Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen tarvitsee matkatoimistoa lentolipun ostamiseen?

Vierailija
09.06.2020 |

Olen kuullut, että tälläinenkin olento on olemassa!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iäkkäämmät henkilöt, jos eivät ole opetelleet käyttämään nettiä riittävän hyvin. 

Vierailija
2/33 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen tällaisia edes kysyy? Eikö se ole ihan se ja sama mistä kukin lippunsa ym ostaa. Saatko pieniä kiksejä elämääsi muiden dissaamisesta vai provoamisesta vai molemmista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ui ui...pari vastausta jo tuli. Ap jo runk-kaa innoissaan kun joku vastaa tähänkin. Sisältöä elämään. Päivän kohokohta!

Vierailija
4/33 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi työmatkalle lähtija, joka ei halua käyttää työaikaa lentojen, majoitusten ja vuokra-autojen etsimiseen.

Varsinkin jos paljon joutuu matkustelemaan, ei siihen lippujen ostamiseeu halua käyttää turhaa aikaa.

Omaa lomamatkaa on kiva suunnitella itse ja katsoa mitä kivaa olisi tarjolla. Mutta työmatkat ovat työmatkoja.

Vierailija
5/33 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi työmatkalle lähtija, joka ei halua käyttää työaikaa lentojen, majoitusten ja vuokra-autojen etsimiseen.

Varsinkin jos paljon joutuu matkustelemaan, ei siihen lippujen ostamiseeu halua käyttää turhaa aikaa.

Ja sitten joissain firmoissa voi vielä edellenkin olla politiikkana se, että matkatoimisto varaa (tavistyöntekijöiden) työmatkat.

Vierailija
6/33 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka sattuu sitä kautta saamaan halvemmat lennot tai vaikka suorat charter-lennot paikkaan johon reittilennoilla ei mennä.

Vierailija
7/33 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kuin minä. Ostan halvan matkapaketin lentokenttäkuljetuksineen. Itse varaamalla tulee usein kalliimmaksi, olen tehnyt sitäkin.

Vierailija
8/33 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on premium-palvelu. Köyhät soheltaa kaiken itse.

Vierailija
9/33 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteevää!

Vierailija
10/33 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan paljon helpompaa kertoa matkatoimiston virkailijalle, mihin paikkoihin haluan ja milloin, ja hän hoitaa kaiken. Ei mulla oo aikaa selailla lentoja ja hotelleja. Luottovirkailija on ammattilainen. Enhän mä autoakaan pese tai terassia rakenna itse, niitä varten on ammattilaiset, jotka hoitavat hommat sujuvasti.

Vierailija
11/33 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen tällaisia edes kysyy? Eikö se ole ihan se ja sama mistä kukin lippunsa ym ostaa. Saatko pieniä kiksejä elämääsi muiden dissaamisesta vai provoamisesta vai molemmista?

Oikea kysymys lienee, miksi joku haluaa maksaa samasta asiasta enemmän kuin joku toinen?

Vierailija
12/33 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vaan paljon helpompaa kertoa matkatoimiston virkailijalle, mihin paikkoihin haluan ja milloin, ja hän hoitaa kaiken. Ei mulla oo aikaa selailla lentoja ja hotelleja. Luottovirkailija on ammattilainen. Enhän mä autoakaan pese tai terassia rakenna itse, niitä varten on ammattilaiset, jotka hoitavat hommat sujuvasti.

Oletko jotenkin vajaa, jos matkan järjestäminen on VAIKEAA? Ymmärrän, jos sitä käyttää palvelumielessä, ikään kuin palvelusväkenä, mutta että sen takia että HELPOMPAA. Huhhuh!

Vierailija
13/33 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, kun taidot ei vaan riitä?

Vierailija
14/33 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkatoimisto varaa paljon. Niillä voi olla hotelleista parempia diilejä mitä itse saa netistä.

Vierailija
15/33 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko jotenkin vajaa, jos matkan järjestäminen on VAIKEAA? Ymmärrän, jos sitä käyttää palvelumielessä, ikään kuin palvelusväkenä, mutta että sen takia että HELPOMPAA. Huhhuh!

Huhhuh huuh! Koita jaksaa.

Vierailija
16/33 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! N35. Ulkoisten kaiken sen ikävän homman matkatoimistoille. Kuljen paljon työmatkoilla eikä kiinnosta kahta penniä pyöritellä itse noita juttuja. Laitan tietyt speksit, tsekkaan tarjouksen ja hyväksyn/muutatan jotain ja thätsit.

Vierailija
17/33 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos palvelun ostaminen on itse tekemistä helpompaa, se ei automaattisesti tarkoita, että itse tekeminen olisi vaikeaa. Helppous voi liittyä (kuten tuossa lainaamassasi vastauksessa) myös siihen, ettei asiaan tarvitse käyttää omaa aikaansa eli pääsee ajankäytön suhteen helpommalla.

Vierailija
18/33 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos palvelun ostaminen on itse tekemistä helpompaa, se ei automaattisesti tarkoita, että itse tekeminen olisi vaikeaa. Helppous voi liittyä (kuten tuossa lainaamassasi vastauksessa) myös siihen, ettei asiaan tarvitse käyttää omaa aikaansa eli pääsee ajankäytön suhteen helpommalla.

Että mitä?

Vierailija
19/33 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on hyvä matkatoimisto, tutut virkailijat ja hyvä palvelu.

Miksi siis en käyttäisi heitä ja heidän ammattitaitoaan sen kerran kun matkustan.

Voin rauhassa vertailla eri kohteita ja hotelleja, voin heti sanoa mikä miellyttää ja mikä ei. He tuntevat minut ja sen mistä tykkään. Kun löydän mieleisen kohteen sanon, että aikuisten hotelli tai vastaava lähellä merta, merinäköala. Ja ei kaukana lomakohteesta. Parveke tai terassi merellepäin, oma allasalue. Jne.

Yhdellä käynnillä hoituu ja sen jälkeen vain odottelen matkaa.

Jos on jotain lisäkysyttävää niin he soittavat. Tai voin mennä uudestaan itse kysymään tai soittaa.

Helppoa ja mutkatonta. Ja ei tule ikäviä yllätyksiä. Minulle ei muutama euro enemmän merkitse niin paljoa, olen mukavuudenhaluinen. Ja kykenevä asioimaan naamatusten.

Vierailija
20/33 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten matkatoimistoa edes käytetään? Menettekö johonkin matkatoimistoon paikan päälle vai soitatteko johonkin tms? Itse varaan aina kaikki netistä, se on osa reissuun lähdön viehätystäkin että vertailee itse hotelleja jne.

Eri asia on tietty työmatkoihin liittyvät varaukset.