Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö muille koskaan näin kun mies hoitaa kauppaostokset

Vierailija
11.06.2020 |

Pyydätte esimerkiksi tuomaan tuorejuustoa, tuokin sulatejuustoa.
Grillisipsit on sama kuin juustonaksut, ym.
Tämä alkaa olla jo todella häiritsevää, kun joka ikinen kerta saa jotain muuta kuin on pyytänyt.
Eikö kuuntele/välitä vai ei ymmärrä ettei sitä sulatejuustoa voi käyttää samaan tarkoitukseen kuin tuorejuustoa.
Menee hermot!
Ja kaupassa käyn myös itse, mutta tämä tapahtuu jokaisella miehen kauppavuorolla.

Kommentit (468)

Vierailija
1/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mies osaa lukea ostoslistaa ja käydä kaupassa.

Vierailija
2/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy....mies tekee meillä aina ruokaostokset.

Mun puolesta saa ostaa mitä haluaa..

Mulle kelpaa kaikki, pääasia, ettei mun tarvii lähteä kauppaan👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ei ymmärrä kokkauksesta mitään tai hänellä on lukihäiriö?

En mainitse mitään miehen mahdollisesta yksinkertaisuudesta.

Vierailija
4/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on vissiin vähän suurpiirteisempi :D Meillä tulee aina oikeat asiat jos lista on kunnossa, mutta kerran oli listassa "juuriharja" ja toi juuresharjan. "MITÄ eikö se muka ole sama asia???"... Voi rakas :D

Vierailija
5/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa tuokin osaa käydä, mutta ei auta vaikka näyttäisi netistä mikä tuote pitäisi tuoda.

Toteaa vaan tullessaan että en löytänyt, otin tällaisen. Ja kyseessä joku täysin eri tuote mitä pyydetty.

Alkaa tulla loukattu olo kun ei viitsi sen verta vaivaa nähdä että yrittäisi muistaa mistä pidän ja mistä en missään nimessä tykkää.

Vierailija
6/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi alussa. Oppi kyllä nopeasti. Laitoin aluksi kauppalistan kuvien kera.

Samoin hän tekee minulle, jos pyytää tuomaan moottoriöljyä, pyyhkijänsulat yms.

Vierailija
7/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitää ostaa sitä, mitä sinä haluat?

Vierailija
8/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin tuomaan kiivejä, sain avokadoja. Ja vastaavaa jatkuvasti. Mies käy meillä pääsääntöisesti kaupassa, koska meillä on lapsi, jota ei voi ottaa kauppaan mukaan ja mies ennemmin menee kauppaa kuin jää lapsen kanssa.

Vierailija
9/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy.

Vierailija
10/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa tuokin osaa käydä, mutta ei auta vaikka näyttäisi netistä mikä tuote pitäisi tuoda.

Toteaa vaan tullessaan että en löytänyt, otin tällaisen. Ja kyseessä joku täysin eri tuote mitä pyydetty.

Alkaa tulla loukattu olo kun ei viitsi sen verta vaivaa nähdä että yrittäisi muistaa mistä pidän ja mistä en missään nimessä tykkää.

Mene itse ostamaan haluamasi. Etkö anna miehesi ostaa, mitä hän haluaa??

Vierailija
11/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän se olikin syy miksi et anna selviä ohjeita:)

Vierailija
12/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysin tuomaan kiivejä, sain avokadoja. Ja vastaavaa jatkuvasti. Mies käy meillä pääsääntöisesti kaupassa, koska meillä on lapsi, jota ei voi ottaa kauppaan mukaan ja mies ennemmin menee kauppaa kuin jää lapsen kanssa.

No, mitä sitten? Miehes halusi avokadoja ja osti niitä.

Vierailija
13/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä pyydän jotain, mistä en ole varma tietääkö se mitä tarkoitan, niin otan netistä kuvat kauppalappuun, joka siis tietty on kännykässä sähköisenä. Joskus kun on jostain yhdestä tuntemattomasta tuotteesta kyse, niin pyydän laittamaan kuvan paikanpäältä ja varmistamaan, että on se, mitä tarkoitin.

Vierailija
14/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävi alussa. Oppi kyllä nopeasti. Laitoin aluksi kauppalistan kuvien kera.

Samoin hän tekee minulle, jos pyytää tuomaan moottoriöljyä, pyyhkijänsulat yms.

Itse olen myös laittanut kuvat mukaan, mutta silti ei toimi.

Miehen kauppavuorolla ei voi ikinä suunnitella mitään erikoisempaa ruokaa, koska jättää aineksia ostamatta tai tuo päinvastaiset.

Tai jos listassa lukee Sprite, sanoo ettei löytänyt sitä joten ei ottanut mitään. Ei siis muista/tiedä minkä voisi ottaa korvaavana. Omat erikois oluet kyllä aina löytää, oli merkki miten erikoinen tahansa.

Eikä kyseessä ole mikään kovin tuore suhde, itse ainakin muistan mistä muusta mies tykkää jos en löydä ykkösvaihtoehtoa.

Ap

Vierailija
15/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mitä sitten? Miehes halusi avokadoja ja osti niitä.

Olisi pitänyt tuoda myös ne kiivit sitten.

Vierailija
16/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän se olikin syy miksi et anna selviä ohjeita:)

Monta kertaa ohjeet annettu ja kuvat näytetty suosikeista. Ilmeisesti on vain mennyt toisesta sisään ja toisesta ulos. Ei vain nähtävästi kiinnosta.

Ap

Vierailija
17/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy. Teen aina ruokaostokset meillä.

M53

Vierailija
18/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitää ostaa sitä, mitä sinä haluat?

No meillä kaupassa kävijä tuo mitä yhdessä päätetään ostaa ja sen lisäksi kummankin omat mieltymykset. 

Vierailija
19/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Tää kuulostaa vähän niinkun lastentarhan erityispedagogiikalta. Kuvatuellisia kauppalappuja ja kaikkee. Ehkä ap teet miehellesi oman tarravihon ja sinne saa aina tarran, kun on osannut tuoda ihan oikeat tavarat kaupasta.

Huh huh.

Vierailija
20/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen justiinoja te naiset olette?? Kai nyt miehelläkin samassa taloudessa on vapaus ostaa kaupasta sitä, mitä te ette määrää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan