Minkä asian/ Mitä olet tehnyt elämässäsi vain YHDEN kerran?
Laittakaapas mietintämyssyt päähän. Laitan itsekin ja palailen muiden joukossa anonyymisti asiaan kun sen asian hoksaan.
Kommentit (967)
Harrastanut seksiä sihteerin kanssa vaikka olen parisuhteessa ihan eri ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Harrastanut ryhmäseksiä kuuden miehen kanssa
Wau, olisinpa ollut yksi noista kuudesta.
Syönyt silliä
Käynyt baletissa
Käynyt joissakin valtioissa vain kerran
Nukkunut riippumatossa
Ajanut mopolla
Pudonnut veteen juhlahepenissä.
Joutunut putkaan
Ottanut avioeron
Syönyt kesäkeittoa
Toivon ettei tule toista kertaa.
Ollut mopon kyydissä. Kyllä, yhteen kertaan jäi. Matkaa kertyi noin 200m, serkku oli "ratissa".
Lainasin pienenä veljeni skeittilautaa. Koetin laskea sillä noin 15m pitkän, suht jyrkän alamäen, lensin perseelleni. Potkaisin tuskissani skeittilautaa todella äkäisesti. Molemmat yhden kerran kokemuksia (mäenlasku skeittilaudalla ja sen potkaiseminen).
Ajoin joskus öisellä Turun motarilla autolla 190km/h, huomaamattani - puhuin puhelimessa. Ainoa kerta, kun olen ylittänyt auton mittarin mukaan yli 120km/h.
Tulin ehkä noin 10 - 12-vuotiaana kotiin, oli kova jano. Juomalasissa oli tummanvihreää nestettä, jota luulin jonkin sortin limonadiksi ja kulautin noin desin verran kertahuikalla alas. Olikin vahvaa saippuavettä. Ei käynyt sen pahempaa, pientä kakomista ja sormet kurkkuun.
Näitähän riittäisi taatusti enemmänkin, kun jaksaisi miettiä.
Käynyt treffeillä.
Seurustellut.
Mennyt naimisiin.
Rakentanut talon.
Eronnut.
Mennyt kihloihin
Mennyt naimisiin
Synnyttänyt
Käynyt Latviassa, Liettuassa, Skotlannissa, Belgiassa, Ranskassa, Italiassa, Madeiralla.
Vierailija kirjoitti:
Syönyt lehmän kieltä, koulussa, ala-asteella. En ymmärrä miten tollasta on voinut olla ruokana.
Kieli on erinomaista laadukasta lihaa.
Ollut ainoastaan yhdessä seksisuhteessa elämäni aikana. Ja se oli nigerialaisen sinkkumiehen kanssa keneen tunteet syttyi myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pissannut housuun, onneksi vain kerran :(
Varmaan lapsena? Ei kai aikuinen voi ainakaan vahingossa pissata housuunsa?
Eri, mutta 18-vuotiaana mansikanpoimijana 80-luvulla oli lupa syödä mansikoita samalla kuin poimii. Istuin maassa ja niin vain pissa tuli.
Yksi peloistani, jos tapahtuisi vielä.
Olin potilassiirrolla lentokoneessa. Minä hoitajana, toimin lääkärin ohjeen mukaan.
voi ihan lääkkeetkin laittaa!