Asiat jotka eivät vaikuta kivoilta, mutta ovat sitä todellisuudessa.
Ulkona oleminen. Opin tykkäämään siitä korona-aikana.
Kommentit (574)
Vierailija kirjoitti:
Meditoiminen:)
Ja rentoutuminen. Se tunne on ihan mahtava kun saa rentoutua:D
Järven rannasta vesikasvien repiminen ja pohjan puhdistaminen, ym.
N34 kirjoitti:
Helle.
Ei tarvi kärsiä kylmästä. Mutta kun tulee esimerkiksi neljänkymmenen asteen helle (kun kävin Intiassa oli 42°C) niin kannattaa juoda todella paljon. Jos 30°C on, niin sekin riittää minulle. Entäpä te, mistä lämpötilasta te tykkäätte?
Suunnilleen samat kelpaa mulle. Mulla menee suunnilleen niin että jos lämpö on +30, vettä menee kolmisen litraa. Jos kymmenen astetta enemmän, litra enemmän. Joskus juominen tuntuu työläältä, mutta on nuo kelit sen arvoisia.
Piereminen, kun vatsa tosi kipeänä. Anteeksnyvvaa. Siis ylhäisessä yksinäisyydessä kotona, jossa melkein mikä hyvänsä onkin ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Mustikassa käynti. Kuvittelin aivan järkyttävän tylsäksi, mutta sehän olikin hämmentävän rentouttavaa. Niin hiljaista, vain omien ajatusten kanssa olemista.
Oliko hirvikärpäsiä?
Nimen antaminen ja keksiminen lapselle:)
Lenkkeily 30 asteen helteessä. Totuin tähän v2018 hellejaksolla ja aloin oikein kaipamaan kun taas viileni. Ihanan viileä tunne jälkeenpäin vaikka asunto oli kuuma.
Oven narina yöllä kun mies menee vessaan:D
Muraattikasvin poimiminen jostain alhaalta. Se on jonkinlainen Elin josta ei päästä eroon milläkin tavalla loppu
Vierailija kirjoitti:
Muraattikasvin poimiminen jostain alhaalta. Se on jonkinlainen Elin josta ei päästä eroon milläkin tavalla loppu
Öö...
Musiikin kuuntelu.
Kyllä tämä on ihan kivaa varsinkin kun on yksin kotona.
Pihan hoito, rikkaruohojen nyppiminen, haravointi...
Toisena päivänä ryyppääminen, ihan oikeasti se on lystiä kun herää pienessä krapulassa ja jääkaapista kun ottaa ah, niin kylmän oluen niin fiilis on mahtava ja sitten muutama olut lisää ja päiväkänneille johonkin mukavaan pubiin.
Eikä se krapula ole sen kummempi seuraavana päivänä.
Koklatkaa hyvä jengi.
Yläpeukuttaminen