Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole varma haluaako koskaan sitoutua, odottelenko?

Tytti35
08.06.2020 |

Elän siis avoliitossa ja yhdessä ollaan oltu 2,5 vuotta. Mies on 30 ja minä 27. Ollaan keskusteltu kihloista, avioliitosta ja yhteisestä asunnosta ja perheestä silloin tällöin minun aloitteesta (asutaan yhdessä miehen omistamassa asunnossa.

Mies kuitenkin sanoo aina että kaikki tuollainen on kiirehtimistä, eli niistä ei edes voi keskustella. Kerran sanoi ettei voi luvata että haluaisi niitä asioita ikinä. Kuinkahan kauan tässä sitten kannattaa odotella että muuttuuko mieli? :(

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan jäisi odottamaan.

Vierailija
2/105 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä oman ratkaisusi heti. Alat hakea omaa kämppää ja tinder laulamaan heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, hän käyttää sinua hyväkseen usko huviksesi.

Vierailija
4/105 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi jo sinulle epäsuoraan, että ei tule tapahtumaan. Olet varmaan hieman hidas ymmärtämään rivien välistä sanottuja asioita. Sinulla saattaa mennä jonkin aikaa, ennen kuin saat aivosolusi myöntämään kyseisen asian, ja vielä lisää, että tekisit oman elämäsi eteen jotain.

Vierailija
5/105 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs on aloittajan oma koulutus, varallisuus ja työtilanne? 

Vierailija
6/105 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti mitä mies haluaa, vaan sitä mitä sinä haluat.

Jos haluat perheen ja lapsia, niin ainakaan minä en jäisi odottelemaan vastahakoista äijää. Jos hän ei kerran ole sinusta ja tulevaisuudesta sinun kanssasi varma, niin lähtisin. Joku yhdessä asuminen ei ole mikään syy jatkaa odottelua, vaan saat varmasti asunnon kunhan vain pistät asiat etenemään.

Vierailija
7/105 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytti35 on 27-vuotias? Mitäs muuta Porvooseen? 

Vierailija
8/105 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan en jäisi odottelemaan.

Vierailija
9/105 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu "vahingossa" raskaaksi

Vierailija
10/105 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ettet sinäkään enää tiedä tuon kommentin jälkeen. Tarvitset tilaa miettiä asioita. Muuta erilleen ja lopeta seksi, käy treffeillä muiden kanssa. Siitä selviää, mitä loppujen lopuksi itse haluat. Mies voi tehdä samoin omalla tahollaan ja miettiä samaa.

Olin vastaavassa tilanteessa ja mies päättikin haluta mennä kihloihin jo heti samana iltana, kun tämän esitin.

Vierailija
11/105 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen miettiä ja poistu asunnolta. On parempi, kun sinä jatkat elämääsi muualla.

Vierailija
12/105 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano ettet sinäkään enää tiedä tuon kommentin jälkeen. Tarvitset tilaa miettiä asioita. Muuta erilleen ja lopeta seksi, käy treffeillä muiden kanssa. Siitä selviää, mitä loppujen lopuksi itse haluat. Mies voi tehdä samoin omalla tahollaan ja miettiä samaa.

Olin vastaavassa tilanteessa ja mies päättikin haluta mennä kihloihin jo heti samana iltana, kun tämän esitin.

Ja siis voitte hyvin käydä miehesi kanssa treffeilläkin tuon erilleenmuuton jälkeen, mutta kumpikin on vapaa käymään treffeillä myös muidenkin kanssa.

Vierailija
13/105 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että hän ei halua sitoutua sinuun, ap. Kohteliaisuudesta sinua kohtaan esittää asian noin. Kun olette eronneet, saattaa hän törmätä ihmiseen, johon hän sitten salamana sitoutuukin. Tai sitten hän alkaa haikaillasinun perääsi, kun sinulla on jo joku toinen.

Vierailija
14/105 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei vielä 2,5 vuoden päästäkään ole varma oletko hyvä myös tulevaisuudessa ystäväksi, vaimoksi ja hänen mahdollisten lasten äidiksi, niin vastaus on, että et ole.

Et ole ollenkaan sellainen ihminen, jonka hän haluaisi olevan vierellään viiden vuoden päästä, saati sitten kymmenen tai kahdenkymmenen vuoden kuluttua. Kuuntele itseäsi, älä miestä.

Vierailija
15/105 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä nämä "mene ihmeessä horoilemaan, vaikka oletkin varattu"-kommentit oikein on?

Onko suomalaiset naiset oikeasti tällaisia? 

Vierailija
16/105 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis voitte hyvin käydä miehesi kanssa treffeilläkin tuon erilleenmuuton jälkeen, mutta kumpikin on vapaa käymään treffeillä myös muidenkin kanssa.

En tiedä miksi ap:n pitäisi roikottaa miestä mukanaan. Maailma on täynnä mukavia ihania miehiä ja tuon yhden mukana pitäminen olisi jo typeryyttä. Poikki vain kerralla ja selkeästi, se on molemmille paras. Ei sitä tietenkään tarvitse siltoja polttaa takanaan, mutta reilusti voi sanoa heipat ja elää omaa elämäänsä, johon toinen ei kuulu muuten kuin parin vuoden historian kautta.

Vierailija
17/105 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Eli olit äijän kanssa, mutta päätit kiristää seksillä ja mies hätäpäissään keksi kosia? Saitko hyvän mielen, kun sait miehen kiristettyä suhteen jatkumiseen seksin lopettamisuhalla? Todellista rakkautta.

Vierailija
18/105 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä nämä "mene ihmeessä horoilemaan, vaikka oletkin varattu"-kommentit oikein on?

Katsos kun ap ei ole enää varattu silloin, jos ilmoittaa, ettei suhde enää jatku entisellään, koska mies ei halua sitoutua.

Jos se mies haluaa sitoutuneen parisuhteen, niin silloin ollaan toki yhdessä, eikä tapailla muita. Nyt mies on ilmaissut, ettei ole varma haluaako olla sitoutuneesti ap:n kanssa edes 2 v seurustelun jälkeen. Silloin miehen on epärealistista kuvitella, että myöskään ap yksipuolisesti sitoutuisi ko mieheen.

Kakkua ei voi sekä syödä että säästää.

Vierailija
19/105 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko peräti yksi kommentti sellainen?

Vierailija
20/105 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kuitenkin yhdessä? Mikä ihmeen vimma naisilla on laillisesti sitouttaa mies avioliitolla? Yhteinen pankkitilikö houkuttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän