Sinä joka flirttailet vain huvin vuoksi ja piristääksesi päivää, etkä tarkoita että se johtaisi mihinkään
Mitä teet, jos olet flirttaillut jatkuvasti jollekin henkilölle, ja sitten hän eräänä päivänä alkaa yhtäkkiä lähentelemään?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Jos isket silmää
Joulupukki on olemassa ;)
Haluaisin kysyä kaikilta teiltä "flirttailu on vain hauskanpitoa eikä tarkoita mitään" ihmisiltä että millä nimellä te sitten kutsutte sitä ihan vastaavaa toimintaa jossa tarkoitetaan jotain?
entä sitten jos lähentelee? Ei ne naiset edelleen ole paljoakaan saaneet sanotuksi vaikka tulleet juttelemaan syvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrämme ilmeisesti flirttailun eri tavoin. Minulle se on satunnaista hyvän mielen tuottamista jollekin ihmiselle, ei vikittelyä tai kiusaamista.
Tällä määrittelyllä kauppakassin viemistä naapurin mummolle voisi kutsua flirttailuksi :).
Mutta asiaan. Jos hymyilet ja isket silmää, niin siitä valitettavasti voi seurata se, että joku kiinnostuu sinusta enemmän kuin sinä haluat. Et voi millään tavalla estää sitä tai määritellä, että tuntemattoman ihmisen pitäisi tietää sinun vain haluavan tuottaa sekunnin ajan hyvää mieltä, etkä tutustua häneen enemmän.
Tässäpä se flirttailun ongelma on. Voit saada stalkkerin jostain tyypistä, jolle halusit vain tuottaa hieman iloa.
Hymyily ja jutustelu ei ole flirttaamista. Nimenomaan ne jotka rennosti heittää juttua, eivät yleensä ole juurikaan yli sekunnin vertaa kiinnostuneita.
Hymyily ja jutustelu on flirttaamista. Flirttaaminen ei tarkoita, että olisi ihmisestä kiinnostunut.
On ilimoja pielly...
Asteikolla 0-5 kuinka hyvää flirttiä tuo on?
Aika kömpelöä on sinun flirttisi. Esimerkki omastani:
Näin ostarin liukuportaissa kivannäköisen miehen, jolla oli suloinen koira sylissä. Nopeampana kävelin heidän ohitseen. Hymyilin miehelle ja sanoin, että "Voi kun ihana.... eikä koirakaan ole hassumpi." Siinä kaikki. Hän yllättyi iloisesti, että olin huomannut hänet ja huomannut hänet nimenomaan miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrämme ilmeisesti flirttailun eri tavoin. Minulle se on satunnaista hyvän mielen tuottamista jollekin ihmiselle, ei vikittelyä tai kiusaamista.
Tällä määrittelyllä kauppakassin viemistä naapurin mummolle voisi kutsua flirttailuksi :).
Mutta asiaan. Jos hymyilet ja isket silmää, niin siitä valitettavasti voi seurata se, että joku kiinnostuu sinusta enemmän kuin sinä haluat. Et voi millään tavalla estää sitä tai määritellä, että tuntemattoman ihmisen pitäisi tietää sinun vain haluavan tuottaa sekunnin ajan hyvää mieltä, etkä tutustua häneen enemmän.
Tässäpä se flirttailun ongelma on. Voit saada stalkkerin jostain tyypistä, jolle halusit vain tuottaa hieman iloa.
Hymyily ja jutustelu ei ole flirttaamista. Nimenomaan ne jotka rennosti heittää juttua, eivät yleensä ole juurikaan yli sekunnin vertaa kiinnostuneita.
Hymyily ja jutustelu on flirttaamista. Flirttaaminen ei tarkoita, että olisi ihmisestä kiinnostunut.
On ilimoja pielly...
Näin ostarin liukuportaissa kivannäköisen miehen, jolla oli suloinen koira sylissä. Nopeampana kävelin heidän ohitseen. Hymyilin miehelle ja sanoin, että "Voi kun ihana.... eikä koirakaan ole hassumpi." Siinä kaikki. Hän yllättyi iloisesti, että olin huomannut hänet ja huomannut hänet nimenomaan miehenä.
On ilimoja pielly oli vastaus sille joka sanoi, että jutustelu on flirttiä. Jutustelu ei todellakaan ole flirttiä. Loukkasit ihanaa koiraa, olet kamala :(
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kysyä kaikilta teiltä "flirttailu on vain hauskanpitoa eikä tarkoita mitään" ihmisiltä että millä nimellä te sitten kutsutte sitä ihan vastaavaa toimintaa jossa tarkoitetaan jotain?
Ei kun mun mielestä hauskanpito on hauskanpitoa. Haluaisin tietää miten ihmiset tulkitsevat tuon korvapuustin ja lämpimän uunin. Vihjaukseksi vai ei. Sano vielä onko sillä väliä onko sanoja mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ilimoja pielly...
Pahoittelut, olen suoran toiminnan nainen. Sanoin ihastukselleni, että haluan laittaa hänet takakonttiin.
Vierailija kirjoitti:
Se on iskemistä. Tai vanhakantaisemmalta nimeltään viettelyä.
Annoin flirttailusta esimerkin tuossa edellä (ostarin liukuporraskohtaaminen). Ei minulla ollut pienintäkään halua lähteä kyseisen miehen kanssa panemaan tai edes kahville. He vain olivat niin suloinen pari, mies ja koira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on iskemistä. Tai vanhakantaisemmalta nimeltään viettelyä.
Annoin flirttailusta esimerkin tuossa edellä (ostarin liukuporraskohtaaminen). Ei minulla ollut pienintäkään halua lähteä kyseisen miehen kanssa panemaan tai edes kahville. He vain olivat niin suloinen pari, mies ja koira.
Niinhän sinä luulet.. Jos sanoja olisi mies niin nainen pitäisi miestä koiravihaajana. Tai siis jotkut. Kas kun sinunkaan flirttisi ei aukene kaikille.
Suomessa ei perinteisesti kuulu kulttuuriin flirttailla vain lämpimikseen. Väärinymmärryksiä toki tapahtuu esim. niin että joku tulkitsee yleiseen pirteyden, iloisuuden ja avoimuuden flirtiksii.
Mutta monessa muussa maassa flirtti kuuluu kulttuuriin eikä välttämättä ns. tarkoita mitään. Olen itse ollut töissä kahdessa eteläisen Euroopan maassa, ja alkuun oli ihmettelemistä, kun minua lihavaa ja rumanpuoleista naista komeatkin naiset flirttasi. Suomalaisena kuvittelin, että he on minusta kiinnostuneita vähintään seksimielessä ja ihmettelin, että onpa paikka kun meikäläiselläkin on vientiä! No, nolasin sitten itseni täysin alkamalla vastata flirttiin eräälle erityisen komealle itseäni 10 vuotta nuoremmalle miehelle. Hän melkein järkyttyi. Ja selitti tämän asian ettei se flirtti tarkoita ollenkaan että hän haluaisi sänkyyn tai suhteeseen minun kanssa, se on vaan yleinen kohteliaisuus naisia kohtaan, tarkoituksena piristää heidän päiväänsä. Ikään kuin hyvä tapa, tapa osoiittaa kunnioitusta kauniimmalle sukupuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ilimoja pielly...
Kyllähän tuossa on selkeästi jo pipari mielessä. Kunnon nainen antaa korvapuustin.
Ihanaa, omatekoista korvapuustia? Uunilämmintä ja kanelia välissä? Nam nam! ...Tiedäthän mitä uunilämpimässä keittiössä tehdään ;)
Kuinka monelle tuli mieleen hiki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos isket silmää
Joulupukkikin tarkoittaa vain hyvää sinulle hymyillessään, ei flirttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos isket silmää
Ja silmänisku tarkoittaa myös huijausta :p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos isket silmää
Ja silmänisku tarkoittaa myös huijausta :p
Ei joulupukki huijaa ketään, ethän siis sinäkään.
Sanoisin että hei, olen imarreltu mutta en ole kiinnostunut hänestä siinä mielessä. Ei siinä sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten flirttaillette?
Vaikea selittää. Yleensä jotain tiettyyn tilanteeseen liittyvää huumoria, hymy ja katse.
Minulla sama. Toivottavasti joku ei luule sitä yritykseksi iskeä. Teen sitä vauvasta vaariin, jos sattuu kemiat kohtaa jonku tapaamani ihmisen kanssa. Jos olen kiinnostunut jostain. Sen sanon suoraan.
Täällä yksi samanlainen!
Vierailija kirjoitti:
Se on usein vähän vakavampaa kuin flirtti. Pitempiä katseita. Toisen lähelle tulemista, koskettamista... on vähän vaikea selittää jos joku ei ollenkaan ymmärrä eroa. Kyse on melkeinpä nyansseista ja valitettavasti pidän vähän yksinkertaisena ihmistä joka ei huomaa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi vähän aika sitten niin, että olin kuvitellut olevani ihan normaali, kohtelias naapuri. Sitten muutaman kerran juttelin naapurin miehen (naimisissa ja lapsia, kuten minäkin) kanssa vähän pidempään leikkipuiston laidalla. Näillä juttelukerroilla olin jo enemmän oma itseni, eli tavallinen, iloinen, huumorintajuinen. Sitten yhtäkkiä ihan puskista mies sanoo, että hän ei ole kiinnostunut minusta millään tavalla, ja että "tossa iässä ei kannata enää kuvitella itsestään liikoja".
Täytyy sanoa, että kyllä loukkasi! Jo se, että olin oma itseni niin siitä sitten piti päätellä, että flirttailen, ja tuo tylyys. Miksi?
En kyllä enää koskaan ole ystävällinen yhdellekään miehelle omaa miestäni lukuunottamatta.
Ehkä hän oli ihastunut sinuun ja projisoi sen niin päin, että sinä muka olet hänestä kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap ihminen, joka tulkitsee toisen ihmisen iloisuuden ja puheliaisuuden flirtiksi?
No kuule en.
Jos haluat tietää, sain idean aloitukseen siitä, että aikoinaan yksi paljon vanhempi, varattu mies flirttaili jatkuvasti minulle. Tuli mieleen, että mitenkähän hän olisi reagoinut, jos olisin tehnyt aloitteen johonkin enempään. No, olin silloin niin nuori, etten kehdannut mitenkään tehdä sellaista.
Ihanaa, omatekoista korvapuustia? Uunilämmintä ja kanelia välissä? Nam nam! ...Tiedäthän mitä uunilämpimässä keittiössä tehdään ;)