Millaisia vapauksia antaisit seksikkäälle miehelle parisuhteessa?
Jos kyseessä olisi ihan sellainen normaali pitkäkestoinen parisuhde.
Kommentit (22)
Mulla on ollut avoin suhde vähemmän seksikkäidenkin kanssa. Siinä on se hyvä puoli, että vapaus on itselläkin.
Mielestäni suhde ei toimi, jos se on epäsymmetrinen. Joten korvaa sana "mies" sanalla "puoliso", ole hyvä, niin et vaikuta trollilta.
Epävarmat tallukat ryhtyvät eksklusiivisiksi. Muilla on kivaa.
Millaisia etuja? - No ehkä sen, että hän saa valita aamun lehdestä toisinaan, mistä lehdenosasta haluaa aloittaa lehden lukemisen-
Vierailija kirjoitti:
Seksikkäitä miehiä on hyvin vähän.
Tämän vuoksi oikeastaan kyseskelinkin.
ap
Yhdessä asuessa voi jakaa kulut ja kotityöt puoliksi, niin onhan suhteesta siinä mielessä etua kummallekin.
En mitään. Exäni oli tottunut näitä saamaan edellisiltään. Hän rakasti naisten huomiota, ja välillä esitteli minut "opiskelukaverina" muille naisille, kun ei kehdannut kertoa olevansa parisuhteessa. Hän sai viettää aikaa naispuoleisten kavereidensa kanssa vapaasti ilman kyselyitä. Kuitenkin minulla ei vastaavia oikeuksia ollut (miesten tai naisten kanssa) ja hän vaati saada lupaa lukea henkilökohtaiset viestini, sillä "kaikki ovat siihen aikaisemminkin suostuneet". Korosti aina sitä, ettei nainen saa hakea parisuhteessa ulkopuolisilta huomiota, mutta miehille tämä on jostakin syystä eri asia?
Hmm, varmaan sellaisia, että kodinhoito ja muut vastuut menisivät 50/50, eikä niin, että miehen tarvitsisi hoitaa enemmän.
Mitä ap tarkoittaa vapauksilla? Mitkä ovat velvollisuuksia?
Tarkoitin tällaisia yleisiä negatiivisena pidettyjä ominaisuuksia kuten sivusuhteita, laiskuutta, perversioita jne...
ap
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Exäni oli tottunut näitä saamaan edellisiltään. Hän rakasti naisten huomiota, ja välillä esitteli minut "opiskelukaverina" muille naisille, kun ei kehdannut kertoa olevansa parisuhteessa. Hän sai viettää aikaa naispuoleisten kavereidensa kanssa vapaasti ilman kyselyitä. Kuitenkin minulla ei vastaavia oikeuksia ollut (miesten tai naisten kanssa) ja hän vaati saada lupaa lukea henkilökohtaiset viestini, sillä "kaikki ovat siihen aikaisemminkin suostuneet". Korosti aina sitä, ettei nainen saa hakea parisuhteessa ulkopuolisilta huomiota, mutta miehille tämä on jostakin syystä eri asia?
Miksi suostuit tuommoiseen urpoiluun?
Vapaudet nälästä, janosta, kivusta, pelosta ja huonosta kohtelusta.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin tällaisia yleisiä negatiivisena pidettyjä ominaisuuksia kuten sivusuhteita, laiskuutta, perversioita jne...
ap
No mutta eihän tuollainen mies ole seksikäs.
En ymmärrä? En ole koskaan ollut parisuhteessa muunlaisen kuin seksikkään miehen kanssa ja ihan perinteisiä parisuhteita ovat olleet. Eli monogamisia.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia etuja? - No ehkä sen, että hän saa valita aamun lehdestä toisinaan, mistä lehdenosasta haluaa aloittaa lehden lukemisen-
Meillä ei saa edes sitä, koska minä haluan kulttuurisivut ensin. Mikä tosin sopii hänelle oikein hyvin, koska häntä kiinnostaa kotimaan ja ulkomaiden politiikka ja muut ajankohtaiset asiat.
Tasan samat mitä haluan itselleni. T. Seksikäs nainen
Luonnollisesti saisi jos kaverini hänelle antaisi panna heitä.
Seksikkäitä miehiä on hyvin vähän.
Hänellä olisi suhde joko minun kanssani tai muiden kanssa. Ei molempia.