Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisittekö treffeille jos mies sanoo että molemmat maksaa itse?

Vierailija
08.06.2020 |

Voin kyllä maksaa itse, mutta tulee vähän sellainen olo, että miehellä on rahahuolia tai en olekaan niin kiinnostava? Olen romantikko ja miehen kuuluisi ekoilla treffeillä maksaa. Se osoittaa kiinnostusta.

Kommentit (549)

Vierailija
21/549 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde jos puhuu maksamisesta ennen kuin ollaan edes tavattu. Tuntuu raha olevan kovin tärkeä asia. 

ps. Pidän itsestäänselvänä että molemat maksavat itse, toki tarjoaisin jos itse pyytäisin treffeille. 

Vierailija
22/549 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähtisin, jos minulla olisi ehdotettuun ohjelmaan varaa. Ihan hyvä tehdä alusta lähtien selväksi miten treffien kustannukset jaetaan eikä olettaa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/549 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako mies joskus muka jotain? Mistä tällaisia seuralaisia saa mitkä maksaa?

Vierailija
24/549 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Koska mulla ei olisi varaa.

Vierailija
25/549 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tosi noloa puhua rahasta ja maksamisesta mitään, kun on noin pienestä asiasta kyse. Herrasmiehen kannattaisi vain kuitata lasku lopuksi "kaikessa hiljaisuudessa" eikä puhua siitä sen kummempia.

Eri asia sitten jos tilanne menee niinpäin, että mies on kertonut jääneensä työttömäksi ja olevansa taloudellisesti tiukoilla, ja ehdottaa maksutonta tekemistä, mutta nainen sanoisi haluavansa ravintolaan syömään tms. JA sen jälkeen mies sanoisi, että voi hän oman osuutensa hoitaa.

Mutta jos ohjelma on miehen suunnittelema/ehdottama, tulisi hänen varautua se kustantamaankin. Voi toki olla hyvä mies, vaikka olisikin taloudellisesti tiukoilla, mutta toivottavasti ei ole joku kauhean saita tapaus.

Vierailija
26/549 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se jos mikä osoita, ettei nainen ole kiinnostunut, jos oman osuuden maksaminen vie häneltä treffihalut?

Ei välttämättä. Omalla kohdallani kiinnostus loppuisi siihen, että mies jostain syystä haluaa maksulliseen paikkaan mutta samaan aikaan raha on hänelle "issue". Samaisen miehen kanssa saattaisin lähteä innosta kiljuen kävelytreffeille.

Vierailija
27/549 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorempi rakastaja, jonka

osuuden maksoin aina. Oli hyvä rakastaja joten kannatti.

Menin naimisiin kuitenkin miehen kanssa, joka maksaa minunkin osuuden ja paljon muuta.

Vierailija
28/549 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten matcheja tinderissä tullut tekstillä,

Voin viedä sut kivoihin paikkoihin,

mutta maksat itse laskusi.

Kaikki on nykyään niin voimaantuneita

Vierailija
29/549 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ehdottaa ravintolaan menoa ja sanoo, että kumpikin maksaa omansa, niin minä ehdotan pelkkää teellä käyntiä. Voin jopa tarjota miehelle teet. Tilanteesta pääsee muutamassa minuutissa pois, jos toisen seura ei nappaa, syömisessä menisi paljon pitempään. Tarjoan mielelläni ystävilleni ja otan ystäviltä ihan mielelläni tarjoilut vastaan, joten uskon vastavuoroisuuteen.

Vierailija
30/549 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaako mies joskus muka jotain? Mistä tällaisia seuralaisia saa mitkä maksaa?

Mulla on ollut jo vuosia seuralaisia,

lähinnä maksusta.

Vierailija
31/549 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi ottaa kutsua vastaan, jollei mies suoraan sanoisi ettei rahasta tarvitse huolehtia.

Ja vaikka olisin varoissani en halua miestä,joka olettaa minun maksavan. Eli eipä ole paljon tulevaisuutta miesten kanssa mulla :D Kaikki haluaa että nainen maksaa kaikesta itse.

Vierailija
32/549 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin ja olen lähtenytkin. Olen lähtenyt treffeille niinkin, että vaadin saada maksaa, koska minä olin hänet treffeille pyytänytkin.

Vierailija
33/549 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se jos mikä osoita, ettei nainen ole kiinnostunut, jos oman osuuden maksaminen vie häneltä treffihalut?

Ei välttämättä. Omalla kohdallani kiinnostus loppuisi siihen, että mies jostain syystä haluaa maksulliseen paikkaan mutta samaan aikaan raha on hänelle "issue". Samaisen miehen kanssa saattaisin lähteä innosta kiljuen kävelytreffeille.

No sulla taitaa olla kiinnostus muutenkin hyvin herkästi hiipuvaa sorttia, jos tuo on ongelma. Ehkä hyvä vaan, että mies välttää luodin.

Vierailija
34/549 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat ahneita ja syövät paljon, lisäksi tilaavat kallista ja yrittävät maksattaa naisella. Arvostan aina kun mies maksaa omat eväänsä.

Vierailija
35/549 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, eikä ole kyse maksamisesta. En vaan lähtisi treffeille, vaikka veisi hänen kustantamana suosikkilomakohteeseeni saakka. En käy treffeillä, eikä seukkailu tai parisuhde kiinnosta. Piste.

Vierailija
36/549 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahasta yleensä puhuminen jo ennen ensitreffeille menoa kuulostaa vähän oudolta. Tietty jos kyse on jostain huippuravintolasta niin sitten ehkä eri juttu.

Vierailija
37/549 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehellä on huonoja kokemuksia hännystelijöistä, jotka ovat ghostanneet ekojen treffien jälkeen ja mies on aina jäänyt maksumieheksi?

Miksi tosiaan pitäisi maksaa jonkun ventovieraan illanvietto automaattisesti? Miehenä maksaisin kyllä mielelläni deitin ruoat ja juomat, mutta nykäänhän ollaan niin tasa-arvon perään, että eivätkö vanhat itsenäiset naiset muka pysty itse maksamaan ruokailuansa? Siinä vaiheessa se tasa-arvo taas loppuu?

1. treffit: molemmat hoitakoot kulunsa. Jos on pelkkää sitä itseään niin kukaan ei ole hävinnyt mitään

2. treffit: ekat treffit olivat kivat, naistakin kiinnosti, mies voi maksaa

Vierailija
38/549 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin tällaiselle miehelle, että ”hyvä, sittenhän siivoaminen, ruoanlaitto, laskujen maksu ja kaikki muutkin ikävät velvoitteet mahdollisessa tulevassa parisuhteessamme laitetaan tasan puoliksi oli tilanne mikä hyvänsä”.

Vierailija
39/549 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Joku sanoi, että ei koska haluaa maskuliinisen miehen. Oman kokemuksen mukaan just sellaiset tavoitellut ja maskuliinisen oloiset tyypit ei maksa mitään. Muutenkin olettavat, että voi kohdella naista miten lystää kun jonossa on uusia.

Vierailija
40/549 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshenkilö kirjoitti:

Minusta on tosi noloa puhua rahasta ja maksamisesta mitään, kun on noin pienestä asiasta kyse. Herrasmiehen kannattaisi vain kuitata lasku lopuksi "kaikessa hiljaisuudessa" eikä puhua siitä sen kummempia.

Eri asia sitten jos tilanne menee niinpäin, että mies on kertonut jääneensä työttömäksi ja olevansa taloudellisesti tiukoilla, ja ehdottaa maksutonta tekemistä, mutta nainen sanoisi haluavansa ravintolaan syömään tms. JA sen jälkeen mies sanoisi, että voi hän oman osuutensa hoitaa.

Mutta jos ohjelma on miehen suunnittelema/ehdottama, tulisi hänen varautua se kustantamaankin. Voi toki olla hyvä mies, vaikka olisikin taloudellisesti tiukoilla, mutta toivottavasti ei ole joku kauhean saita tapaus.

Pikkurahoja, pikku asia. Naisille onkin sitten suoranainen mahdottomuus?

Onko naiset pihejä, köyhiä ja työttömiä?

Miestä et ole muuten nähnytkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä