AV-palstan odotettu kesäretki ihanaan Hankoon!
Tänä kesänä 2020 on päätetty vaihtaa av-mammojen perinteinen Porvoo Hankooseen. Merellinen tunnelma, kuumat rantakalliot, somat kalaravintolat, kylpylät ja uimarannat kutsuvat. Suunnitellaan yhdessä ihana kesäretki!
Kommentit (485)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vadelmaveneellä, yeah
Makeemmilla vesillä, yeah
Hankoon...Perinteistä bussimatkaa oli suunniteltu. Pitäisikö mennäkin veneellä? Mitä sanotte?
Jos mennään veneellä, ei päästä kurkkaamaan Tiluksille, ne kun ovat mantereella! Piti piipahtaa sielläkin ohiajaessa.
Kannatan bussia. Lähden itse pyörällä ja ajan edessänne, niin voitte ihailla koko matkan tämän hopeaketun rasvattomia pakaroita.
Lupaatko ajaa vain Speedot jalassa?
Tottakai misukkaiseni! Voit jopa nähdä kuinka häntä vilahtaa. Ja olihan sinulla ikää max 25?
Vierailija kirjoitti:
Vain 499 nopeinta pääsee mukaan. Koska korona.
Se on tosi vähän. Tästä tulee pienen porukan homma. Ei aveceja. Miehet ja lapset pitää jättää kotiin, että mammat mahtuvat mukaan. Mahtaakohan ne pärjätä siellä kotona keskenään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vadelmaveneellä, yeah
Makeemmilla vesillä, yeah
Hankoon...Perinteistä bussimatkaa oli suunniteltu. Pitäisikö mennäkin veneellä? Mitä sanotte?
Jos mennään veneellä, ei päästä kurkkaamaan Tiluksille, ne kun ovat mantereella! Piti piipahtaa sielläkin ohiajaessa.
Kannatan bussia. Lähden itse pyörällä ja ajan edessänne, niin voitte ihailla koko matkan tämän hopeaketun rasvattomia pakaroita.
Lupaatko ajaa vain Speedot jalassa?
Tottakai misukkaiseni! Voit jopa nähdä kuinka häntä vilahtaa. Ja olihan sinulla ikää max 25?
Tuplat, kuomaseni! ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan, korona täytyykin huomioida tänä vuonna.
Tai sitten pitää muuttaa etäretkeksi. Ajatelkaa, miten kätevää, voidaan keskustella kukin omilla kotisohvillamme :D
"sohvillamme" :-)
Sitähän me etsitään Hangosta yhtä ihan tiettyä. Lähde mukaan!
Joo. Sohva-teema on taattu. Siitähän koko ajatus lähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten pitää muuttaa etäretkeksi. Ajatelkaa, miten kätevää, voidaan keskustella kukin omilla kotisohvillamme :D[/
Sohva haisee perseeltä ja teidän mielestä pitäisi lusia koko paahteinen kesä siinä?
Teen matkaevääksi voikkuleipiä ja keitän kahvia termariin ettei kellekään iske nälkäkiukku menomatkalla.
Vierailija kirjoitti:
Lähden, jos Latinomies lähtee myös sekä Mies 29+1
En voi luvata Mies 29+1 puolesta, mutta mä olen mukana.
Ehdotan päiväristeilyä Hangon edustalla. Siellä voi tutustua historiaan Hauensuolessa, arkkitehtuuriin parissakin eri majakassa ja ylipäänsä saaristoon. Kuntoilun ystäville löytyy luontopolku ja niille ketä ei nämä aktiviteetit kiinnosta voivat tutustua laivan tarjontaan. Meitä löytyy kuitenkin moneen junaan.
Hanko on oikeasti upea kaupunki.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten pitää muuttaa etäretkeksi. Ajatelkaa, miten kätevää, voidaan keskustella kukin omilla kotisohvillamme :D[/
Sohva haisee perseeltä ja teidän mielestä pitäisi lusia koko paahteinen kesä siinä?
Kiitti nyt soi toi biisi päässä varmaan koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tosi vähän. Tästä tulee pienen porukan homma. Ei aveceja. Miehet ja lapset pitää jättää kotiin, että mammat mahtuvat mukaan. Mahtaakohan ne pärjätä siellä kotona keskenään?
Koirat saa kuitenkin ottaa mukaan tiluksille. Siellä on yksi seuraa kaipaava rotikka.
En tiedä, lähdenkö tänä kesänä mukaan. Fiilis matalalla. Yritän kuumeisesti keksiä keinoa, millä pakottaa 221-vuotias tyttäreni korottamaan arvosanojaan, että olisi paremmat mahdollisuudet päästä elämässä eteenpäin. Nuorihan tuo vielä on, mutta motivaatio pahasti hukassa. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat saa kuitenkin ottaa mukaan tiluksille. Siellä on yksi seuraa kaipaava rotikka.[/
Sulla siis taostelukoira mukana?
Vierailija kirjoitti:
Teen matkaevääksi voikkuleipiä ja keitän kahvia termariin ettei kellekään iske nälkäkiukku menomatkalla.[/
Minä laitan paremmaksi ja tuon mukanani raikkaat voileivät.
Onko meillä yhteiskuljetus? Koska se on täällä Jyväskylässä palokunnan mäellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat saa kuitenkin ottaa mukaan tiluksille. Siellä on yksi seuraa kaipaava rotikka.[/
Sulla siis taostelukoira mukana?
Ei, mulla on söpö valkonen asustekoira pinkissä flexissä. Ei vie turhaa tilaa bussissa.
Minä tulla kanssa purjevene. Kun minä purjehti ohi pieni saari, poimia minä ruohosipuli kanssa tuotu jauheliha. Minä tuoda myös uusi peruna.
Täytyy ostaa uusi tunika ja legginsit. Tokmannilla on varmaan jotain kivoja? Kampaajallakin pitää käydä. Joku räväkkä väri piristäisi. Olisiko vihreä nyt sellainen kesäinen väri?
Ehtiikö joku Tallinasta käydä meille juomia hakemassa? Mä voisin otta pari laatikkoa lonkeroa ja Viru valgeen. Maksan sitten kun nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Onko meillä yhteiskuljetus? Koska se on täällä Jyväskylässä palokunnan mäellä?
Mua haetaan just Vantaan Räkkärimarketin edestä tullaan tullaan!
Kertokaa ihmeessä, mitä yliluonnollista teille on Hangossa sattunut? Tietää varautua.
"sohvillamme" :-)
Sitähän me etsitään Hangosta yhtä ihan tiettyä. Lähde mukaan!