Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisilla trikoot päällä kesällä!!!

Vierailija
07.06.2020 |

Onko tämä teidän mielestä muotia että naiset käyttää trikoita keskustassa, kauppaostoksilla, töissä ja jopa nyt ravintoloissa/terassilla? Sen ymmärrän että trikoita käytetään juoksussa, lenkillä ja tietty salilla. Kertokaa naiset omat kommentit asiaan....

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei edes ole muita housuja kun legginssejä.

Vierailija
62/94 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat housut päällä kesällä ja saa katseita myös kauppareissulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä kesänä näkynyt todella paljon naisilla trikoita kaupungilla......hyvin näkyy ne stringitkin läpi ettei ne ole huomaamattomat 👍😃🔥🤣🤣

Vierailija
64/94 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä niitä. On muita vaatteita.

Vierailija
65/94 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat ja näkyy hyvin mun treenattu peppu

N32v

Vierailija
66/94 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen metrossa yhdellä sellaiset persrvskoon uppoavat jumppatrikoot. Kyllä mamumiehet katteli.

Persevako matter.

Oliko stringit trikoiden alla vai lainkaan alkkareita kun upposivat persvakoon?

Nykyään ne pitää upota persvakoon ja trikoot kiskoa kainaloon asti.

Vierailija
67/94 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen metrossa yhdellä sellaiset persrvskoon uppoavat jumppatrikoot. Kyllä mamumiehet katteli.

Persevako matter.

Niinhän sinäkin katselit.

Vierailija
68/94 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en valita. Kauniita ja hyvän muotoisia takamuksia on aina ilo katsella.

Toisaalta on turhauttavaa, kun en ikinä itse moisia ihanuuksia pääse läheisesti kokemaan ja siksi en nykyään viitsi oikeastaan edes trikoopyllyjä edes seurata. Ne ovat tarkoitettu vain naisille itselleen ja heidän kumppaneilleen. Mitä minä niitä katselen, kun eivät ne minulle kuulu?

Vierailija
69/94 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persevako matter.

Niinhän sinäkin katselit.

Ei voi olla näkemättä, vaikka ei haluaisikaan.

Vierailija
70/94 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan trikoita ja legginssejä naisille. Mutta vakohousut voisi jättää vähemmälle, saahan peittävää paitaakin välillä.

Vierailija
71/94 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on sama kuin kulkisi pelkät sukkahousut jalassa julkisilla paikoilla

Vierailija
72/94 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit ovat kelvoton edustusasu

Vierailija
73/94 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persevako matter.

Itekin kattelit :D

Kyllä näköjään naisten vartalot maailmaa pyörittää. Ei tuu muuten mistään mitään. Ollaan me niin ihania ja ihmeellisiä eikä muuta pysty setämies ajattelemaan.

Vierailija
74/94 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen burkakampanja käynissä.

En usko tuolla hallituspuolueeksi päästävän.

Vierailija
75/94 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIITÄ PUHE MISTÄ PUUTE

Vierailija
76/94 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä kesänä näkynyt todella paljon naisilla trikoita kaupungilla......hyvin näkyy ne stringitkin läpi ettei ne ole huomaamattomat 👍😃🔥🤣🤣

Juuri yhtenä päivänä söin kauppakeskuksen parkkipaikalla jäätelöä autossa istuen kun eteen kaarsi auto josta nousi sutjakkakroppainen nuori nainen legginsit jalassa. Auringonpaisteessa mustien legginsien läpi näkyi selvästi, että alla oli mustat stringit :D

Kaupalle kävellessään nainen vielä monta kertaa katsoi taakseen, en tiedä katsoiko autoaan vai huomasiko, että minä olen autossani sisällä vai pälyilikö, että huomataanko hänen perceensä, tai sitten se naisten 6. aisti jolla takaakin salakatselu paljastuu... :P

Vierailija
77/94 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen laitettiin vaatteet päälle kun mentiin ihmisten ilmoille, nykyään kuljetaan pitkissä alushousuissa. Tämä vain meillä täällä Suomessa. Maailmalla osataan edelleen pukeutua ja näyttää tyylikkäältä. Suomi on maapallon junttila ja sen kyllä näkee. 

Terveisin

ulkosuomalainen

Vierailija
78/94 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloja muijia ne jotka käyttää niitä joka paikassa mihin menee. Sivistyksen puutetta ja moukkamaisuuden merkki.

Et sä saa...li mene niillä kesäteatteriin! Prkl laita se mekko jos oot nainen, etkä juoksemaan sieltä aio kottiis. Prkl, luuletko ettei miestäs hävetä viedä sua ihmisten ilmoille kun et osaa tilannetajua pukeutumisessa. V....n nolo muija. Ei ihme et teidän miehet kuolaa perinteisten naisten perään jotka osaa pukeutua naisellisesti...

Voisko suomalainem nainen paalautua tyylilliseksi naiseksi takaisin ja unohtaa sen rekkamies, tasa-arvopukeutumisen jo pikku hiljaa!! Ne halot voi mökillä kantaa niissä trikoissa mut älä saa...na lähde niillä kylille ja iltamenoihin

Vierailija
79/94 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavalle ei sovi trikoot, näyttävät luotaantyöntäviltä läskeineen. Narutopit ovat myös aivan järkkyjä lihavilla. Lihava katso peiliin ennen kuin pukeudut ihmisten ilmoille. Kukaan ei halua nähdä sinun tursuavia läskejäsi pienissä vaatteissa. Miksi muuten lihavat pukeutuvat niin, ovatko jotenkin tyhmempiä kuin muut. Aivot ei toimi kun on munkki suussa.

En ole käyttänyt trikoita ja narutoppia ikinä, mutta nyt alkoi tehdä mieli! 😂 😂

Kuinka isossa koossa niitä on, onko 150 kiloiselle? Kyllähän trikoot tietysti venyy eikä sen enempää näy läpi kuin muillakaan ja toppi ei haittaa kun se vaan lyhenee.

Vierailija
80/94 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän trikoita ja legginssejä ja jopa tunikoita. Ei voisi vähempää kiinnostaa, jos jota kuta häiritsee. Se ei mullista elämääni millään tavalla.

Nyt olikin varmaan puhe pelkissä trikoissa oleminen. Ei kannata heittäytyä töykeäksi jos ei ymmärrä aloitusta.