suosittele ihonhoitotuotetta, josta et enää luopuisi -peukutuksetju-
suosittele ihonhoitotuotetta, josta et enää luopuisi -peukutuksetju-
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytän hyvältä juuri siksi koska EN tuki ihoani millään kaupallisilla mönjillä. Ikätoverini jotka käyttävät kosmetiikkaa näyttävät järjestäen paljon vanhemmilta kuin minä. Pesen naamani yleensä vedellä, tarvittaessa vain tavallisella KÄSISAIPPUALLA, eikä iho kuivu eikä kiristä koska en sotke siihen mitään ylimääräistä mikä pitäisi jynssätä sitten pois. Käytän rahani järkevämpiin asioihin kuin purkkeihin ja purtiloihin joista on enemmän haittaa kuin hyötyä.
T, nainen 40 v ja papereita kysytään KOMBUCHAA ostaessa!
Kusetin teitä naiset 😆♥️ Oikeasti lempituotteeni ovat aurinkosuojavoide (Alga Maris), C-vitamiiniseerumi (The Ordinary tällä hetkellä käytössä) ja uutena tulokkaana Bybi Bakuchiol Booster, jonka ostin retinolituotteiden tilalle koska ne ärsyttävät joskus ihoa.
t. 27
(Oikeasti 40v nainen. Itsepalvelukassalle ei kelvannut kombucha)
No johan mua naurattikin tuo ”kaupallisilla mönjillä”. 😂
Miten BBB on sulla toiminut? Itsekin ostin saman, mutta en ole vielä kokeillut, on ollut ihossa vähän ärsyä niin en ole vielä uskaltanut.
Vierailija kirjoitti:
Moroccan Oil hiuksille. Tosi kallistahan tuo on, mutta onneksi tuota ei tarvitse kuin muutaman pisaran niin riittää tosi kauan.
https://www.influenster.com/reviews/moroccanoil-treatment-original
Itse en huomannut mitään eroa halvempiin öljyihin. Käytän nyt ihan vain Biozellin arganöljyä. Morocconin öljy ei edes ollut sen riittoisampaa, vaan sitä sai lotrata hiuksiin aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytän hyvältä juuri siksi koska EN tuki ihoani millään kaupallisilla mönjillä. Ikätoverini jotka käyttävät kosmetiikkaa näyttävät järjestäen paljon vanhemmilta kuin minä. Pesen naamani yleensä vedellä, tarvittaessa vain tavallisella KÄSISAIPPUALLA, eikä iho kuivu eikä kiristä koska en sotke siihen mitään ylimääräistä mikä pitäisi jynssätä sitten pois. Käytän rahani järkevämpiin asioihin kuin purkkeihin ja purtiloihin joista on enemmän haittaa kuin hyötyä.
T, nainen 40 v ja papereita kysytään KOMBUCHAA ostaessa!
Kusetin teitä naiset 😆♥️ Oikeasti lempituotteeni ovat aurinkosuojavoide (Alga Maris), C-vitamiiniseerumi (The Ordinary tällä hetkellä käytössä) ja uutena tulokkaana Bybi Bakuchiol Booster, jonka ostin retinolituotteiden tilalle koska ne ärsyttävät joskus ihoa.
t. 27
(Oikeasti 40v nainen. Itsepalvelukassalle ei kelvannut kombucha)No johan mua naurattikin tuo ”kaupallisilla mönjillä”. 😂
Miten BBB on sulla toiminut? Itsekin ostin saman, mutta en ole vielä kokeillut, on ollut ihossa vähän ärsyä niin en ole vielä uskaltanut.
Ei ärsyttänyt lainkaan, ei pienintäkään ärsyä, vaikka aloittaessa iho vaikutti siltä että saattaisi suutahtaa helpostikin. On toiminut hyvin, ihon sävy on tasoittunut jonkun verran ja yöksi en tarvitse enää muuta kosteutusta. Itselleni selvästi parempi kuin retinoli.
Tässä ketjussa jo aiemmin mainittu Bybi Bakuchiol Booster on aivan uskomatonta tavaraa! Ostin sitä eilen, laitoin illalla naamaan ja aamulla en meinannut uskoa silmiäni. Ihoni on aivan tajuttoman sileä ja hehkuva, ja mikä parasta, silmänaluseni eivät näytä enää lainkaan yhtä tummilta ja ”syviltä” kuin ennen (vaikka en edes laittanut ainetta silmieni alle)! Olen aivan fiiliksissä tästä tuotteesta, mikään ihonhoitotuote ei ole koskaan toiminut mulla näin hyvin.
Missha bb voide. En vaihda muuhun