Haluaako poikaystäväni tehdä minusta jonkun harmaavarpusen vai mitä tää mahtaa olla?
Ollaan seurusteltu 4v ja kesänlopusta olisi poikaystävän serkulla juhlat. Näin eilen sattumalta poikaystävän jonkun sukulaisen ja tämänjälkeen poikaystävä kysyi haluanko tulla sinne juhliin. Vastasin sitten että olisi kiva nähdä hänenkin vanhempiaan jne. Tämänjälkeen poikaystävä tokaisi että onko sulla sinne vaatteita? sanoin vitsillä että voisin mä käydä ostaas uuden mekon ja ei tommosiin t-paidalla ja farkuillakaan mennä niin poikaystävä tähän että ei todellakaan, ei sun sinne tarvii välttämättä tulla.
No laitoin illalla viestiä poikaystävälle että löysin uuden mekon niin tämä siihen että mä vähä pelkään sunpuolesta ne ei oo ihan normaaleja ihmisiä.
Olen loukkaantunut tästä.. mut on esitelty muissa suhteissa suht nopeastikin. Nyt en saa mielestäni liittyykö toi nyt siihen mekkoon vai johonkin muuhun? Tykkään väreistä ja käytän usein korkkareita kysehän ei ole siitä ettei mulla mekkoja olisi. Nämä juhlat ovat siis rivirippijuhlat.
Vai salaako jotain ja yrittää kääntää asian niin ettei mu tarvi nyt uutta ostaa? Nimittäin olen nähnyt tyyppejä jopa niissä tummissa farkuissakin juhlissa.
Kommentit (88)
Varmistan nyt vielä, että neljä vuottako olette seurustelleet? Ei neljä viikkoa?
Oletko tavannut ollenkaan miehen sukulaisia, entä ystäviä?
Mitä haluat tuolta parisuhteelta? Neljä vuotta on aika pitkä aika vain seurustella tai tapailla. Haluatko joskus lapsia, naimisiin, perheen?
Vierailija kirjoitti:
No poikaystäväsi sen jo sanoi: he eivät ole normaaleja ihmisiä. Usko varoitukset , kyse ei varmastikaan ole sinusta.[/quote
Mitähän sielä voisi tapahtua? onko ne jotain sarjamurhaajia? Olen ollut asiakaspalvelussa töissä ja monia ihmisiä tavannut. Tulen ihmisten kanssa yleensä hyvin juttuun. Vai onko niin että kaikkea sitä näkee kun tarpeeksi elää?
Nyt alkoi vähän pelottamaan suhteen tulevaisuus... tulevaisuus näkemättä koskaan sukulaisia?
Onhan mekko rippijuhliin sopiva, eli polvet ja olkapäät ovat piilossa eikä kaula-aukko liian avoin?
Vierailija kirjoitti:
Varmistan nyt vielä, että neljä vuottako olette seurustelleet? Ei neljä viikkoa?
Mitä haluat tuolta parisuhteelta? Neljä vuotta on aika pitkä aika vain seurustella tai tapailla. Haluatko joskus lapsia, naimisiin, perheen?
kyllä neljävuotta ja sukulaisia en ole tavannut koskaan. Yhden kaverin olen tavannut. Sitä tulevaisuuttaa pitää kyllä nyt pohtia..
En ymmärtänyt mikä tässä on ongelma? Siis poikaystävä pelkää että olet sukulaisten mielestä ylipukeutunut mekossa? Jos niin, niin mitä sitten. Pukeudu miten haluat ja käy juhlissa jos kiinnostaa.
Ehkä hän vain häpeää juntteja sukulaisiaan ja pelkää että sinä ajattelet hänestä jotain huonoa, kun näet hänen sukunsa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan mekko rippijuhliin sopiva, eli polvet ja olkapäät ovat piilossa eikä kaula-aukko liian avoin?
No siis apn:n mieshän sanoi että eivät ole normaaleja ihmisiä. Joku mekko nyt tuskin vaikuttaa mihinkään. Onhan nykyään vaikka mitä bilemekkojankin naisilla.
On kyllä todella outoa, ettet ole tavannut sukulaisia aiemmin. Oletan että olette nuoria, joten sitä erikoisempaa. Suosittelisin keskustelemaan pojan kanssa syistä ja yhteisestä tulevaisuudestanne. Voit kertoa, että epäilet hänen häpeävän sinua. Jotain mätää tuossa todellakin on.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt mikä tässä on ongelma? Siis poikaystävä pelkää että olet sukulaisten mielestä ylipukeutunut mekossa? Jos niin, niin mitä sitten. Pukeudu miten haluat ja käy juhlissa jos kiinnostaa.
Ehkä hän vain häpeää juntteja sukulaisiaan ja pelkää että sinä ajattelet hänestä jotain huonoa, kun näet hänen sukunsa.
No tää vaan tuntuu vähän hassulta sillä ne ei oo mitään iltapukuja. Luin monesta paikasta että mielummin pukeutuu yli kuin ali. Mulle on näin ainakin opetettu ja en häpeäisi pientä ylipukeutumista.
Miten tämä asia tulee vastaan vasta nyt? Neljä vuotta ja et tiedä millaiset vanhemmat pojalla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä neljävuotta ja sukulaisia en ole tavannut koskaan. Yhden kaverin olen tavannut. Sitä tulevaisuuttaa pitää kyllä nyt pohtia..
Ensimmäisenä tulee mieleen, ettei mies ole kovin tosissaan kanssasi. Onhan miehellä kuitenkin enemmän kuin yksi kaveri? Toki voi myös olla, että suvussa on erikoista porukkaa, esim. juntteja, juoppoja... Mutta yleensä silloin tulee tavattua kumppanin ystäviä, jos kumppani kerran on tosissaan.
Uskon, että vaatteisiin sekä suvun outouteen vetoaminen on vain pintaraapaisu isommasta ongelmasta.
Suosittelen siis, että käyt mielessäsi läpi, mitä haluat omalta tulevaisuudeltasi, mitä haluat suhteelta, ja keskustelet sitten miehen kanssa vakavasti.
Joskus käy niinkin, että toinen ihminen voi kuvitella olevansa suhteessa ja seurustelevansa toisen kanssa, olevansa sitoutunut, mutta kumppani onkin eri mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis apn:n mieshän sanoi että eivät ole normaaleja ihmisiä. Joku mekko nyt tuskin vaikuttaa mihinkään. Onhan nykyään vaikka mitä bilemekkojankin naisilla.
Oho, onko nykyään bilemekkojakin naisilla?!
Mä niin luulin, että niitä on vaan miehillä. Mutta sellaista tää nykyaika on, rikotaan rajoja ja kukin saa olla, mitä itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä todella outoa, ettet ole tavannut sukulaisia aiemmin. Oletan että olette nuoria, joten sitä erikoisempaa. Suosittelisin keskustelemaan pojan kanssa syistä ja yhteisestä tulevaisuudestanne. Voit kertoa, että epäilet hänen häpeävän sinua. Jotain mätää tuossa todellakin on.
Toi on niin kummallista että tulee jo mieleen joku sarjamurhaaja, raiskaaja yms vankilassa ollut joku?
Vierailija kirjoitti:
Toi on niin kummallista että tulee jo mieleen joku sarjamurhaaja, raiskaaja yms vankilassa ollut joku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä asia tulee vastaan vasta nyt? Neljä vuotta ja et tiedä millaiset vanhemmat pojalla on?
Jos ne vanhemmat on oikeasti niin kamalat, että kannattaa pitää tyttöystävä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne vanhemmat on oikeasti niin kamalat, että kannattaa pitää tyttöystävä kaukana.
Tunnen tämmösiä tapauksia pari. Asuvat muistaakseni yhdessä eikä tyttö ole nähnyt pojan äitiä koskaan.
Joillakin meillä on sellaisia sukulaisia, jotka eivät ole ihan normaaleja, mutta eivät kuitenkaan ole tehneet vielä mitään minkä takia laittaisi välit poikki. Itselläni on sukulaisia, jotka voisivat ihan hyvin kesken juhlien huoritella vieraita vaatetuksen takia.
Sukulaisissa on jotain vialla ja poika häpeää niitä. Vika ei ole sinussa.
Mies laittoi myös viestin loppuun kun kysyin siitä normaaliudesta että näät sen sitten joskus en kerro enempää ettei sulle tuu turhia ennakkoluuloja.
Onko se vaan se ettei se kehtaa sanoa että ne on kauheita?
No poikaystäväsi sen jo sanoi: he eivät ole normaaleja ihmisiä. Usko varoitukset , kyse ei varmastikaan ole sinusta.