Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikuinen laihduttaja, silti BMI 40. Mikä avuksi

Vierailija
11.06.2020 |

tällaiselle lohtusyöjälle, jonka itsekuri 0? Kaikki kokeiltu! Se elämäntapa muutos kestää iltaan asti vain.

Kommentit (128)

Vierailija
81/128 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt joka päivä kaupassa (ei toki suositella nyt koronan aikaan, mutta..) ja ostat vain sen päivän ruoat. Muuten pidät kaapit tyhjinä, joten tällöin et voi syödä liikaa, kun kotonasi ei ole enempää ruokaa. Tämä on ainoa tapa, mikä itselläni aikoinaan toimi.

Vierailija
82/128 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele tekemään kasvispitoisia ja kevyitä ruokia. Teet siitä oikein uuden harrastuksen itsellesi; jos olet työttömänä, niin sulla on hyvin aikaakin. Ja tunnin kävelylenkki joka päivä, ja siihen pikkuhiljaa hölkkää mukaan. Ei tarvita itsekuria, kun ruuat on hyviä, ja ulkoiluun jää nopeasti koukkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/128 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän auta kuin itse mur ha. Olisin vihdoinkin hoikka. Haudassa.

Ap

Vierailija
84/128 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tähän auta kuin itse mur ha. Olisin vihdoinkin hoikka. Haudassa.

Ap

Mutta et nauttisi hoikkuudestasi.

Tajuat varmaan itsekin, että lihavuus ei ole suurin ongelmasi?

Vierailija
85/128 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhänä laihtuu hyvin kun ei oo varaa lohtusyödä vaan se mitä syödään niin on tarpeellista ja liian vähäistä että aina jää nälkä..

Vierailija
86/128 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mahdollisimman huonoa ruokaa jota ei tee mieli syödä... Älä mene itse kauppaan valkkaamaan ruokia että et osta ruokia vaan lähetä mies ostamaan niin tuskin saat sun lempiruokiasi..

Vierailija
87/128 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut, että en tarvitse lainkaan itsekuria, kun syön kunnon aamupalan ja lounaan. Sen jälkeen loppupäivä menee helposti ilman mielitekoja. Jos korvaan lounaan leivällä tai syön liian pienen annoksen, niin sitten illalla tekee mieli yhtä jos toista.

Tällä idealla on jo -18 kg.

Vierailija
88/128 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä kotona kaapissa vaan ruokaa ja siitäkin puolitat aina annoskoot puoliksi ettet söisi liikaa, sitä ruokaa pitää aina säästää eikä saa syödä kaikkea kerralla.. näin säästyy rahaakin kun ei tarvii käydä niin usein kaupassa. Onhan se ikävää että jää nälkä, mutta sitten laihdut.. Eikä saa pitää herkkuja kaapissa itselleen muuta kuin lapsille tai miehelle, jos on.. Itse voit pyytää yhden karkin heidän karkkipussista...

Vierailija
89/128 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ohitan kehon nälkäviestit sujuvasti... en vaan syö vaikka on nälkä.. en osaa helliä itseäni.

Vierailija
90/128 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syö lounaalla oikein kunnolla, ei ole illalla energiavajeessa, jolloin kaapista mättää mitä vain ähkyyn asti. Pitää syödä päivällä tuhdisti ja illalla kevyesti. Iltapäivään virkistävä ulkoilu ja yöllä nukkuukin paremmin. Väsynyt keho ei suostu laihtumaan vaan pitää läskistä tiukasti kiinni.

Vierailija
91/128 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala vaan ruoskimaan itseäsi ja tuntemaan syyllisyyttä ja huonommuutta lihavuudestasi ja herkkujen syömisestä niin lähtee se ruokahalu..

Vierailija
92/128 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähähiilihydraattinen tai tiukempi ketogeeninen ruokavalio. Saa syödä hyvin ja nälkä pysyy poissa.

Komppaan. Itselleni keto oli liian rasvainen, mutta South Beach, paleo tai vastaava VHH toimii. Pidän kerran viikossa leipäpäivän, niin vatsa toimii ja jaksaa paremmin. Nyt neljä viikkoa takana, eikä tee enää edes mieli hiilareita. Syön muuten lähinnä vihanneksia, ei juureksia, ja proteiineja.

Vierailija
93/128 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sairaalloisen lihava!

Vierailija
94/128 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän vaan auttaa, koska käy sääliksi kun koko elämä menee laihduttaessa ja läskejä itkiessä..

Vierailija
95/128 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen suurta myötätuntoa sua kohtaan enkä halua että joudut ikuisesti kärsimään!

Vierailija
96/128 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Jospa vain t a p an itseni, kun tiedän jo, että mikään neuvoista ei tule onnistumaan. Vihaan ruokaa.

Edelleen sama ongelma, paino mennyt ees taas +-2kg.

:(

Ap

Vierailija
97/128 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keto+pätkäpaasto, se on ainoa millä olen itse onnistunut. Eikä ole edes vaikeaa, kun kroppa muuttuu rasvapolttoiseksi, niin laihtuminen käy kuin itsestään. Hiilareitakin voi myöhemmin lisätä, eikä ne enää tottumisen jälkeen estä laihtumista. Saa syödä mahan täyteen ja jälkkäritkin silloin tällöin.

Vierailija
98/128 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntapoja ei pysty muuttamaan itsekurin avulla. Sun pitää syödä sellaista ruokaa, joka on sinun elimistön sietokykyyn suhteutettu.

Katso youtubesta sten ekbergin videoita. Hän selittää selkokielisesti mitä elimistössä tapahtuu kun syö.

Suosittelen pätkapaastoa(intermittent fasting) siitäkin on paljon videoita. Suomalaiset lähteet, lähinnä naistenlehdet, ei vie sua kovinkaan pitkälle. Hanki tietosi ulkomaisista lähteistä.

Vierailija
99/128 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäntapoja ei pysty muuttamaan itsekurin avulla. Sun pitää syödä sellaista ruokaa, joka on sinun elimistön sietokykyyn suhteutettu.

Katso youtubesta sten ekbergin videoita. Hän selittää selkokielisesti mitä elimistössä tapahtuu kun syö.

Suosittelen pätkapaastoa(intermittent fasting) siitäkin on paljon videoita. Suomalaiset lähteet, lähinnä naistenlehdet, ei vie sua kovinkaan pitkälle. Hanki tietosi ulkomaisista lähteistä.

Kiitos, kokeiltu, en vaan pysy siinä aika ikkunassa kun tulee nälkä.

Välillä oksentelen ruokaa, sillä saan sen - 2kg pois, mutta kun lopetan, niin pikkuhiljaa se nousee taas sen 2kg.

Ap

100/128 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

T E R A P I A A ! Ei mulla muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi