Sinä joka flirttailet vain huvin vuoksi ja piristääksesi päivää, etkä tarkoita että se johtaisi mihinkään
Mitä teet, jos olet flirttaillut jatkuvasti jollekin henkilölle, ja sitten hän eräänä päivänä alkaa yhtäkkiä lähentelemään?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En flirttaile. Puhun harvoin miehille, mutta yhden kanssa "heitin läppää" siis olin omasta mielestäni vain hassunhauska ja huumori sisälsi elementtejä jotka eivät todellakaan ole seksikkäitä. Lisäksi olin sanonut, etten ole kiinnostunut seksistä jne. Silti hänen mielestään se oli flirttiä. Ihmiset kokevat asiat eri tavoin. Minä ehdin jo tuntea itseni kerrankin vapautuneeksi kun koin, että toinen hyväksyy minut kaverina jonka kanssa jauhetaan potaskaa.
Tuo on flirttiä ja mies tulkitsi sen ihan oikein. Käyttöydyit tökerösti, ja miehellä oli kaikki oikeus suutahtaa.
Mikä kohta tuossa oli flirttiä?
Jännä juttu osa kommentoijista siis luulee, että jos minä naisena osallistun kahvipöytä keskusteluun miesten kanssa, ja nauran jollekin jutulle niin flirttailen ja se on minun vikani, jos joku kiinnostuu? Nämä kommentoijat, voi palata 60-luvulle, naiset saavat nimittäin nykyään puhua. Ja jos joku tulkitsee väärin, niin sitten sanon, että sori mut ei kiinnosta. Luojan kiitos, meillä saa oikeesti töissä puhua vapaasti kelle huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet ottavat jo perusystävällisyyden ja hymyn flirttailuna. Valitettavasti.
Varmasti sinäkin ottaisit sen kuumana flirttinä, jos joku Brädpitti kysyisi että "anteeksi, missähän on vessa?".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet ottavat jo perusystävällisyyden ja hymyn flirttailuna. Valitettavasti.
Varmasti sinäkin ottaisit sen kuumana flirttinä, jos joku Brädpitti kysyisi että "anteeksi, missähän on vessa?".
Paskalle meno ei ole kovin hurmaava taktiikka.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Brad Pitt kysyisi miisä on vessa niin ehkä takeltelisin ja häkeltyneenä kertoisin sen vessan sijainnin. En puristaisi perseestä ja sanoisi, että mennään sinne yhessä, tahot kuitenki, senkin tuhma pikku flirttailija. Jos vaihdat Angelina Jolien Bradin tilalle, niin mitä sinä tekisit?
Varmaan löisin koko asian leikiksi.
Juuri tuon takia en yleensä flirttaile. Olisi liian kiusallista kun pitäisi selittää pettyneelle miehelle, että en minä tosissani ollut.