Lähtisittekö treffeille jos mies sanoo että molemmat maksaa itse?
Voin kyllä maksaa itse, mutta tulee vähän sellainen olo, että miehellä on rahahuolia tai en olekaan niin kiinnostava? Olen romantikko ja miehen kuuluisi ekoilla treffeillä maksaa. Se osoittaa kiinnostusta.
Kommentit (549)
Miksi pitäisi sitten mennä treffeille johonkin mikä maksaa, jos se raha on niin suuri ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen ihminen aidosti kiinnostaa, siinä ei mikään kahvin hinta paljon paina ja sen voi ihan mielellään toiselle tarjota. Tietysti jos kyseessä on joku sarjadeittailija joka deitailee kaikkia ilman kiinnostusta, voi olla että ärsyttääkin maksaa.
Mutta kannattaako tuo, jos toinen ei ole edes sen verran kiinnostunut, että haluaisi maksaa oman osuutensa?
Ehkä se toinen on kiinnostunut sinusta mutta ei siitä kahvista. Hän juo sen kahvin vain siksi, että kahvilassa ei ole sopivaa istua juomatta jotain.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan miehen kanssa oltu yhdessä 25 vuotta ja aina kummatkin maksaneet omat ruokansa (laskut ja muut menot)
Meillä on omat tilit, eikä kumpikaan tiedä toisen menoja tai tuloja.Kun kävimme ulkona vielä syömässä maksoimme molemmat omat ruokamme.
Mieheni heittäisi minut pelolle, jos pyytäisin maksamaan syömisiäni.
Heittäisitkö sinä miehesi pellolle jos hän pyytäisi sinun maksamaan ruokansa joskus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa naiset sinne Tinderin bioon suoraan, että etsitte sugardaddya, joka maksaa elämisenne. Helpointa kaikille.
Mutta kun en etsinyt sugardaddya. Minulla ja puolisollani on erilliset rahat ja yhteiset kulut maksamme puoliksi. Lisäksi olen itse tarjonnut hänelle monia musiikkitapahtumia, elokuvia ja jopa ulkomaanmatkoja. Ja silti en olisi lähtenyt treffeille miehen kanssa, jolle on ongelma maksaa kupillinen kahvia tai lasillinen viiniä ensitapaamisella.
Mitä ihmettä te varatut naiset teette näissä ketjuissa? TÄYSIN TURHAA LÄSSYTYSTÄ.
Monetko treffit maksatit miehillä ennen kuin pariuiduit?
En muista. Sen muistan, että 90-luvun jälkeen en enää lähtenyt ensitreffeillä syömään enkä leffaan, koska oli kamalaa huomata joutuvansa viettämään aikaa miehen seurassa, josta ensisilmäyksellä tiesi, että ei kiinnosta. Tai miehestä huomasi, että hän ei ole kiinnostunut.
Toivottavasti menetit yöunesi röyhkeyteni takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa naiset sinne Tinderin bioon suoraan, että etsitte sugardaddya, joka maksaa elämisenne. Helpointa kaikille.
Mutta kun en etsinyt sugardaddya. Minulla ja puolisollani on erilliset rahat ja yhteiset kulut maksamme puoliksi. Lisäksi olen itse tarjonnut hänelle monia musiikkitapahtumia, elokuvia ja jopa ulkomaanmatkoja. Ja silti en olisi lähtenyt treffeille miehen kanssa, jolle on ongelma maksaa kupillinen kahvia tai lasillinen viiniä ensitapaamisella.
Mitä ihmettä te varatut naiset teette näissä ketjuissa? TÄYSIN TURHAA LÄSSYTYSTÄ.
Ai niin, kertoisitko omasta puolestasi: Miksi haluaisit tavata uudestaan naisen, joka odottaa miehen maksavan ensitreffeillä, jos se kerran on täysin vastoin omaa ajatusmaailmaasi? Ja jos ja kun et häntä edes uudestaan haluaisi tavata, niin eikö se ole vain hyvä, että noin varhaisessa vaiheessa selviää, ettei teistä tule paria? Jos etsit naista, joka haluaa maksaa oman juomansa/ruokansa/leffalippunsa, niin eikö sinun kannata etsiä nimenomaan sellaista? Ja tarvittaessa kertoa odotuksesi jo etukäteen.
En lähtisi treffeille jos joku esittäisi kutsun tohon tyyliin. Liian omituista tökätä heti alkuun joku "SINÄ SITTE MAKSAT SEN OMAN KAHVISI!!".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikös juuri varatuilla ole hyvää treffikokemusta? Ja vielä menestyksekkäästi ovat treffailleet kun kerran seurustelevatkin.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi ottaa kutsua vastaan, jollei mies suoraan sanoisi ettei rahasta tarvitse huolehtia.
Ja vaikka olisin varoissani en halua miestä,joka olettaa minun maksavan. Eli eipä ole paljon tulevaisuutta miesten kanssa mulla :D Kaikki haluaa että nainen maksaa kaikesta itse.Ja naiset haluaa miehen kustantavan kaiken. Taidan jäädä sinkuksi koska en ihan periaatteesta hyväksy sitä, että minun sukupuoleni perusteella tulisi maksaa. Riippuen summasta ja omasta rahatilanteesta voin maksaakin, mutta jos se on perusvaatimus, niin haiskahtaa siltä että se on pääasia. Itse en kaipaa elättejä enkä maksullisia naisia. Olen kiinnostunut aikuisesta itsenäisestä naisesta, joka etsii kumppania eikä isähahmoa tai maksajaa.
Minä maksan mieluusti omat menoni ja voin tarjota myöhemmin treffeillä sinullekin. On helpotus tavata mies, joka ei vaadi naiselta naisellisuutta ja jonka kanssa yhdessä asuminen olisi vaivatonta, koska mies ei etsi varaäitiä itselleen. Nämä höylisti tarjoajat tuntuvat kuvittelevan, että muutaman kympin panostuksella nainen hoitaa lopun elämää yhteiset kotityöt.
Eiköhän jokainen heteromies "vaadi" naiselta naisellisuutta? Outoa edes odottaa muuta. Mies ja nainen ovat erilaisia, vaikka tasa-arvoisia olisivatkin. Olisi kauheaa, jos naiseni yrittäisi muuttua äijämäisemmäksi. Ja tuohon viimeiseen älyttömään lauseeseesi en kommentoi mitään.
Minä olen mielestäni ihan naisellinen vaikken koskaan käytä hameita tai mekkoja, korkokenkiä, koruja, en meikkaa enkä viitsi poistaa ihokarvoja. En juuri kiroile, en tupakoi enkä käytä alkoholia. En seuraa typeriä tositv-ohjelmia tai Salkkareita. Millainen nainen on sinun mielestä naisellinen?
Ei tarvitse mitään korkokenkiä käyttää, epämukavatkin taitavat olla, mutta minulle on tärkeää, että nainen haluaa näyttää naiselliselta ja viehättävältä, ja että hän pitää huolta terveydestään - kuten itsekin - ja ulkonäöstään enemmän kuin miehet. Miehellekin on toki tärkeää olla siisti ja pitää hygieniastaan huolta, mutta heteromiehen on luonnollista panostaa ulkonäköönsä vähemmän kuin naisen, koska hän on mies. Ja karvoitus on luonnollista ja suojaa meitä, mutta naiselle runsas karvoitus ei ole yleensä eduksi.
Karvoitus suojaa miehiä naisilta. Minä deittailen vain posliineja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi sitten mennä treffeille johonkin mikä maksaa, jos se raha on niin suuri ongelma?
Ei se tunnu olevan ongelma kuin naisille, silloin kun mies ei maksa
En lähtisi. Jos rahanmeno noin kovasti huolettaa, niin säästäköön sitten suosiolla omakin osuutensa. En siis edellytä, että miehen pitäisi maksaa, mutta tökeröä alkaa heti murehtia, että "ethän vie mun rahoja" jos pyydetään treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi ottaa kutsua vastaan, jollei mies suoraan sanoisi ettei rahasta tarvitse huolehtia.
Ja vaikka olisin varoissani en halua miestä,joka olettaa minun maksavan. Eli eipä ole paljon tulevaisuutta miesten kanssa mulla :D Kaikki haluaa että nainen maksaa kaikesta itse.Ja naiset haluaa miehen kustantavan kaiken. Taidan jäädä sinkuksi koska en ihan periaatteesta hyväksy sitä, että minun sukupuoleni perusteella tulisi maksaa. Riippuen summasta ja omasta rahatilanteesta voin maksaakin, mutta jos se on perusvaatimus, niin haiskahtaa siltä että se on pääasia. Itse en kaipaa elättejä enkä maksullisia naisia. Olen kiinnostunut aikuisesta itsenäisestä naisesta, joka etsii kumppania eikä isähahmoa tai maksajaa.
Minä maksan mieluusti omat menoni ja voin tarjota myöhemmin treffeillä sinullekin. On helpotus tavata mies, joka ei vaadi naiselta naisellisuutta ja jonka kanssa yhdessä asuminen olisi vaivatonta, koska mies ei etsi varaäitiä itselleen. Nämä höylisti tarjoajat tuntuvat kuvittelevan, että muutaman kympin panostuksella nainen hoitaa lopun elämää yhteiset kotityöt.
Eiköhän jokainen heteromies "vaadi" naiselta naisellisuutta? Outoa edes odottaa muuta. Mies ja nainen ovat erilaisia, vaikka tasa-arvoisia olisivatkin. Olisi kauheaa, jos naiseni yrittäisi muuttua äijämäisemmäksi. Ja tuohon viimeiseen älyttömään lauseeseesi en kommentoi mitään.
Minä olen mielestäni ihan naisellinen vaikken koskaan käytä hameita tai mekkoja, korkokenkiä, koruja, en meikkaa enkä viitsi poistaa ihokarvoja. En juuri kiroile, en tupakoi enkä käytä alkoholia. En seuraa typeriä tositv-ohjelmia tai Salkkareita. Millainen nainen on sinun mielestä naisellinen?
Ei tarvitse mitään korkokenkiä käyttää, epämukavatkin taitavat olla, mutta minulle on tärkeää, että nainen haluaa näyttää naiselliselta ja viehättävältä, ja että hän pitää huolta terveydestään - kuten itsekin - ja ulkonäöstään enemmän kuin miehet. Miehellekin on toki tärkeää olla siisti ja pitää hygieniastaan huolta, mutta heteromiehen on luonnollista panostaa ulkonäköönsä vähemmän kuin naisen, koska hän on mies. Ja karvoitus on luonnollista ja suojaa meitä, mutta naiselle runsas karvoitus ei ole yleensä eduksi.
Täh, karvoitus suojaa miehiä mutta ei naisia?
Lue uudestaan, jos jäi epäselväksi. Karvoitus suojaa, muttei näytä naisella niin hyvältä. Tämä ei tarkoita sitä, että kehoittaisin kaikkea sheivaamaan, mutta esim. kainalon alueen runsas karvoitus ei näytä naisella hyvältä, ylähuulen karvoituksesta nyt puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele. Ketjussa on monia naisia, jotka lähtisivät mielellään maksuttomille treffeille, esimerkiksi kävelylle tai johonkin taidegalleriaan. Aikoinaan vastaavassa ketjussa yksi nainen oli aivan ihastunut ajatuksesta mennä yhdessä kirjastoon. "Yllättäen" hänenkin ajatuksena ignoorattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele. Ketjussa on monia naisia, jotka lähtisivät mielellään maksuttomille treffeille, esimerkiksi kävelylle tai johonkin taidegalleriaan. Aikoinaan vastaavassa ketjussa yksi nainen oli aivan ihastunut ajatuksesta mennä yhdessä kirjastoon. "Yllättäen" hänenkin ajatuksena ignoorattiin.
juu maksuttomat käy, mutta ei että nainen maksaisi :)
Kirjasto: mies pääsisi maksamaan naisen sakot pois
ja toki, aina löytyy poikkeus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvoitus suojaa miehiä naisilta. Minä deittailen vain posliineja.
Tämä on itseasissa erittäin hyvä miehen junttiuden mittari. Jos jauhaa posliineista ja naisten karvoituksesta, tietää heti että mies on armoton juntti. Eli tavallaan naisten karvoitus suojaa naisia keskenkasvuisilta miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, olet oikeassa, minä en olisi tavannut uudestaan miestä, jolle ensitapaamisella kahvikupillisen tai viinilasillisen maksaminen olisi ollut ongelma. Sen sijaan lähdin mielelläni kävelylle, koska miehestä minä olin kiinnostunut enkä pakollisesta juomasta.
Minä maksan mielelläni itse omat ruokani, koska en halua jäädä ns. kiitollisuuden velkaan. Mutta, jos joku kutsuisi minut ulos ja sanoisi kutsussa että maksat sitten omat ruokas, niin en minä niitä treffeinä pitäis.
Vierailija kirjoitti:
Missä saa istua ilmaiseksi toista vastapäätä juomatta tai syömättä jotakin? Itse ainakin haluan uppoutua keskusteluun ja samalla katsoa toista. En kävellä tai urheilla tai mitään muutakaan ilmaista.
Eikö deittien ole tarkoitus olla parhaat mahdolliset? Miksi silloin tinkisin hinnasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku mies haluaa tavata minut ja minulle mies on tuossa vaiheessa täysin yhdentekevä, niin miksi ihmeessä haluaisin lähteä treffeille ja maksaa miehenkin kahvit tai syömiset? Kumpi se nyt on seuraa vailla?
Hieman tilannetajuton ja kylmä kuva tulisi miehestä, joka heti tylysti alkaisi jauhaa rahasta. En lähtisi treffeille ja ihmettelisin miksei sitten pyytänyt johonkin maksuttomaan tekemiseen, jos kerran on pihi.