Asiat jotka eivät vaikuta kivoilta, mutta ovat sitä todellisuudessa.
Ulkona oleminen. Opin tykkäämään siitä korona-aikana.
Kommentit (574)
Kirpparilla tavaroiden myynti. Hirveen hauskaa kun voi päästä vanhoista turhakkeista eroon ja ehkä niistä on joillekin jopa jotain hyötyä.
Ravintolassa syöminen. Ymmärrän että hälinä ja melu ovat ärsyttäviä mutta silti siellä on ainakin parempaa ruokaa kuin kotona.
T16
Finnien puristelu. Tiedän riskit. Joitakin jopa ällöttää tapani. Mutta se vain näyttää ja tuntuu niin ihanalta <3
Herneiden palkojen avaaminen. Se tunne kun se avautuu on mahtava.
Mä ennen suorastaan kammosin nukutusta/anestesiaa, mutta nyt kun on joutunut useampiin pienehköihin leikkauksiin (ei onneksi mitään vakavaa tai ennalta-arvaamatonta), olen jollain kierolla tavalla oppinut nauttimaan siitä, vaikka herätessä olo tuntuukin joskus mursun hanurilta. Jotenkin kiva maata siinä pöydällä ja seurata kun hoitajat kiinnittelee kaikkia läpysköitä ja mittareita, tekee muita valmisteluja ja puhuu keskenään sairaalaslangia, viimeksi varsinkin oli kiva hoitaja joka höpötteli mun kanssa kaikkea rentoa samalla. Ja ajattelee että nää tekee tätä joka päivä, kyllä ne tietää mitä ne on tekemässä vaikka itselle tää on poikkeustilanne. Lopulta joku laittaa naamalle maskin josta virtaa raikasta ja viileää happea, anestesialääkäri sanoo "nyt vähän pistää", käskee ajatella jotain mukavia ja toivottaa kauniita unia. Sitten alkaa huimata ja tulee leijuva olo, ja filmi katkeaa.
Tiukkojen nahkahousujen/farkkujen sisään laukeaminen.
Vierailija kirjoitti:
Itkeminen. Jotkut sanovat että se johtuu siitä että olen todella herkkä, jotkut taas että tekoitken.
Johtuu siitä että se helpottaa sun oloa. Jos ei helpottaisi vaikka kuinka itkisit, et sanoisi sen olevan mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuukautisten alkaminen.
Vain jos on toimivat kipulääkkeet. En tykkää turhista sairauspoissaoloista, kun ongelmaan on lääkekin.
Hammaskiven poisto suuhygienistillä. Ei edes satu ja ihanan raikas suu toimenpiteen jälkeen.
Vanhojen AV-ketjujen lukeminen. On hauska lukea esim vanhoja uutisotsikoita :)