Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätihiukset. Millaiset ne ovat? Miksi naiset leikkaavat tätihiukset?

Vierailija
09.06.2020 |

?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhythiuksinen yli 30 vuotta. Laitanko kyltin itseeni että yrittäkää jaksaa?

Vierailija
22/47 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet eivät ole valmiita maksamaan naisen pitkistä hiuksista, eli niiden hoidosta ja kuitenkin itkevät tälläista?

Halvemmaksi ne pitkät hiukset tulevat. Lyhyitä pitää olla jatkuvasti leikkaamassa takaisin malliin kun vähän kasvavat. Pitkät voivat kasvaa pitkiäkin aikoja ilman leikkausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset leikkauttaa lyhyen tukan kun haluavat viestittää ympäristölleen että eivät ole enää seksuaalisia olentoja vaan äityleitä ja tätyleitä.

Kun olisikin kampaajia, jotka osaavat leikata naisille lyhyet hiukset. Koska nuorempi sukupolvi uskoo pitkiin hiuksiin ja paksuntaa niitä lisäkkeillä eivät monetkaan kampaajat enää osaa muuta kuin näprätä lisäkkeiden kanssa. 

Elin nuorta aikusuuttani  kasarilla, jolloin hiuksiin uskallettiin leikata ihan mitä vain fantasiatyylistä punkkareihin. Värejä, veistosmaisia leikkauksia, kaikenlaisia värejä ja eri pituisia hiuksia. Kaipaan sitä aikaa ja siksi pidän hiukseni lyhyinä kasarimallisina edelleenkin. On onneksi joitakin kampaajia pk-seudulla, jotka ovat oppineet kaikki leikkaamisen kikat ja tulokset ovat  huolellisella saksityöllä hienot. Hiukset ovat kuin veistoksia.

Saan kohtauksen, jos kampaaja luulee "leikkaavansa" hiuksia koneellisesti. Sama kuin upottaisi päänsä p...kaan.

Vierailija
24/47 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö me voitais VIIMEIN sopia, että annettais jokaisen pitää oman tukkamallinsa ihan just sellaisena kuin itse haluaa. Tietenkin jokainen pitää omaa malliaan parhaana (muuten kai vaihtaisi sitä), mutta ei ole pakko haukkua, halventaa tai ohjeistaa muita. Nauttikaa itsestänne!

Vierailija
25/47 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananpersetukka. Mieheni exällä on sellainen. Minulla on tietysti pitkät ja kiiltävät hiukset, mutta olenkin 10v exää nuorempi.

Vierailija
26/47 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevän emännän yhden hahmon hiukset

Vierailija
27/47 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvalan kanap tukka

Vierailija
28/47 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia on, että hiukset ovat puhtaat ja hyvin leikatut

Vierailija
29/47 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs tänään on paljon näitä aloituksia tätien hiuksista. Kellä on jäänyt rikkinäinen levy pyörimään?

Onko muitakin? Laita linkkiä. En ole nähnyt muuta kuin tätiytymisketjun.

ap

Jos selaat ketjuja taaksepäin, niin huomaat että aika monta kertaa viikossa tulee uusia ketjuja, joiden sisältö on aina:

- miksi suomalaiset naiset leikkaavat hiukset lyhyeksi

- miksi suomalaiset naiset ovat niin lihavia

- miksi suomalaiset naiset ovat niin miesmäisiä/harmaahiiriä, kun muiden maiden naiset ovat niin naisellisia ja kauniita

Näitä samoja tulee joka viikko, ei vaan enää jaksa.

Luulen että nämä ketjut ja niiden yleisyys kertoo siitä, että SEIKKA ON FAKTA.

Vierailija
30/47 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs tänään on paljon näitä aloituksia tätien hiuksista. Kellä on jäänyt rikkinäinen levy pyörimään?

Onko muitakin? Laita linkkiä. En ole nähnyt muuta kuin tätiytymisketjun.

ap

Jos selaat ketjuja taaksepäin, niin huomaat että aika monta kertaa viikossa tulee uusia ketjuja, joiden sisältö on aina:

- miksi suomalaiset naiset leikkaavat hiukset lyhyeksi

- miksi suomalaiset naiset ovat niin lihavia

- miksi suomalaiset naiset ovat niin miesmäisiä/harmaahiiriä, kun muiden maiden naiset ovat niin naisellisia ja kauniita

Näitä samoja tulee joka viikko, ei vaan enää jaksa.

Luulen että nämä ketjut ja niiden yleisyys kertoo siitä, että SEIKKA ON FAKTA.

Mutta vaikka olisikin fakta, niin tarvitseeko silti aloittaa uusia keskusteluja samasta aiheesta joka ikinen päivä? Varmasti löytyy ajankohtaisempiakin aiheita.

Vierailija
31/47 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut tätihiuksia. Mulla on pitkä tukka. Tukka ei ole ohut.

50v.

Vierailija
32/47 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on esumerkiksi sellainen tukka,että ei kasva yli olkapäiden yläosan,ja on ohutta laatua muutenkin.Olen 60 ja nyt just kärsin,kun en ole käynyt laitattamassa sitä tuon koronakauden takia.

Olen työelämässä ja jatkuva väkertäminen tuon puolipitkän ohuen hampun kanssa.

Ja minä olen just niitä "papiljottimummoja".Kihartimella en saa aikaiseksi oikein mitään.Ja nyt kun ei ole permistä tai muuta kohottavaa tukea,niin hiukset pysyy kuosissaan tasan yhden päivän ja toisena voi vielä just ja just näyttäytyä.

Lähden tästä pikapuoliin kampaajalle,leikkautan kivasti lyhyeksi ja otan ainakin jonkinlaisen kohotuksen,ehkä permiksen.Se pitää hiukseni kuosissa.

Vierailija
33/47 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on esumerkiksi sellainen tukka,että ei kasva yli olkapäiden yläosan,ja on ohutta laatua muutenkin.Olen 60 ja nyt just kärsin,kun en ole käynyt laitattamassa sitä tuon koronakauden takia.

Ja minä olen just niitä "papiljottimummoja".Kihartimella en saa aikaiseksi oikein mitään.Ja nyt kun ei ole permistä tai muuta kohottavaa tukea,niin hiukset pysyy kuosissaan tasan yhden päivän ja toisena voi vielä just ja just näyttäytyä.

Lähden tästä pikapuoliin kampaajalle,leikkautan kivasti lyhyeksi ja otan ainakin jonkinlaisen kohotuksen,ehkä permiksen.Se pitää hiukseni kuosissa.

Miksi väkerrät sitä jollain papiljoteilla? Anna sen olla! Noin todellakin olet täti.

Vierailija
34/47 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi väkerrät sitä jollain papiljoteilla? Anna sen olla! Noin todellakin olet täti.

Tai oikeastaan olet mummo, kuten itse sanoitkin. Mutta ajattele, jos nuoretkin väkertäisivät hiustensa kimpussa yhtä paljon kuin sinä. Sehän olisi naurettavaa. He pesevät ja pitävät. Tee sinäkin niin.

Vierailija
35/47 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko ikäni ollut lyhyttukkainen enkä todellakaan nyt yli viisikymppisenä ala mitään liehukkeita kasvattaa. Koettakaa kestää!

Vierailija
36/47 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50v.

Värjätty mustaksi tai "vaaleaksi"? Kuiva?

Vierailija
37/47 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä hiuksia kannattaa pestä useammin kuin kerran viikossa niin ei tarvitse väkertää ja tuskailla kampauksen pysymisen kanssa. Kenellä edes pysyy hiukset kuosissa enemmän kuin 2 päivää?

Vierailija
38/47 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50v.

Värjätty mustaksi tai "vaaleaksi"? Kuiva?

Miksi pitäisi olla värjätyt hiukset? Luonnolliset ovat terveemmät.

Vierailija
39/47 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lyhyet hiukset n. 15-vuotiaasta kolmekymppiseksi, sitten kasvatin pitkät, koska ne on niiiin paljon helpommat, enkä enää jaksa miettiä mitä muut ajattelee, vaikka ne onkin tosi ohuet.

Vierailija
40/47 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt miestukka & paksu niska. Ehkä räväkkä raitatupsu siellä sivulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän