Minkä asian/ Mitä olet tehnyt elämässäsi vain YHDEN kerran?
Laittakaapas mietintämyssyt päähän. Laitan itsekin ja palailen muiden joukossa anonyymisti asiaan kun sen asian hoksaan.
Kommentit (967)
Harrastanut seksiä keskellä katua. Ihan hirveä ajatus että suostuin siihen. Olin sentään jo 40+. Onneksi oli pimeä alkusyksyn yö ja mulla pitkä hame, joka toivottavasti suojasi mahdollisilta katseilta kerrostalojen ikkunoista.
Valehdellut poikakaverille että olin raskaana. En saanut häntä takaisin niinkään joten sitten valehtelin että tein abortin. Sain sentään rahaa valeaborttiin ja sillä rahalla ostin kasan kirjoja. Voi nuoruus ja hulluus. Se oli v. 1982.
No onneksi olin nuorikin vain kerran.
😃
Käynyt festareilla (jos Ämy-rock sellaiseksi lasketaan, vuosi taisi olla 1989).
Käynyt Tuurin kaupassa. Tuskin menen toiste.
Ottanut kakkoseen.
Nyt peräpukamat.
Ei enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Valehdellut poikakaverille että olin raskaana. En saanut häntä takaisin niinkään joten sitten valehtelin että tein abortin. Sain sentään rahaa valeaborttiin ja sillä rahalla ostin kasan kirjoja. Voi nuoruus ja hulluus. Se oli v. 1982.
😃
Häpee.
Olet huono ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Liittynyt Mensan jäseneksi
Sama. Vanhalla testillä ÄO 160,5.
Kirjoittanut kirjeen vankilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😃Häpee.
Olet huono ihminen.
Nääh, normisetttiä jos on yhtään elänyt nuorena. Kunhan on käynyt koulut kunnolla niin o.k.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittynyt Mensan jäseneksi
Sama. Vanhalla testillä ÄO 160,5.
Tuohan on parempi kuin 0,5 %:lla väestöstä. Kova.
Syönyt Arnoldsin donitsin.
Ostanut Huutonetistä.
Ollut yötä hostellin dormissa.