Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko jotenkin poikkeuksellinen parikymppinen nainen, kun en harrasta ollenkaan fwb- tai irtosuhteita vaikka olen sinkku?

Vierailija
09.06.2020 |

Ei tulisi mieleenkään harrastella yhdenillanjuttuja.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet, uniikki lumihiutale.

Vierailija
2/54 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaankaan ole. Siksi parikymppiset miehet harrastaa näitä vähän vanhempien naisten kanssa.

Vierailija
4/54 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole, vastaavia on varmasti paljonkin. Täällä heti yksi, en ole koskaan noita harrastanut.

Vierailija
5/54 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa ettet harrasta. Veikkaisin ettei se poikkeuksellisen harvinaista ole.

Vierailija
6/54 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketään joka tekisi noin

T. Parikymppinen nainen

Vierailija
7/54 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika harvinaista tänä päivänä :D

Vierailija
8/54 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen olet AP. Monet alkavat harrastamaan niitä vasta 35-40-vuotiaana, kun lapset on tehty ja erottu. Helppoa ja kätevää näin Tinderin aikakaudella.

Vierailija
9/54 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin itsekin parikymppisenä. Minua ei uskottu kun sanoin että olen neitsyt enkä voisi ikinä harrastaa yhden yön juttuja. Nyt olen 35 ja neitsyys meni kun olin 21, sille miehelle jonka kanssa olen edelleen, hyvää kannatti odottaa. En kyllä pidä itseäni sen takia muita parempana tai erilaisena...

Vierailija
10/54 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin parikymppiset naiset on minkään asian suhteen yhtenäinen joukko, joka toimisi ja ajattelisi yhdellä tapaa.

Vierailija
11/54 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-tyyppiset ihmiset pitää vain paljon melua, eli suurin osa on kaltaisiasi normaaleja myös moraalisesti =) Riippuu missä piireissä pyörii, omissa piireissäni tuollainen käytös on noloa, eli emme harrasta irtosuhteita. Seksi kuuluu rakkauteen ja suhteeseen.

Vierailija
12/54 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että olet harvinainen tapaus. Mutta ei se ole haukku tai kritiikki! Se on hienoa ettet harrasta merkityksetöntä seksiä. Olen itse kolmevitonen mies, ja vaikka olen aiemmin seurustellut, niin viimevuosina lakannut kiinnostamasta naiset juuri ollenkaan, koska en pääse tutustumaan naisiin kuin esim. Tinderin kautta, ja Tinder aivopesee kaikista naisista niitä merkityksettömän seksin harrastajia, jotka pilaavat itsensä ja menettävät kyvyn rakkauteen ja parisuhteeseen, kun seksistä tulee vain väline.

Vierailija
13/54 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet fiksu

mies52v

Vierailija
14/54 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmaankaan ole. Siksi parikymppiset miehet harrastaa näitä vähän vanhempien naisten kanssa.

Täytyy muistaa, että ei kaikki parikymppiset pojatkaan irtosuhteita harrasta. Osa ehkä haluaisi mutta ei saa tyttöä, mut uskon että iso osa ajattelee, että seksi kuuluu suhteeseen.

Vierailija
15/54 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temptation islandit ja ex on the beach sarjat ovat aivopesseet nuoret naiset vapaan seksin saloihin...

Vierailija
16/54 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kaveripiirissäni ahkerimpia irtosuhteiden harrastajia ovat juurikin parikymppiset :D

Vierailija
17/54 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Olen 35-vuotias ja minun ikäpolvelleni se oli vielä outoa ja poikkeuksellista. Helposti leimattiin seksikielteiseksi tiukkapipoksi, joka haluaa vahtia muidenkin sukupuolielämää. Tämähän ei siis normaalisti pitänyt lainkaan paikkaansa mutta jostain syystä monet ottivat sen arvosteluna ja yläpuolelle asettumisena.

Olen iloinen, että asenteet seksiä kohtaan alkavat nuorempien keskuudessa jo neutralisoitua ja seksiä pidetään juttuna, jota voi olla kiva harrastaa tai sitten ei. Aiemmilla sukupolvilla suhtautuminen seksiin on ollut pääsääntöisesti neuroottista ja vähän pakkomielteistäkin: joko sitä sai harrastaa vain avioliitossa lastentekotarkoituksessa tai sitten kaikkien kynnelle kykenevien olisi pitänyt harrastaa sitä kenen kanssa tahansa milloin tahansa.

Vierailija
18/54 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy muistaa, että ei kaikki parikymppiset pojatkaan irtosuhteita harrasta. Osa ehkä haluaisi mutta ei saa tyttöä, mut uskon että iso osa ajattelee, että seksi kuuluu suhteeseen.

Olen miehenä aina ajatellut omaa elämääni niin, että seksi kuuluu vain suhteeseen.

Vierailija
19/54 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastojen mukaanhan nuorten miesten täysi, absoluuttinen seksin harrastamattomuus on räjähtänyt viimeisen kymmenen vuoden aikana. Nykyisistä kolmekymppisistä miehistä olikohan 25% vai 30% on lakannut tavoittelemasta naisia ja seurustelusuhdetta, havaittiin jossain tutkimuksessa. Itse veikkaisin syyksi Tinderiä, joka ajaa naiset harrastamaan yhden yön juttuja ja fwb-suhteita suosittujen huoripukkien kanssa, samalla kun iso osa miehistä huomaa, että naista on lähes mahdotonta saada seurusteluun heidän eväillään joten parempi jättää väliin kokonaan.

Vierailija
20/54 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo varmaan tee tiukkaakaan vielä parikymppisenä, vaan muutupa mieheksi ja elä vielä 16 vuotta, olemati vastakkaisen sukupuolen kansa missään fyysisessä  kontaktissa