Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka flirttailet vain huvin vuoksi ja piristääksesi päivää, etkä tarkoita että se johtaisi mihinkään

Vierailija
12.06.2020 |

Mitä teet, jos olet flirttaillut jatkuvasti jollekin henkilölle, ja sitten hän eräänä päivänä alkaa yhtäkkiä lähentelemään?

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi vähän aika sitten niin, että olin kuvitellut olevani ihan normaali, kohtelias naapuri. Sitten muutaman kerran juttelin naapurin miehen (naimisissa ja lapsia, kuten minäkin) kanssa vähän pidempään leikkipuiston laidalla. Näillä juttelukerroilla olin jo enemmän oma itseni, eli tavallinen, iloinen, huumorintajuinen. Sitten yhtäkkiä ihan puskista mies sanoo, että hän ei ole kiinnostunut minusta millään tavalla, ja että "tossa iässä ei kannata enää kuvitella itsestään liikoja". 

Täytyy sanoa, että kyllä loukkasi! Jo se, että olin oma itseni niin siitä sitten piti päätellä, että flirttailen, ja tuo tylyys. Miksi? 

En kyllä enää koskaan ole ystävällinen yhdellekään miehelle omaa miestäni lukuunottamatta.

Haha! Mä oisin sanonut, että herra kuvittelee itsestään nyt vähän liikoja ja kertonut että epäkiinnostuvuus on molemminpuolista. Ja sitten ollut taas ihan normaali. Jos joku on idiootti, ei se tarkoita, että sun tarvii muuttaa itseäsi, ongelmahan et ollut sinä.

Valitettavasti me kaikki ei olla sananokkelia. Kyllähän tuollainen lause tyrmää, kun omasta mielestä vaan kertoilee niitä näitä ja tutustuu uuteen ihmiseen.

Todellakin ongelma oli sen miehen ego.

Vierailija
22/107 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrämme ilmeisesti flirttailun eri tavoin. Minulle se on satunnaista hyvän mielen tuottamista jollekin ihmiselle, ei vikittelyä tai kiusaamista.

Tällä määrittelyllä kauppakassin viemistä naapurin mummolle voisi kutsua flirttailuksi :). 

Mutta asiaan. Jos hymyilet ja isket silmää, niin siitä valitettavasti voi seurata se, että joku kiinnostuu sinusta enemmän kuin sinä haluat. Et voi millään tavalla estää sitä tai määritellä, että tuntemattoman ihmisen pitäisi tietää sinun vain haluavan tuottaa sekunnin ajan hyvää mieltä, etkä tutustua häneen enemmän. 

Tässäpä se flirttailun ongelma on. Voit saada stalkkerin jostain tyypistä, jolle halusit vain tuottaa hieman iloa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten flirttaillette?

Vaikea selittää. Yleensä jotain tiettyyn tilanteeseen liittyvää huumoria, hymy ja katse.

Minulla sama. Toivottavasti joku ei luule sitä yritykseksi iskeä. Teen sitä vauvasta vaariin, jos sattuu kemiat kohtaa jonku tapaamani ihmisen kanssa. Jos olen kiinnostunut jostain. Sen sanon suoraan.

Vierailija
24/107 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on muuten just niin "hauskaa", jos et ole seksuaalisesti kiinnostunut kaikista maailman miehistä tai etenkään just siitä edessä olevasta, sun on oltava VÄHINTÄÄN lesbo. ;)

ohis

Saattaa toki olla urbaania legendaa, mutta kertovat kylillä naisten tekevän samaa jos baarissa ei humalaisen naisen lähentelyt kiinnosta.

Vierailija
25/107 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten flirttaillette?

Vaikea selittää. Yleensä jotain tiettyyn tilanteeseen liittyvää huumoria, hymy ja katse.

Harmi, kun mielestäni en koskaan flirttaile eikä kukaan flirttaile minulle. Olisi kiva tunnistaa, jos sattuisi puolin tai toisin olemaan flirttiä.

Vierailija
26/107 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrämme ilmeisesti flirttailun eri tavoin. Minulle se on satunnaista hyvän mielen tuottamista jollekin ihmiselle, ei vikittelyä tai kiusaamista.

Naisillehan se on "hyvän mielen tuottamista". Koska naiset saavat mielihyvää miesten huomiosta ja pienellä flirtillä voi kerätä huomiota. Sitten voi vielä uskotella itselleen, että oikeastaan tuottaa hyvää mieltä toisille, ettei tarvitse itselle myöntää, että takana on oman huomiontarpeen tyydyttäminen.

Miehille se on vikittelyä ja kiusaamista, että ensin annetaan ymmärtää ja sitten ei ymmärretä antaa. Mies ei saa tyydytystä siitä, että saa suuren kunnian antaa juuri sinulle huomiota.

Toivotaan siis, ettet joudu flirttailun kohteeksi. Olen pahoillani, että sinulle on sellaista kiusaa aiheutettu. Itse en ole koskaan tajunnut, että heittäessäni jonkun kivan kommentin jollekin miehelle vaikkapa ostarin liukuportaissa, olisin velvollinen menemään lähimpään vessaan panemaan hänen kanssaan.

Vierailija
27/107 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on normaalia vastata rehellisesti kun kysytään miksi minä en seurustele tai olenko lesbo.

Riippuu kyllä, miten kysytään ja missä yhteydessä. Tuo kuulostaa näin äkkiseltään ihmeelliseltä tenttaukselta ja aggressiviselta "mikset olet kiinnostunut minusta? mikset seurustele? oletko joku hemm*tin lesbo?" jutulta. Sellaiselle ei tarvitse vastata mitään. 

Vierailija
28/107 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä määrittelyllä kauppakassin viemistä naapurin mummolle voisi kutsua flirttailuksi :). 

Mutta asiaan. Jos hymyilet ja isket silmää, niin siitä valitettavasti voi seurata se, että joku kiinnostuu sinusta enemmän kuin sinä haluat. Et voi millään tavalla estää sitä tai määritellä, että tuntemattoman ihmisen pitäisi tietää sinun vain haluavan tuottaa sekunnin ajan hyvää mieltä, etkä tutustua häneen enemmän. 

Tässäpä se flirttailun ongelma on. Voit saada stalkkerin jostain tyypistä, jolle halusit vain tuottaa hieman iloa. 

Nyt on sairasta settiä. Ei sillä, että olisin ikinä flirttaillut iskemällä silmää, mutta kuulostaa siltä, että seuraavaksi olisi parasta jos me naiset alkaisimme pukeutua kuten eräässä tietyssä kulttuurissa, missä ei näy edes silmät.

Vierailija
29/107 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap ihminen, joka tulkitsee toisen ihmisen iloisuuden ja puheliaisuuden flirtiksi?

Vierailija
30/107 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta, jos tarkoitus on vain pitää hauskaa ja tuottaa hyvää mieltä, voisi kuitenkin pidättäytyä silmäinskuista. Mulle kävi niin, että jouduin tuollaisen flirtin kohteeksi, otin vähän liian tosissani ja ihastuin tähän flirttailijaan. Pikkuhiljaa huomasin, ettei hän ollutkaan minusta oikeasti kiinnostunut, ja se sattui. Parempi olisi, kun ei olisi flirttaillut lainkaan.

Vierailija
31/107 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi vähän aika sitten niin, että olin kuvitellut olevani ihan normaali, kohtelias naapuri. Sitten muutaman kerran juttelin naapurin miehen (naimisissa ja lapsia, kuten minäkin) kanssa vähän pidempään leikkipuiston laidalla. Näillä juttelukerroilla olin jo enemmän oma itseni, eli tavallinen, iloinen, huumorintajuinen. Sitten yhtäkkiä ihan puskista mies sanoo, että hän ei ole kiinnostunut minusta millään tavalla, ja että "tossa iässä ei kannata enää kuvitella itsestään liikoja". 

Täytyy sanoa, että kyllä loukkasi! Jo se, että olin oma itseni niin siitä sitten piti päätellä, että flirttailen, ja tuo tylyys. Miksi? 

En kyllä enää koskaan ole ystävällinen yhdellekään miehelle omaa miestäni lukuunottamatta.

Ei kannata jonkun mielisairaan takia muuttaa itseään.

Vierailija
32/107 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisillehan se on "hyvän mielen tuottamista". Koska naiset saavat mielihyvää miesten huomiosta ja pienellä flirtillä voi kerätä huomiota. Sitten voi vielä uskotella itselleen, että oikeastaan tuottaa hyvää mieltä toisille, ettei tarvitse itselle myöntää, että takana on oman huomiontarpeen tyydyttäminen.

Miehille se on vikittelyä ja kiusaamista, että ensin annetaan ymmärtää ja sitten ei ymmärretä antaa. Mies ei saa tyydytystä siitä, että saa suuren kunnian antaa juuri sinulle huomiota.

Se voi olla sinulle sitä, mutta älä nyt yleistä kaikkiin miehiin. On olemassa todella paljon ja hauskasti flirttailevia miehiä. Se on ihanaa. Mikään ei piristä paremmin mieltä. Ja siihen se jää silti ja kumpikin tietää että se jää siihen.

Vierailija
33/107 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta, jos tarkoitus on vain pitää hauskaa ja tuottaa hyvää mieltä, voisi kuitenkin pidättäytyä silmäinskuista. Mulle kävi niin, että jouduin tuollaisen flirtin kohteeksi, otin vähän liian tosissani ja ihastuin tähän flirttailijaan. Pikkuhiljaa huomasin, ettei hän ollutkaan minusta oikeasti kiinnostunut, ja se sattui. Parempi olisi, kun ei olisi flirttaillut lainkaan.

Tuohonkin pitäisi vain oppia suhtautumaan, että ihastuksia tulee ja menee. Se on kuitenkin piristävää kun tulee. On ihanaa kun arjen tylsyys rikkoutuu pienellä ihastumisella. Kyllä se siitä sitten hiipuu.

Vierailija
34/107 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyily ja jutustelu ei ole flirttaamista. Nimenomaan ne jotka rennosti heittää juttua, eivät yleensä ole juurikaan yli sekunnin vertaa kiinnostuneita.

Vierailija
35/107 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyily ja jutustelu ei ole flirttaamista. Nimenomaan ne jotka rennosti heittää juttua, eivät yleensä ole juurikaan yli sekunnin vertaa kiinnostuneita.

Hymyily ja jutustelu on flirttaamista. Flirttaaminen ei tarkoita, että olisi ihmisestä kiinnostunut.

Vierailija
36/107 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyily ja jutustelu on flirttaamista. Flirttaaminen ei tarkoita, että olisi ihmisestä kiinnostunut.

Eli kun kaupassa kassalla hymyilen ja jutustelen miesmyyjälle, hän automaattisesti ajattelee tyytyväisenä, että asiakas halusi flirttailla kanssani. Hohhoh. Taitaa olla miesten keksimää tämä flirttailu..

Vierailija
37/107 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idea on siinä, että kellekään ei flirttailla jatkuvasti.

Tämä. Ei se ole enää flirttailua jos sitä tekee koko ajan samalle henkilölle. 

Vierailija
38/107 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyily ei ole flirttailemista. Hymyllä viestitään iloa, hyvää tuulta, ystävällisyyttä toista ihmistä kohtaan jne. Mieti vaikka naurua: kun kuulet mielestäsi hauskan vitsin niin se saa sinut nauramaan. Tai kun joku tärkeä kuolee niin se saa sinut itkemään. Et flirttaile silloin kun naurat tai itket, et myöskään silloin kuin hymyilet.

Vierailija
39/107 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ilimoja pielly...

Asteikolla 0-5 kuinka hyvää flirttiä tuo on?

Vierailija
40/107 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ilimoja pielly...

Asteikolla 0-5 kuinka hyvää flirttiä tuo on?

Kyllähän tuossa on selkeästi jo pipari mielessä. Kunnon nainen antaa korvapuustin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi