Minkä asian/ Mitä olet tehnyt elämässäsi vain YHDEN kerran?
Laittakaapas mietintämyssyt päähän. Laitan itsekin ja palailen muiden joukossa anonyymisti asiaan kun sen asian hoksaan.
Kommentit (967)
Vierailija kirjoitti:
Katsonut Game of Thronesia.
Sama. Katsomiseni kesti n.5 minuuttia.
Jutellut Lemmy Kilmisterin kanssa lostarissa.
R.I.P. Lemmy
Ollut Mamban keikalla.
Lapsena 80-luvulla.
Olen tappanut, raiskannut, pahoinpidellyt, kiristänyt, syyllistynyt huumekauppaan ja petokseen, salakuljetukeen, lettujen paistoon, ympäristörikokseen, ryöstöön vain kerran, joten olen olen aivan hyvä ihminen. T. Rikollisen logiikka
Nähnyt Jane Fondan Helsingin akateemisessa kirjakaupassa, jossa häntä haastateltiin uuden kirjansa takia.
Katsonut Woodstock-videota narkkarin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Olen tappanut, raiskannut, pahoinpidellyt, kiristänyt, syyllistynyt huumekauppaan ja petokseen, salakuljetukeen, lettujen paistoon, ympäristörikokseen, ryöstöön vain kerran, joten olen olen aivan hyvä ihminen. T. Rikollisen logiikka
Et siis osaa pohtia abstraktisti, arvottamatta? Älykäs osaa ajatella abstraktioita eikä kaikkeen tarvi hyvä-paha-vastakkainasettelua, joten ehkä olet paitsi tyhmä myös luonnevikainen, jolle kaikki on kilpailua.
(En tunne sua henk.koht, mutta teoriassa noin).
Ollut Aira Samulinin tanssitunnilla.
Minä maalaishiiri Istuin penkillä katselemassa kaupunkilaisserkkuni tanssituntia. 80--luvulla.
Kauan sitten näin Gösta Sundqvistin. Käveli pitkän tosi kauniin naisen, ilmeisesti vaimonsa, takana.
Naisella oli lyhyt vaalea tukka.
Tuo piiloköpöttely kiinnitti enemmän huomiota kuin jos olisi vain kävellyt.
Olen kerran nuoruudessani antanut vanhemman miehen ottaa poskeen. En tiedä mitä lasiini laittoi, mutta istuin vaan paikallani, enkä päässyt ylös. Jalat oli turtana.
Joku voisi sanoa, että kyseessä oli vähintään seksuaalinen pakottaminen, mutta ihan sama. Ei jäänyt mitään isompia traumoja.
Mies
Synnyttänyt, lasketellut
Nuo tuli mieleen ekana
Löytänyt satiaisia pillukarvoistani.
tuntenut miltä munani tuntui eksän suussa..
eli olen kerran tuntenut miltä suihinotto voisi tuntua,
tosin eksä ei siitä tykännyt ollenkaan ja ei myöskään osannut..
nyksä ei myöskään ole innostunut kokeilemaan...
Nyksä tykkää kyl toisinpäin 😋 ja niin minäkin.
Pelannut curlingia. Harvinaisen tylsä peli.
Kävin 6 veenä korkeasaaressa. Paskan haju riitti loppuelämäkseni
Ollut katsomassa Suomi-Ruotsi -maaottelua Stadikalla (no, kaverit pakottivat mukaan, olivat ostaneet liput valmiiksi, oli vielä syntymäpäiväni - ja minä inhoan yleisurheilua.... :/)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytänyt vieraan ruumiin.
Ovatko useimmat löytäneesi ruumit olleet tuttuja?
4 ollut tuttuja.
Te monta kerralla luettelevat olette ärsyttäviä. En anna ainoaakaan peukkua teille.
Onko se liian vaikeaa kertoa yksi asia per viesti.