Asiat jotka eivät vaikuta kivoilta, mutta ovat sitä todellisuudessa.
Ulkona oleminen. Opin tykkäämään siitä korona-aikana.
Kommentit (574)
Kaikki urheilu. Tiedätte varmaan että se ei aluksi ole hauskaa, mutta kun huomaa urheilun tuoman ilon, niin se on mahtavaa.
Täällä Safarissa oleminen. Chromekin on ihan Ok paikka, mutta tää on parempi
Hulavanteen pyöritys. Jostain syystä se on addiktoivaa, eikä yhtään tylsää niin kuin yksin kotona kuntoilu tuppaa olemaan.
Moni asia on mukavaa, kunhan saa irrottauduttua jatkuvasta somen ym. vahtaamisesta.
-Etätyöt. Alkuun ajatus tuntui kamalalta, mut nyt en haluais lopettaa ollenkaan. Tuun ihan hyvin toimeen ilman ihmiskontakteja :D
-Kotona nyhjääminen, liittyy vähän edelliseen. Kivaa olla kotihiiri
-Vanhentuminen. Parasta on se että en välitä enää tippaakaan mitä muut ajattelee, esim mun ulkonäöstä, vaattesta jne. Niin vapauttavaa!
Vesijumppa
Näyttää todella tyhmältä, kun kuivalta maalta katsoo. Kannattaa kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoinnin lopettaminen. "Kivaahan" se ei varsinaisesti ole kun niksat iskee alussa, mutta jo muutaman viikon päästä huomaa että rahaa on säästynyt ja hengitys alkaa kulkea vaivattomammin. Suosittelen!
Lopetin itsekin hiljattain. Huomasin muutoksen. Siirryin nuuskaan. Suosittelen!
Neulominen. Näyttää tylsältä mutta on jotenkin todella addiktoivaa ja ihanaa.
Asuminen kehyskunnassa.
Pitkät autojonot aamuin illoin kun pitää päästä töihin ja lapset on siellä omin nokin yksikseen koko päivän. Nurkkakuntaista menoa ja kovaa kilpavarustelua. Ystäviä vaikea saada.
Siivoojan työ.
Riippuu tietenkin kohteesta. Mutta itse työskentelen päiväkodin iltasiivoojana. Pääsääntöisesti saan olla aivan yksin kohteessani illalla. Täydellisessä hiljaisuudessa. Ei tarvitse tehdä samalla asiakaspalvelutyötä eikä kinastella työkavereiden kanssa eikä vetää mitään imelää työroolia. Saan itse päättää tauot ja niiden pituuden, kunhan työt on tehty hyvin sovittuna aikana. Ei edes tunnu työltä :D. Kevyttä pikku puuhaa iltaisin.
Okei, palkka on huono, mutta rahankäyttökin on taitolaji ;)
Vierailija kirjoitti:
Tupakoinnin lopettaminen. "Kivaahan" se ei varsinaisesti ole kun niksat iskee alussa, mutta jo muutaman viikon päästä huomaa että rahaa on säästynyt ja hengitys alkaa kulkea vaivattomammin. Suosittelen!
Lopetin. En huomannut MITÄÄN muutosta. Olin poltellut n. 10 päivässä vuosien ajan.
Hajuaisti, kunto,iho...kaikki ennallaan. Oli luultavasti silti terveysen ja vanhuuden kannalta varmaan tärkein päätös. Paljon, paljon isompi vaikutus kuin jollain vitamiinilisällä.
Venäjä. Kaikki haukkuvat likaiseksi kehitysmaaksi, mutta täynnä mukavia ihmisiä, kiinnostavaa nähtävää ja koettavaa, ja aivan jumalaista ruokaa.
Itsetyydytys