Lähtisittekö treffeille jos mies sanoo että molemmat maksaa itse?
Voin kyllä maksaa itse, mutta tulee vähän sellainen olo, että miehellä on rahahuolia tai en olekaan niin kiinnostava? Olen romantikko ja miehen kuuluisi ekoilla treffeillä maksaa. Se osoittaa kiinnostusta.
Kommentit (549)
Entä jos olisit romantikko ja tarjoaisit miehelle?
En lähtisi, jos asia ilmaistaisiin noin. Maksaisin muutenkin itse.
Lähtisin. Treffeille lähden miehen takia en sen että jos sais ilmaista ruokaa.
Ensitreffeille? En. En ymmärrä, miksi pitää väenväkisin ehdottaa jotain maksullista tekemistä, jos kerran ei halua tarjota sitä.
Poikkeuksia tietysti on, ei nämä ole koskaan mustavalkoisia asioita. Kuvitellaan, että olemme molemmat jonkin musiikkilajin harrastajia ja tulossa on keikka kotikaupunkiimme. Jompikumpi ehdottaa, että nähdään siellä. Silloin tietysti molemmat ostavat oman lippunsa.
Mutta jos haluaa tavata kahvin tai kaljan äärellä ja sanoo jo etukäteen, että molemmat maksavat itse, niin kiinnostukseni loppuu siihen.
Ja ennen kuin öyhötys alkaa niin elän avoliitossa, jossa kulut maksetaan puoliksi ja olen vapaaehtoisesti tarjonnut puolisolleni mm. ulkomaanmatkoja ja useita keikkoja ja elokuvia.
Lähtisin. Tykkään siitä että puhutaan suoraan. En myöskään pidä mistään 'miehen kuuluu sitä ja naisen tätä' -tyylistä.
Lähtisin. Eipä tarvitsisi maksaa kuin oma osuus.
En lähtis, on pihi ja köyhä jos ei tarjoa naiselle illallista
Sanoisin että voin tarjota jos sillä on vähän tiukkaa rahan kanssa.
Mielestäni ihan korrektia, että ensimmäisillä treffeillä jokainen maksaa omat ruokansa ja juomansa. Voidaan sopia, että jos tulee toiset treffit niin sitten mies tarjoaa ruoat. Vai onko sinne vain tarkoitus mennä syömään / juomaan ilmaiseksi?
En lähtisi. Haluan maskuliinisen miehen, en feminiinistä kaverimiestä.
Yhdenkään miehen ei ikinä tule viedä naista ensitreffeille ravintolaan syömään.
Tai korkeintaan testatakseen onko nainen lokki. Onko aloittaja köyhä? Voimaantuneet itsenäiset naiset eivät vielä vuonna 2020 pysty maksamaan omaa elämistään?
Lompakkoa tässä haetaan eikä muuta. Tämä tapaus ei olisi lompakko, joten en lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi. Ei herrasmies.
Menisit siis vain, jos tietäisit, että mies maksaa laskun? Entä jos koko homma onkin katastrofi ja molemmat ovat sitä mieltä, että ei tarvitse enää nähdä? Pääasia, että tuli ilmaiseksi syötyä ja juotua?
Ymmärrän hyvin, jos joku sanoo, että ensimmäisellä tapaamisella molemmat hoitakoot omat kulunsa. Jos homma toimii niin mies varmasti tulevaisuudessa tarjoaa ruoat ja juomat useaan kertaan. Miksi kenenkään pitäisi alkaa sponsoroimaan jonkun ventovieraan illanviettoa?
Miehenä ehdottaisi, että menemme kvelylle. Siinä puolin ja toisin näkee kemia, niin tiedämme kiinnostako toiset treffit.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ihan korrektia, että ensimmäisillä treffeillä jokainen maksaa omat ruokansa ja juomansa. Voidaan sopia, että jos tulee toiset treffit niin sitten mies tarjoaa ruoat. Vai onko sinne vain tarkoitus mennä syömään / juomaan ilmaiseksi?
Miksi te haluatte ensitreffeillä syömään? Kuinka usein juuri sinulla on näitä ruokatreffejä? Itse en ikimaailmassa lähtisi ensitreffeillä syömään, leffaan tai minnekään muuallekaan, missä on ikään kuin sidottu hänen seuraansa pitemmäksi aikaa.
Kertokaa minulle näistä teidän ruokatreffeistänne. Kuinka usein, millaisissa paikoissa käytte ruoka-ensitreffeillä, onko koskaan tullut sellaista hetkeä, että "ei herraisä, tuon kanssako minun pitää nyt pari tuntia tässä viettää aikaa?"
Eikö se jos mikä osoita, ettei nainen ole kiinnostunut, jos oman osuuden maksaminen vie häneltä treffihalut?
Millä sinä ajattelit osoittaa kiinnostusta?