Minkä asian/ Mitä olet tehnyt elämässäsi vain YHDEN kerran?
Laittakaapas mietintämyssyt päähän. Laitan itsekin ja palailen muiden joukossa anonyymisti asiaan kun sen asian hoksaan.
Kommentit (967)
Nähnyt kun kaveri veti pitkän piikin ja kuoli toisen kaverin syliin.
Olen kerran elämässäni ommellut kaverin käden kiinni ilman puudutusta ja kaveri huusi kuin syötävä, olimme landella ja ambulanssin tuloon olisi ollut liian pitkä aika. Kaveri selvisi vaikka käsi tosin tulehtui mutta tilanteeseen nähden miltein paras vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Joutunut näkemään vierestä kun ihmistä tapetaan, ilman mahdollisuutta ilmoittaa mihinkään, jos olisin vasikoinut , olisin ollut seuraava ja tiesin sen.
Sen jälkeen ollut autossa missä kuljetettiin ruumista ja auton ajajalle oli sanottu että maksetaan rahaa jotta tulee kuskiksi, luuli tulevansa vaan juoppokuskiksi ajelemaan ja joutui todistamaan saman vierestä ja totuus paljastui paikan päällä... pirkanmaalla tapahtui ja luki lehdissä.
Mihin se ruumis jätettiin? Kaivettiinko maahan?
Seurustellut sukulaisen kanssa.
Vaaninut ja jahdannut isääni yössä, puukko taskussa.
Saanut kutsun Putin isännöimälle illalliselle.
Ollut naimissa ja tuntenut sydänsurua toisen miehen takia. En suosittele.
Harrastanut seksiä serkkuni miehen kanssa.
Polttanut tupakkaa - ei mun juttu
Harrastanut anaalia - ei mun juttu
Laulanut karaokea - ei todellakaan mun juttu!
Tavannut kuninkaallisen työasioissa - ??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytänyt vieraan ruumiin.
Ovatko useimmat löytäneesi ruumit olleet tuttuja?
Kyllä.
Syönyt voileipäkakkua. Ikuinen kammo jäi voileipäkakkuja kohtaan.
Katsonut Subwayta ikkunan takaa, ja todennut että liian monimutkainen ja pelottava paikka minun asioida.
Kokeillut mormonien alusvaatteita ja temppelivaatteita.
Ampunut kaveria aseella päähän mutta onneksi meni ohi. 3 vuotta meni että antoi anteeksi ja saatiin sovittua, mutta alunperin hänestä johtuvista syistä ja hön ymmärsi sen. Nykyään ollaan lähennytty tämän tapauksen johdosta.