Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaako poikaystäväni tehdä minusta jonkun harmaavarpusen vai mitä tää mahtaa olla?

Vierailija
11.06.2020 |

Ollaan seurusteltu 4v ja kesänlopusta olisi poikaystävän serkulla juhlat. Näin eilen sattumalta poikaystävän jonkun sukulaisen ja tämänjälkeen poikaystävä kysyi haluanko tulla sinne juhliin. Vastasin sitten että olisi kiva nähdä hänenkin vanhempiaan jne. Tämänjälkeen poikaystävä tokaisi että onko sulla sinne vaatteita? sanoin vitsillä että voisin mä käydä ostaas uuden mekon ja ei tommosiin t-paidalla ja farkuillakaan mennä niin poikaystävä tähän että ei todellakaan, ei sun sinne tarvii välttämättä tulla.

No laitoin illalla viestiä poikaystävälle että löysin uuden mekon niin tämä siihen että mä vähä pelkään sunpuolesta ne ei oo ihan normaaleja ihmisiä.

Olen loukkaantunut tästä.. mut on esitelty muissa suhteissa suht nopeastikin. Nyt en saa mielestäni liittyykö toi nyt siihen mekkoon vai johonkin muuhun? Tykkään väreistä ja käytän usein korkkareita kysehän ei ole siitä ettei mulla mekkoja olisi. Nämä juhlat ovat siis rivirippijuhlat.

Vai salaako jotain ja yrittää kääntää asian niin ettei mu tarvi nyt uutta ostaa? Nimittäin olen nähnyt tyyppejä jopa niissä tummissa farkuissakin juhlissa.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ne sukulaiset olla jotain bättre folk-tyyppistä sukua, nimekkäitä henkilöitä, julkisuudessa työskenteleviä tms. Ei nyt välttämättä kauheus ole ainoa vaihtoehto.

Vierailija
22/88 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on yltäpäältä tatuoitu ja muutenkin vähän erikoinne. En itsekään mielellään veisi häntä sukujuhliin. Ei sen takia ettenkö itse olisi ylpeä hänestä mutta mun suku on niin vanhoillista junttisakkia joka tuomitsee ja vttuilee kaikelle vähänkin erikoiselle. Jostain syystä varsinkin setäni paukuttavat ihan suoraan. Itse olen tottunut ja osaan olla pahoittamatta mieltäni idioottien palautteesta mutta ikinä en haluais että miehelleni tulis paha mieli, tiedän että joutuis silmätikuksi.

Ehkä sun mies vaan suojelee sua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan ne sukulaiset olla jotain bättre folk-tyyppistä sukua, nimekkäitä henkilöitä, julkisuudessa työskenteleviä tms. Ei nyt välttämättä kauheus ole ainoa vaihtoehto.

Suomenruotsalaisia? suomalaiset nimet kaikilla on. Sen on joskus kertonut että serkkunsa perhe elää heidän isänsä tuloilla. 3000e kuukaudessa. Äitinsä ei ole kuulemma opiskellut eli miehen äidin sisko.

Ohis, mutta olen saanut sen käsityksen että olen rikkaammasta suvusta kun mies. Hyvät ammatit oikeastaan kaikilla ja isän puolella varsinkin rahasta ei ole ollut pulaa vaan on ollut toinen asunto etelä-euroopassa ja iso asunto kaupungin keskustassa.

Mies joskus sanoi että äitinsä oli paheksunut kun miehen lapsuudenkaverin kotona oli ollut aika rikasta ja pitää "tärkeänä" pilipalityönä sitä kun miesystävänsä tyttö on biologi...

Vierailija
24/88 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies laittoi myös viestin loppuun kun kysyin siitä normaaliudesta että näät sen sitten joskus en kerro enempää ettei sulle tuu turhia ennakkoluuloja.

Onko se vaan se ettei se kehtaa sanoa että ne on kauheita?

mulle tulee ennakkoluuloista mieleen joku diagnoosi? eikai voi sanoa että kauhea ihminen mutta toivottavasti et saa ennakkoluuloja

Vierailija
25/88 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat vanhempanikin ovat ihmetelleet miksei mua esittele mies siis nähnyt omaa perhettäni.

Vierailija
26/88 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivatko VL-sukua?

Vierailija
27/88 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis en ole tatuoitu räväkkätukka jne tyylini ehkä persoonallinen esim kivat ja naiselliset leikkaukset vaatteissa enkä käytä tuulipukua yksinkertasia raitapaitoja jne. Mies minua kuusivuotta vanhempi mutten usko vaikuttavan..

-ap

Vierailija
28/88 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisivatko VL-sukua?

En tiedä VL- toiminnasta mutta onko niillä paljon semmosta kulttimeininkiä? paheksuvat kaikkea?

Vierailija
29/88 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole tavannut sukulaisia 4 vuoteen, on heissä oltava jotain todella outoa, miehen välit heihin ei ole normaalit ja ovat varmasti jotain ääripääihmisiä: uskovaisia, rikollisia, snobeja, todella köyhiä, tms. Millainen poikaystäväsi muuten on? Tiedätkö mitään hänen perhetaustastaan?

Vierailija
30/88 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysy suoraan mieheltä millaiset vaatteet sinne kannattaa laittaa päälle. Ettei tule mitään kohtausta väärien kuteiden takia. Sukulaisiin kannattaa yrittää luoda hyvät suhteet jos vaikka suhteenne kantaisi pitkälle tulevaisuuteen. Jos menee alkumetreillä pieleen, saattaa kaduttaa myöhemmin. Tämä siis pätee vain jos oikeasti välität puolisostasi. Mutta lähtökohtaisesti tosi outoa ettei ole sua esitellyt. Onko teidän suhde muutoin ns. normaali?

Vierailija
31/88 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kysy suoraan mieheltä millaiset vaatteet sinne kannattaa laittaa päälle. Ettei tule mitään kohtausta väärien kuteiden takia. Sukulaisiin kannattaa yrittää luoda hyvät suhteet jos vaikka suhteenne kantaisi pitkälle tulevaisuuteen. Jos menee alkumetreillä pieleen, saattaa kaduttaa myöhemmin. Tämä siis pätee vain jos oikeasti välität puolisostasi. Mutta lähtökohtaisesti tosi outoa ettei ole sua esitellyt. Onko teidän suhde muutoin ns. normaali?

No itse ajattelen että jos eivät hyväksy häntä semmoisena kuin on niin no can do. Samat siistit juhlavaatteet kuin oman suvun juhliin. Eikö käytös kumminkin merkkaa paljon? Eihän ap voi näytellä jotain mitä ei ole. Toisaalta.. toi kuulostaa niin erikoiselle että mitä ap menettää jos ei mene ja on NOIN vaikeaa? ku ei tunne niitä ollenkaan niin velvollisuutta ei ole. Käykää vaikka kahvilla joskus normipäivänä?

Vierailija
32/88 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä eksälläni oli kauniisti sanottuna omalaatuinen perhe ja suku, joita itsekin tapaili harvakseltaan. Silti minut esiteltiin heille muutaman kuukauden sisällä seurustelun alkamisesta. Erikoiselta kuulostaa neljä vuotta.

Vierailija
33/88 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole tavannut sukulaisia 4 vuoteen, on heissä oltava jotain todella outoa, miehen välit heihin ei ole normaalit ja ovat varmasti jotain ääripääihmisiä: uskovaisia, rikollisia, snobeja, todella köyhiä, tms. Millainen poikaystäväsi muuten on? Tiedätkö mitään hänen perhetaustastaan?

Poikaystävä ihan normaali ja sosiaalinen tapaus ja isänsä kuulostaa ihan kivalle mitä on minulle kertonut. Sen tiedän että isänsä on ateisti ja on puhunut kyllä että käytäisi hänen luona kylässä. Miehen vanhemmat siis eronneet ja vanhemmilla uudet kumppanit.

Vierailija
34/88 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskiksia, luultavasti jotain lahkolaisia.

Vierailija
35/88 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä menisin noihin juhliin, siinähän sen sitten näkis, miten outoja ne on. Jos ne nyt on uskiksia, niin kato nyt ettet ihan minimekkoa laita.

Vierailija
36/88 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee mieleen mielenterveysongelmat, joita voi olla suvussa laajasti.

Tuossa on sitten sellainen ongelma, että jos suvussa on monella mielenterveysongelmaa, niin silloin kyseessä lienee jokin periytyvä sairaus. Ja jos mies ei ole neljän vuoden aikana kertonut sukunsa periytyvästä sairaudesta, niin se on jo jonkinlainen petos.

Vierailija
37/88 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein mies tapaa perhettään? Voisiko heillä olla tosi huonot välit eikä sen takia halua sinua myös heidän riitoihinsa?

Vierailija
38/88 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä eksälläni oli kauniisti sanottuna omalaatuinen perhe ja suku, joita itsekin tapaili harvakseltaan. Silti minut esiteltiin heille muutaman kuukauden sisällä seurustelun alkamisesta. Erikoiselta kuulostaa neljä vuotta.

Minä esittelin mieheni perheelleni neljä vuotta seurustelun alkamisesta. Kävin kotona kerran vuodessa sattuneesta syystä, joten esittely hieman venähti sitten. 

Vierailija
39/88 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä keskustelua nyt miehen kanssa, että mikä homma se oikein on, kun pitää tollein sua pimennossa.

Vierailija
40/88 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin tässä mättää, mutta se ei ole vaate. Joko hän ei halua esitelläkään sinua, ja tuo sukualisten outous oli tekosyy tai sitten he ovat outoja, eikä poikkis halua viedä sinua sinne. Jos ne vikka alkavat sanoa, että teidän pitäisi mennä naimisiin, eikä poikkis halua kuunnella sellaista.