Haluaako poikaystäväni tehdä minusta jonkun harmaavarpusen vai mitä tää mahtaa olla?
Ollaan seurusteltu 4v ja kesänlopusta olisi poikaystävän serkulla juhlat. Näin eilen sattumalta poikaystävän jonkun sukulaisen ja tämänjälkeen poikaystävä kysyi haluanko tulla sinne juhliin. Vastasin sitten että olisi kiva nähdä hänenkin vanhempiaan jne. Tämänjälkeen poikaystävä tokaisi että onko sulla sinne vaatteita? sanoin vitsillä että voisin mä käydä ostaas uuden mekon ja ei tommosiin t-paidalla ja farkuillakaan mennä niin poikaystävä tähän että ei todellakaan, ei sun sinne tarvii välttämättä tulla.
No laitoin illalla viestiä poikaystävälle että löysin uuden mekon niin tämä siihen että mä vähä pelkään sunpuolesta ne ei oo ihan normaaleja ihmisiä.
Olen loukkaantunut tästä.. mut on esitelty muissa suhteissa suht nopeastikin. Nyt en saa mielestäni liittyykö toi nyt siihen mekkoon vai johonkin muuhun? Tykkään väreistä ja käytän usein korkkareita kysehän ei ole siitä ettei mulla mekkoja olisi. Nämä juhlat ovat siis rivirippijuhlat.
Vai salaako jotain ja yrittää kääntää asian niin ettei mu tarvi nyt uutta ostaa? Nimittäin olen nähnyt tyyppejä jopa niissä tummissa farkuissakin juhlissa.
Kommentit (88)
Mitä tarkoittaa "harmaavarpusen"? Eikö se ole lintu? Miksi poikaystävä haluaisi tehdä sinusta linnun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisivatko VL-sukua?
En tiedä VL- toiminnasta mutta onko niillä paljon semmosta kulttimeininkiä? paheksuvat kaikkea?
Täh? Ainoa mikä erotti meidän suvun juhlat muiden ei "lahkolaisten" (loukkaava sana..) juhlista oli varmaan alkoholitarjoilun puute ja seksihommat jossain kamarissa tai metsässä. Ja niitäkin varmaan joissain porukoissa on, kaikki toteuttaa uskoaan omalla tavallaan. Vaan sitähän ei moni tajua vaan niputetaan samanlaisiksi kaikki.
Jos ap miehesi on uskonnollisesta kodista, voi olla että häpeää sitä juuri siksi että on pienestä pitäen kuullut ivaa ja väheksyntää perhettään kohtaan eikä halua näyttää millaista tylsää väkeä he ovatkaan.Meillä on sisaruksilla monenlaisia puolisoita ja pukeutumistyylejä, ainoa mikä voisi aiheuttaa paheksuntaa vanhojen ihmisten mielissä on liian paljastava pukeutuminen. Ja jos ei piittaa vanhuksista niin laita mitä tykkäät. Minihame käy varmasti mainiosti jos yläosa ei ole myös liian antava.
Juhlissa on joku juhlinnan kohde, päähuomion tulisi kohdistua häneen. Ensivisiitillä ja vielä juhlissa paljastava pukeutuminen on piittaamattomuutta juhlan päähenkilöstä.
siis aivan sama, mitä me veikkaillaan täällä. todellisen syyn tietää vain sinun miehesi. Jos hän vain leikkii salaperäistä asian tiimoilta, niin olet tuhlannut neljä vuotta aikaasi ja hän ei ole sinun eikä ole ikinä ollutkaan.
Ymmärrän, että vielä 4 viikkoa, on sellainen aika, että ihmiset tarkkailevat toisiaan, että voiko tuolle henkiölle avautua elämän kipupisteistä, mutta 4 vuotta!
Et ole nähnyt, kulunut neljä vuotta yhdessä? Erikoista. Ei tule kestämään
Vierailija kirjoitti:
Ja siis en ole tatuoitu räväkkätukka jne tyylini ehkä persoonallinen esim kivat ja naiselliset leikkaukset vaatteissa enkä käytä tuulipukua yksinkertasia raitapaitoja jne. Mies minua kuusivuotta vanhempi mutten usko vaikuttavan..
-ap
Itse asiassa voi hyvinkin vaikuttaa. Vaikutatte nuorilta.
Jos olet esim 18v ja poikaystävä 24v, hän saattaa pelätä kommentteja ikäeron vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä todella outoa, ettet ole tavannut sukulaisia aiemmin. Oletan että olette nuoria, joten sitä erikoisempaa. Suosittelisin keskustelemaan pojan kanssa syistä ja yhteisestä tulevaisuudestanne. Voit kertoa, että epäilet hänen häpeävän sinua. Jotain mätää tuossa todellakin on.
Kaikki eivät ole/ halua olla sukulaisten kanssa tekemisissä, syytkin ovat yleensä ymmärrettäviä. Kaikki eivät ole eläneet lapsuuttaan missään perheidyllissä, mutta ovat silti ihan normaaleja ihmisiä aikuisena.
hippiäinen, punatulkku, keltavästäräkki, rastas, varis, kuovi,
Ollessani nuori melkoisen läheinen sukulaiseni kommentoi loukkaavasti silloista poikaystävääni, vaikkei ollut edes tavannut häntä.
Eipä menty myöhemminkään käymään, vaikka kutsuttiin oikein, kun oltiin jo naimisissa. Minulla on norsun muisti. Mieheni ymmärtää muista syistä, miksei menty, mutta syvintä syytä eli sitä loukkaavaa puhetta hänestä en ole koskaan kertonut. Sukulaisuus ei todellakaan ole tae ihmisten hyväntahtoisuudesta toisiaan kohtaan.