Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka pysyy miehen kanssa talon takia?

Vierailija
08.06.2020 |

Kuulostaa hullulta mutta näin on. Oon viimeiset vuodet ollut miehen kanssa vain siksi etten halua että minä ja lapset joudutaan lähtemään meidän kodista. Tätä paikkaa on haalittu yli kymmenen vuotta ja lapset ei edes muista muuta kotia. Miestä vihaan. Yksinkertaisesti vihaan. Mies on saanut mut vihaamaan lähes koko miessukupuolta. Jos joskus pääsen tuosta eroon, en enää ikinä ikinä ikinä ota yhtä ainutta miestä mun elämään.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pysyn litossani jymylollojen takia

Vierailija
22/70 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pysyn litossani jymylollojen takia

Hyvä syy on oltava!

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä aina luulette, että on yksin miehen talo?

Meillä kaikki puoliksi.

En halua menettää tätä taloa, lastemme kotia, jonka yhdessä rakensimme mieheni kanssa.

Vanhempani ovat maksaneet aivan valtavasti kaikkea taloon ym. liittyvää..tontista lähtien.

Avioehtoa ei ole. Olisi epäreilua, että mieheni kuitenkin saisi erossa puolet.

Eli tässä kidutaan.

Vierailija
24/70 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulostaa kyllä hullulta olla noin kiinni seinissä. Meidän perheemme muutti, kun minä ja veljeni olimme lapsia. Ei eron takia tosin, vaan muutimme koko perhe. Vanhaan kotiin liittyi kyllä ihania muistoja, mutta muuttaminen oli jännittävä ja kiva kokemus. Uudessa kodissa tuli sitten uusia muistoja, eivätkä vanhat muistot kadonneet minnekään.

Tekosyyhän tuo talo on on, kun et uskalla seisoa omin jaloin ja rakentaa uutta elämää itsellesi ja lapsille. Lapsenne eivät varmasti saa häävisiä eväitä omiin tuleviin parisuhteisiinsa, jos vuosia joutuvat elämään vihan ilmapiirissä. Ajattelet nyt vain itseäsi, et lasten parasta.

Vierailija
25/70 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kaikki puoliksi.

En halua menettää tätä taloa, lastemme kotia, jonka yhdessä rakensimme mieheni kanssa.

Vanhempani ovat maksaneet aivan valtavasti kaikkea taloon ym. liittyvää..tontista lähtien.

Eli tässä kidutaan.

Oletin että puolet on sinun kun tuossa aiemmin ehdotin että ostat talon itsellesi. 

Vierailija
26/70 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

95% parisuhteessa olevista naisista on parisuhteessa miehen omaisuuden takia. Nainen valitsee aina itseään rikkaamman miehen. Suhteen ainoa tarkoitus on nostaa naisen elintasoa.

Minun mies on huomattavasti köyhempi kuin minä (enkä itsekään mikään hyvätuloinen.) Ja naimisiinkin menin tuon köyhän kanssa menemään vaikkei minua elätä, voitko uskoa!

.....

Vierailija
27/70 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasta huvittunut kirjoitti:

Kyllä rahan ja elintason kiima aina vihan voittaa. 😂

Elintaso ei ole kovin kummoinen. Tässä on kyse siitä että tämä on meidän koti. Kaikki muistot on liian vaikeaa jättää taakse. Lapsiin liittyvät hyvät muistot. T. ap

Miten ne sinne taloon jää? Viekö muutto muistin, vai?

Vierailija
28/70 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaistun aloitukseen. Ihana talo josta en haluaisi luopua. Uskon että monella muulla sama. Sitähän se "talo ja lapset" syy eroamattomuuteen on.

Ihan kuin lapset ei pääsisi enää isänsä kotiin - jos hän jää sinne -eivätkä tottuisi uuteen.

Vierailija
29/70 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

95% parisuhteessa olevista naisista on parisuhteessa miehen omaisuuden takia. Nainen valitsee aina itseään rikkaamman miehen. Suhteen ainoa tarkoitus on nostaa naisen elintasoa.

Ja hah hah hah. T. Duunarin onnellinen vaimo, joka tienaa yhtä paljon tai enemmän.

Vierailija
30/70 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talo ja lapsi. Voisin tehdä skeidahommia ja elää niukasti, mutta täällä missä asun en voi mennä töihin. Joudun siis lähtemään muualle. Lapsen elämä on kuitenkin täällä. Perheen kasassa pito auttaa nielemään paljon. Eikä sekään kanna.

Lapsen elämä on siellä missä sinunkin, ja osittain isän luona.

Minä nimeomaan muutin aikoinaan lapsen vuoksi. Ilman sitä en olisi siinä missä nyt, vaan lähtökuopan pohjalla.

Vierailija
31/70 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kaikki puoliksi.

Eli tässä kidutaan.

Epäreilua, kun se on rakennettu YHDESSÄ? Ja vanhempiesi rahoilla, ei omilla?

Mikä tässä on epäreilua?

Vierailija
32/70 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menitte yhteen? Ryhdy puhumaan ja toimimaan jälleen rakastavasti.  Aloita muutos itsestäsi, sillä vain itseäsi voit muuttaa.

Rakenna yhteyttä: puhukaa toisillenne!

Vierailija
33/70 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten kaikilla naisilla on omia tuloja? Miksi naisista 70% on töissä? (kuten myös miehistä)

Vierailija
34/70 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on aina uhri.

Vierailija
35/70 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne muistot ap katoa vaikka muuttaisi muualle. Tuo on sellainen kohtuu yleinen pieni päävika luulla että muistot on kiinni tavaroissa ja seinissä. Ne muistot on sun pään sisällä. Saat ne mukaan ihan mihin tahansa menet. Lapset ei tule sua siitä myöhemmin kiittämään että kiitos äiti kun meidän takia pysyitte yhdessä, vaikka vihasitte toisianne.

Vierailija
36/70 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaistun aloitukseen. Ihana talo josta en haluaisi luopua. Uskon että monella muulla sama. Sitähän se "talo ja lapset" syy eroamattomuuteen on.

Täällä sama. Eikä johdu edes rahasta. Olen saanut jonkin verran perintönä, joten rahatilanteeni on parempi kuin miehellä. En vain halua luopua tästä meidän arjesta, joka on kuitenkin ihan sujuvaa. En halua luopua talosta, jonka olen itse suunnitellut ja ollut mukana rakentamassa, mutta jota en jaksaisi yksin ylläpitää. En halua vuorotella lapsieni ajasta, haluan olla heidän kanssaan joka päivä. Miestä en enää rakasta, eikä läheisyyttä ole ollut moneen vuoteen. Usein vihaan miestä sen takia. Hänellä ei ole mitään haluja, ei mitään tavoitteita eikä mitään unelmia elämässä. Itse pidän kiinni elinvoimastani, tapaan ystäviä ja sukulaisia ja nautin muutoin elämästä. Enpä olisi ikinä uskonut joutuvani tällaiseen tilanteeseen, kuolleeseen avioliittoon. Ehkä tulee vielä se päivä, että saan tarpeekseni ja eroan.

Vierailija
37/70 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pysyn huonossa avioliitossa talon ja puutarhan vuoksi.Olen laittanut pihan kauniiksi, monen vuoden uurastuksella. Rakastan taloa ja puutarhaani, en helposti lähde pois. Siedän monia asioita, että saan asua täällä.

Vierailija
38/70 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuontivaimojen kohdalla pitää paikkansa, mutta Suomessa naisetkin tienaavat.

Vierailija
39/70 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään talo ole tuon arvoinen. On tarkoitus että ihminen omistaa sen talon, talon ei ole tarkoitus omistaa ihmistä.

Vierailija
40/70 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama. Eikä johdu edes rahasta. Olen saanut jonkin verran perintönä, joten rahatilanteeni on parempi kuin miehellä. En vain halua luopua tästä meidän arjesta, joka on kuitenkin ihan sujuvaa. En halua luopua talosta, jonka olen itse suunnitellut ja ollut mukana rakentamassa, mutta jota en jaksaisi yksin ylläpitää. En halua vuorotella lapsieni ajasta, haluan olla heidän kanssaan joka päivä. Miestä en enää rakasta, eikä läheisyyttä ole ollut moneen vuoteen. Usein vihaan miestä sen takia. Hänellä ei ole mitään haluja, ei mitään tavoitteita eikä mitään unelmia elämässä. Itse pidän kiinni elinvoimastani, tapaan ystäviä ja sukulaisia ja nautin muutoin elämästä. Enpä olisi ikinä uskonut joutuvani tällaiseen tilanteeseen, kuolleeseen avioliittoon. Ehkä tulee vielä se päivä, että saan tarpeekseni ja eroan.

Olin itse vielä muutama vuosi sitten samanlaisessa tilanteessa. Surullista.