Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetelkaa Helsingissä asumisen hyviä puolia!

Vierailija
10.06.2020 |

Haluaisin asua siellä ja en ole keksinyt vielä tarpeeksi perusteita muuttaa, kun kuitenkin asuminen on niin kallista siellä.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksettiin 5 vuotta ja muutettiin pois. Varmaan riippuu asuinalueesta, miten viihtyy. Itse tykkään pienemmistä kaupungeista, joissa kohtuulliset matkat ja helpompi liikkua autolla.

Vierailija
2/66 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, yksi harvoista hyvistä puolista on mielestäni se, että kaikki palvelut ovat siellä. 

Muuta en sitten keksikään. Muutin itse pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kulttuuritarjontaa, jahka koronarokote tulee.

Vierailija
4/66 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkoti, kauppa, uimahalli, postipiste, kahviloita, ravintoloita, ratikkapysäkki ja keskuspuisto. Kaikki 500m säteellä.

Kaikkialle pääsee jalkaisin ja julkisiakaan ei tarvitse odottaa muutamaa minuuttia kauempaa.

Vierailija
5/66 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta jos et tiedä miksi muuttaisit. Maalta tulleita vänisijöitä on täällä jo ihan tarpeeksi.

Vierailija
6/66 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Helsingissä, vaikka mieluiten asuisin maalla. Mutta työmahdollisuudet alallani on parhaat pk-seudulla, siksi tänne opiskelujen jälkeen jäin ja olen jo 20 vuotta asunut.

Mutta niin, en minä juuri niitä kaupungin palveluja käytä. Siitä, että olen edes käynyt keskustassa on varmaan kohta 10 vuotta, omalla autolla liikun jne.

Vierailija
7/66 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin paljon palveluita ja esim 24/7 h kauppoja aika monta. Hyvä julkinen liikenne. Paljon erilaista luontoa. Ei tarvi miettiä että törmäisi vihamieheen tai tuttuihin kauppareissuilla :D Saa olla ja elää vapaammin, eikä kukaan kyttää elämääsi

Vierailija
8/66 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautatieasema ja linja-autoasema. Että pääsee pois helvetistä.

Vierailija
9/66 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät yhteydet pois

Vierailija
10/66 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nulla on täällä kaikki mitä tarvitsen ja kukaan ei kyttää ja kyylää. Saan olla vapaa. Täällä on muös hyvät työllistymismahdollisuudet joka alalle.

Vierailija
11/66 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavimmat ihmiset on täällä.

Voisin luetella minkälaisia.

Vierailija
12/66 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustaminen lentäen tai laivalla on huomattavasti mukavampaa, kun ei tarvitse ennen lähtöä istua jo lukuisia tunteja bussissa tai junassa tai jotain. Siitä vaan kotoa suoraan kentälle tai satamaan.

Itse rakastan oopperaa. Sinnekin pääsee ihan hetkessä.

Vierailija
13/66 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään ei kiinnosta tekemisesi, hyvä ja huono puoli

Vierailija
14/66 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tää menee sen pari vuotta.

Vierailija
15/66 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rautatieasema ja linja-autoasema. Että pääsee pois helvetistä.

Miksi tulet Helsinkiin?

Vierailija
16/66 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallista ja luonto lähellä. Takapihalta pääsee suoraan metsään, mutta bussipysäkille ja palveluiden pariin on lyhyt matka. Ihana saunoa ja vilvotella omalla takapihalla ja sen jälkeen tilata ruokaa kotiin.

Vierailija
17/66 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, se että 500 metrin säteellä on joku kuppainen juottola ja pysäkki, josta pääsee oksennuksen hajuiseen dösään, ei mieltä lämmitä.

Asuminen ja eläminen maksaa Helsingissä hunajaa, paremman elämänlaadun saat missä tahansa muualla Suomessa.

Vierailija
18/66 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää on se, että on suhteellisen pysyvä työpaikka. Oman alani väkeä on monissa pikkukaupungeissa lomautettu tai työt loppuneet kokonaan.

Vierailija
19/66 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata, se että 500 metrin säteellä on joku kuppainen juottola ja pysäkki, josta pääsee oksennuksen hajuiseen dösään, ei mieltä lämmitä.

Asuminen ja eläminen maksaa Helsingissä hunajaa, paremman elämänlaadun saat missä tahansa muualla Suomessa.

Muualla Suomessa bussit eivät haise oksennukselta?

Vierailija
20/66 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä saa olla juuri sellainen kuin olet, kukaan ei katso haavi auki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi