Muita jotka pysyy miehen kanssa talon takia?
Kuulostaa hullulta mutta näin on. Oon viimeiset vuodet ollut miehen kanssa vain siksi etten halua että minä ja lapset joudutaan lähtemään meidän kodista. Tätä paikkaa on haalittu yli kymmenen vuotta ja lapset ei edes muista muuta kotia. Miestä vihaan. Yksinkertaisesti vihaan. Mies on saanut mut vihaamaan lähes koko miessukupuolta. Jos joskus pääsen tuosta eroon, en enää ikinä ikinä ikinä ota yhtä ainutta miestä mun elämään.
Kommentit (70)
Ap on trolli kun ei vastaa miksi ei osta taloa itselleen vaikka moni on kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä aina luulette, että on yksin miehen talo?
Meillä kaikki puoliksi.
En halua menettää tätä taloa, lastemme kotia, jonka yhdessä rakensimme mieheni kanssa.
Vanhempani ovat maksaneet aivan valtavasti kaikkea taloon ym. liittyvää..tontista lähtien.
Avioehtoa ei ole. Olisi epäreilua, että mieheni kuitenkin saisi erossa puolet.
Eli tässä kidutaan.Oletin että puolet on sinun kun tuossa aiemmin ehdotin että ostat talon itsellesi.
Tuo kelle vastasit ei ollut ap. T. ap
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrettävää ja varmaan monilla näin. Ei se ero aina autuaaksi tee, ei vaikka parisuhde olisi per seestä. Ihmiset pysyvät yhdessä eri syiden takia, aika monilla siihen liittyy raha ja valmiiksi rakennettu elämä, jota ei halua hajottaa.
On se ymmärrettävää että se on vaikeaa, mutta loppupeleissä en usko että sitä vanhana miettii että oli oikea ratkaisu jäädä, vaan edessä on katkera vanhuus kun huomaa että varsinainen elämä meni ohi jumittaessa jossain jonkun rakennuksen takia.
Täällä on nyt joku toinen kirjoittanut niin että osa on luullut sen olleen ap. Meillä on kaikki talon kulut ja laina puoliksi. Minun vanhemmat tai kukaan muukaan ei ole osallistunut kuluihin. Siksi en voi lunastaa tätä itselleni, koska asumiskustannukset on niin isot etten yksi pysty niitä maksamaan. T. ap
No jo on aikamoinen tuuliviiri. Kerran lähteny jo ilman lapsia ja häntä koipienvälissä palannu takasin.
Mukava olis kuulla miehenki versio tästä.
Luulenpa että se olisi hyvinki erillainen versio.
Jokatapauksessa sairasta asua jonku nurkissa vaan sen takia että on kiintynyt asuntoon joka ei ilmeisesti ole edes oma vaan miehen nimissä. Se että sitä on remontoinu itte ei merkitse yhtään mitään.
Lapsia käy sääliks kun joutuvat tommosen keskellä elämään
Miksi niiden lasten pitäisi muuttaa? Isähän voi alkaa lähihuoltajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nyt joku toinen kirjoittanut niin että osa on luullut sen olleen ap. Meillä on kaikki talon kulut ja laina puoliksi. Minun vanhemmat tai kukaan muukaan ei ole osallistunut kuluihin. Siksi en voi lunastaa tätä itselleni, koska asumiskustannukset on niin isot etten yksi pysty niitä maksamaan. T. ap
No mitäpä jos hankkisit semmosen asunnon johon on varaa ja käyttäytyisit kun aikuiset ihmiset
Joskus suren että itselläni ja lapsillani ei ole tuollaista paikkaa mihin tuntisi kuuluvansa, kun on muutettu usein. Mutta kun tätäkin lukee, niin ehkä se on vain palvelus lapsille että oppivat siihen että talot on vaan taloja ja niitä tulee aina uusia. Ei tarvi heidän toivon mukaan sitten tuhlata elämäänsä tuollaiseen.
Tuossa tilanteessa ei mies enää mitään vihaa lisää.
Olet vain omalle selkärangattomuudellesi ja itsellesi vihainen.
Myönnä se ja ryhdistäydy.