Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erot tyttöjen/poikien vaatteiden ja tavaroiden kuva-aiheissa

Vierailija
08.06.2020 |

Tytöt: prinsessa, hevonen, yksisarvinen, keiju, leppäkerttu, merenneito, hedelmät, marjat, muffinsi, jäätelö, donitsi, rusetti, kukat, kasvit

Pojat: avaruus, poliisi, merenkulku, lepakko, supermies, viidakon ja savannin eläimet, banaani, hämähäkki, palomies

Neutraali: kissa, koira, nalle

Onhan tämä aika kummallista. Mutta tuleeko muita mieleen?

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä tuossa on.

Feministilandiassa se aiheuttaa kuhinaa. Pitäisi molempien sukupuolien olla samanlaisia.

Meille tuli ekalla luokalla joku täti kouluun joka pyysi piirtämään juttuja paperilla. Minä piirsin soturin millä oli tappara kädessä ja kalashnikovi. Se täti kävi jotain sönköttämään että mut on altistettu väkivallalle ja oireilen kun piirsin poikamaisia juttuja. Vieläkin vttuttaa yli 20v jälkeen muistella sitä tapahtumaa.

Mun äiti takavarikoi mun pelit ja pienoismallit. Tekemällä yritetään tehdä ongelmia tai muokata ihmistä mieleiseksi!

Ei, vaan jokaisen pitäisi saada olla sellainen mitä on luontaisesti. Mä oon kärsinyt siitä, että on tungettu muottiin mihin en sovi. Just tätä että ei voi sitä eikä voi tätä, koska on tyttö. Ja mitä jokukin täällä väitti että pojilla on luontaisesti parempi tekninen hahmotuskyky jne. Hah. Mun kokemuksen mukaan mä oon yleensä se paras ratkasemaan ne tekniset pulmat. Toki jollain voi olla enemmän ihan vaan opittua tietoa asioista, mutta jos on vaan tekninen päättelyongelma, niin yleensä minä olen se, joka on sen ekana ratkaissut. Ongelmallistahan tää on ollut etenkin nuorempana työelämässä kun setämiehet ei sitä kestäneet. Ne vänkäs ja väitti että oon väärässä, ei suostuneet kuuntelemaan ja kuukauden jälkeen toivat idean sitten omanaan ja olivat niin leuhkaa että syletti. 

Aika vaikeeta kuunnella siis noita teidän satuja, kun ne on niin vahvasti omaa kokemusmaailmaa vastaan. En tiedä mitä koetatte sitten sanoa? Etten ole nainen, kun on järki päässä? 

Yksilöissä on myös eroja, jotka voi olla isompia kuin tytöt sitä pojat tätä-karsinoinnissa.

Vierailija
102/103 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites nämä uudet legot:

https://www.lego.com/en-us/themes/hidden-side/products

Paranormaalia, kummituksia, hautausmaita, kuolleita?

Mikäs näissä vikana? Tämä on yksi legon sarja. Kuuluuvat olevan tytön ja kavereidensa suosikkeja. Nyt ei pueta enää hörselöhameita ja paijata pehmokoiraa. Nyt on pinnalla hirviöitä, luurankoja ja ties mitä ihmeellisiä olentoja.

"nyt on pinnalla", niin miksi on pinnalla? Siksi kun kaverikin tykkää, no miksi kaveri tykkää, koska näki telkkarista ja se on aikuinen joka sen on sinne telkkariin laittanut. Eli aikuiset päättää millä meidän lapset leikkii. Miksi läpsien pitäisi leikkiä möröillä, kummituksilla ja kuolleilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten vaatteita 2015:

muumimaailma.

Linnanmäki 1990:

Aikamoinen ero.

Mitä nöistä pitäs nähdä? Farkkua käytetään edelleen. Tuskin kukaan kaipaa enää 90 neon värejäkään.

Vaikka ne minishortsit jotka ei edes ollu kovin minit, varsinkin jos vertaa näihin tyttöjen pakarat paljastaviin bikinihousuihin. Kohta tytöillä on uimarannalla ainoastaan laput nännien ja häpykummun päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi