Tätihiukset. Millaiset ne ovat? Miksi naiset leikkaavat tätihiukset?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on esumerkiksi sellainen tukka,että ei kasva yli olkapäiden yläosan,ja on ohutta laatua muutenkin.Olen 60 ja nyt just kärsin,kun en ole käynyt laitattamassa sitä tuon koronakauden takia.
Olen työelämässä ja jatkuva väkertäminen tuon puolipitkän ohuen hampun kanssa.
Ja minä olen just niitä "papiljottimummoja".Kihartimella en saa aikaiseksi oikein mitään.Ja nyt kun ei ole permistä tai muuta kohottavaa tukea,niin hiukset pysyy kuosissaan tasan yhden päivän ja toisena voi vielä just ja just näyttäytyä.
Lähden tästä pikapuoliin kampaajalle,leikkautan kivasti lyhyeksi ja otan ainakin jonkinlaisen kohotuksen,ehkä permiksen.Se pitää hiukseni kuosissa.
Häh, miksi ihmeessä hiusten pitäisi pysyä paikallaan monta päivää, kai ne nyt yleensä pestäänkin parin päivän välein?! Minäkään en ymmärrä tuota sun tapaa: pese illalla, laita nutturalle vähän kosteana, harjaa auki aamulla. Toista joka päivä ja sulla on koko ajan puhtaat ja ilmavat hiukset ilman mitään väkertämistä.
Tein tätä aikani joskus, mutta nutturan kanssa on epämiellyttävä nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan ollut tätihiuksia. Mulla on pitkä tukka. Tukka ei ole ohut.
50v.
Värjätty mustaksi tai "vaaleaksi"? Kuiva?
a
On oma väri eli tumman ruskea. Pesen joka toinen päivä. Rasvoittuva hiusjuuri. Käyn säännöllisesti kampaajalla.
Tuollaisten KananPerseTukkaisten Rummojen, ikään katsomatta, tulisi ympäristön viihtyvyys näkökulmien johdosta, mennä välittömästi ja aina omaehtoisesti, ilman eri sanomista, roska-astiaan kulkematta lähtöruudun kautta. Ja muistaa vetää kansi pirun tiukasti perässään kiinni !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on esumerkiksi sellainen tukka,että ei kasva yli olkapäiden yläosan,ja on ohutta laatua muutenkin.Olen 60 ja nyt just kärsin,kun en ole käynyt laitattamassa sitä tuon koronakauden takia.
Ja minä olen just niitä "papiljottimummoja".Kihartimella en saa aikaiseksi oikein mitään.Ja nyt kun ei ole permistä tai muuta kohottavaa tukea,niin hiukset pysyy kuosissaan tasan yhden päivän ja toisena voi vielä just ja just näyttäytyä.
Lähden tästä pikapuoliin kampaajalle,leikkautan kivasti lyhyeksi ja otan ainakin jonkinlaisen kohotuksen,ehkä permiksen.Se pitää hiukseni kuosissa.
Häh, miksi ihmeessä hiusten pitäisi pysyä paikallaan monta päivää, kai ne nyt yleensä pestäänkin parin päivän välein?! Minäkään en ymmärrä tuota sun tapaa: pese illalla, laita nutturalle vähän kosteana, harjaa auki aamulla. Toista joka päivä ja sulla on koko ajan puhtaat ja ilmavat hiukset ilman mitään väkertämistä.
Se nuttura laitetaan pään päälle, ei niskaan... Jos et nuku päälaellasi, ei ole ongelma. Lyhyet takahiukset voi vetää ylöspäin ohuella pinnillä.
Tätimallista on useita versioita, tummahiuksiset suosii korvan alle ulottuvaa polkkaa mustaksi värjättynä, maantienväriset ohuttukkaiset lyhyempää korvalehdet näkyviin jättävää, kolmas sortti on tietysti nuttura jossakin muodossa niillä joilla hiukset pysyy päässä ja sitten on vielä extralyhyt kynitty tyyli hiuslaadusta riippumatta mutta jolla lienee jotain yhteyttä seksuaalisen identiteetin muuttumisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nuttura laitetaan pään päälle, ei niskaan... Jos et nuku päälaellasi, ei ole ongelma. Lyhyet takahiukset voi vetää ylöspäin ohuella pinnillä.
Sinua voisi kyllä Piniin vedellä ja huolella :D