Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin kiitollinen avusta littyen vyötärölihavuuteen

Vierailija
10.06.2020 |

Olen 41-vuotias kolmen lapsen äiti, joka on 170 cm pitkä ja painaa 66 kiloa. En ole varsinaisesti lihava, mutta minulle kertyy selkeästi nyt turhan paljon vyötäroseudulle rasvaa. Kävelen päivisin koiran kanssa aamuisin ja iltaisin sekä vielä päivisin 1 tunnin - puolentoista tunnin lenkkejä. Juoksen myös pieniä pätkiä koiran kanssa.
En mielestäni syö ihan kamalasti. Tänään olen esimerkiksi syönyt aamupalaksi kaksi ruisleipää, joiden päällä oli margariinia, juustoviipaleet ja avokadoa. Ruoaksi söin pienen annoksen makaronilaatikkoa ja iltapalaksi banaanin ja persikan.
Minulla ei lomautuksesta johtuen ole varaa mennä personal trainerille pyytämään apua vyötäröni lihomiseen. Olisinkin kiitollinen, jos joku osaisi minulle hieman antaa ohjetta siitä, missä menen metsään. Miksi vyötäröni paksuuntuu?
Kiitos avusta.

Kommentit (124)

Vierailija
1/124 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita vatsantoiminnan ongelmia?

Vierailija
2/124 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulavanne kehiin ja hiilarit pois. Alle 1600 kaloria päivässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/124 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vhh-ruokavaliota. Se vaikuttaa juurikin tuohon keskivartalolihavuuteen.

Vierailija
4/124 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aihe kiinnostaa minuakin. Olen aina ollut hoikka, nyt yli 50v:na huomaan, että vatsan seudulle alkaa herkästi tulla ylimääräistä. Se inhottaa, kun aiemmin ei koskaan ole tarvinnut miettiä syömisiä tältä kannalta.

Syöt ap kyllä todella vähän. Itse syön reilusti enemmän ja useammin.

Vierailija
5/124 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin minä syön aika vähän ja silti mitään hoikistumista ei tapahdu.

Huomaan myös, että en ole selvästikään ikinä oikein laihduttanut kun tällainen vhh-dieetti ei ole minulle lainkaan tuttu.

ap

Vierailija
6/124 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todella paljon turvotusta ja täällä kehtaan sanoa ääneen, että ilmavaivoja.

ap

Vierailija
7/124 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aihe kiinnostaa minuakin. Olen aina ollut hoikka, nyt yli 50v:na huomaan, että vatsan seudulle alkaa herkästi tulla ylimääräistä. Se inhottaa, kun aiemmin ei koskaan ole tarvinnut miettiä syömisiä tältä kannalta.

Vhh-ruokavalio auttaa juurikin tuohon vatsan rasvaan.

Vierailija
8/124 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kannattaisi syödä enemmän. Jos ei syö, niin aineenvaihdunta stoppaa, ja siitä tulee ongelmia. Viisi ateriaa päivässä, mutta turha pois. Ei sokeria, vehnäkin voisi olla turhaa, samaten punainen liha. Sitten liikuntaa niin paljon, että kuluttaa enemmän kuin syö. Tai sitten ketodieetille, sillä fläsä lähtee, mutta ei sitä kovin kauan voi tehdä.

Vierailija
9/124 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen todella huono olemaan nälässä. Tulen kiukkuiseksi.

ap

Vierailija
10/124 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on todella paljon turvotusta ja täällä kehtaan sanoa ääneen, että ilmavaivoja.

ap

Turvotus ja ilmavaivat ovat merkki huonosta ravinnosta.

Vierailija
11/124 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viljat veke. Ne just turvottaa, ummettaa, pierettää ja väsyttääkin. Kasviksia tilalle, nyt on niiden satokausikin prhaimmillaan.

Vierailija
12/124 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kohdista tätä sinuun henkilökohtaisesti, mutta mites nyt näin. Eikös se mene aina niin, että hoikat ovat hoikkia, koska omaavat sen rautaisen itsekurin, joka läskeiltä puuttuu...

Vierailija
13/124 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen todella huono olemaan nälässä. Tulen kiukkuiseksi.

ap

Joten ruokavaliosi on huono.

Vierailija
14/124 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso noita Chloe Ting videoita YouTubesta. Siellä on moni onnistunut tosi hyvin kaventamaan vyötäröään ihan muutamassa viikossa niillä ohjeilla.

Vierailija
15/124 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Sinulla käy suoliston sisältö. Viljat pois, hiivat pois, sokerit pois, ellet halua pitää omaa pientä kaasulaitosta sisälläsi.

Vierailija
16/124 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos viljat otetaan pois, niin mitö ihmettä te syötte aamupalaksi kun eihän silloin voi syödä leipää, puuroa, mysliä?

Vierailija
17/124 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa kannattaisi syödä enemmän. Jos ei syö, niin aineenvaihdunta stoppaa, ja siitä tulee ongelmia. Viisi ateriaa päivässä, mutta turha pois. Ei sokeria, vehnäkin voisi olla turhaa, samaten punainen liha. Sitten liikuntaa niin paljon, että kuluttaa enemmän kuin syö. Tai sitten ketodieetille, sillä fläsä lähtee, mutta ei sitä kovin kauan voi tehdä.

Älä levitä tällaista väärää tietoa.

Vierailija
18/124 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kiinnostuin keskustelusta, vaikka en ole ap. Auttaako tuollainen hulahulavanne oikeasti?

Vierailija
19/124 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos viljat otetaan pois, niin mitö ihmettä te syötte aamupalaksi kun eihän silloin voi syödä leipää, puuroa, mysliä?

Jogurttia, rahkaa, pähkinöitä, hedelmiä, marjoja, kananmunia. 

Vierailija
20/124 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se liity jotenkin estrogeeniin kun lähestytään vaihdevuosi-ikää, niin vyötärölle alkaa aiempaa helpommin kertymään ylimääräistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi