Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marimekko puvustaa

Vierailija
08.06.2020 |

Varmaan sponsoroi useat tv- asiaohjelmat ja hallituksen, ja eduskunnan, kun noita vaatteita on sillä naisilla niin useilla estraadilla.
On niin läpinäkyvää.

Ottaisin minäkin mielelläni edullisesti tai ilmaiseksi. Kaupassa me tavikset maksetaan niistä äyttömästi, jos ostetaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman oon noteerannut. Mainostaa sillä lailla- puvustamalla näkyviä.

Vierailija
2/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pukisi päälleni maksustakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intissä maastopuvuissa ja peitteissä kuvioinnit oli pienempiä.

Vierailija
4/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä ole mitään kummallista. Haluavat tukea kotimaista muotia ja Marimekon tyyli on tietysti melko helposti erottuva. Samalla tavalla esim. monen maan kuninkaalliset suosivat sikäläistä muotia, koska haluavat tukea näitä yrittäjiä. 

Vierailija
5/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, siitäkin varmaan tulisi huutoa jos joku ministeri ilmaantuisi Chanelin jakussa pitämään tiedotustilaisuutta. Todennäköisesti silloin käytettäisiin etuliitettä öky ja valitettaisiin pröystäilystä samaan aikaan "kun maassa on työttömyyttä jne" ja ihmeteltäisiin miksei tueta suomalaista työtä.

Vierailija
6/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko vaan ei ole yhtään tyylikäs. Noi valtavan isot muodottomat kukkakuviot ei ole nättejä. Ei pidemmän päälle. Ei ainakaan mun silmääni miellytä yhtään.

Mut kun Suomessa ei muutakaan ole. Säälittävää. Miksei meillä tehdä yhtään tyylikkäitä vaatteita edes isolla rahalla?

Vierailija
7/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiitettävää kotimaisen suunnittelun suosiminen. Ollaan ylpeästi suomalaisia!

Ruotsin kuninkaalliset käyttää sikäläistä designia, Tanskan kuninkaalliset tietenkin tanskalaista jne. Pitäiskö ap:n mielestä pyytää anteeksi että kehdataan nostaa kotimaista esille eikä esimerkiksi pidetä vain henkkamaukan rytkyjä?

Vierailija
8/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marimekko vaan ei ole yhtään tyylikäs. Noi valtavan isot muodottomat kukkakuviot ei ole nättejä. Ei pidemmän päälle. Ei ainakaan mun silmääni miellytä yhtään.

Mut kun Suomessa ei muutakaan ole. Säälittävää. Miksei meillä tehdä yhtään tyylikkäitä vaatteita edes isolla rahalla?

Andiata.

Vierailija
9/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekkohan on varmaan maailman helpoin tapa ministerille julistaa tuen kotimaista yrittäjyyttä. Näkyy kauas ja on tunnistettavaa.

Vierailija
10/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kai Suomessa tuollaisiakin merkkejä, eivät vaan jostain syystä pääse yhtä hyvin esille kuin Marimekko. Muistelen että esim. Viktorialla on joskus ollut suomalaisia vaatteita yllään ja ovat olleet juurikin kaunista, klassista bisnestyyliä. 

Vierailija
11/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbin veli on Marimekon johtajia...

Vierailija
12/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Andiata.

Se on paljon parempi. Mutta heille kaipaisin enemmän rohkeutta. Ei ole pakko vetää se kaikkein pliisuin ja eleettömin linja vaatteeseen vaan voi niissä joskus joku kiva jujukin olla.

Vierailija
13/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on vain sinun mielipiteesi, ketä kinostaa. J oletko sitä mieltä ettei Rills tai Andiata tee tyylikkäitä vaatteita? Kelpas Vickanille mutta ei sulle?

Kaltaisesi ankeuttajat tekevät Suomesta ikävän maan asua.

Andiatan kelpuutan mutta Rills tekee sontaa. Siitä on omakohtaistakin kokemusta. Ps. Itse olet ankeuttaja.

Vierailija
14/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen unikko housupuku on ihana, oli jollain työmarkkinapomolla ja Susanna Laineella Tuttujutussa.

Minusta hienoa että käyttävät näkyvästi suomalaisia vaatteita.

Sopivat erityisesti Paula Risikolle.

Vierailija
15/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko on tätivaatemerkki. Sillä tädittyy nuorempikin nainen.

Andiatan vaatteet on ihan valtavan paljon tyylikkäämpiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme