Tein Tinder-profiilin. En saanut yhtään matchia
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sulla huonot kuvat? Ota paremmat kuvat ja kokeile uudestaan.
Mulla on yksi kuva koko kropasta, yksi harrastuskuva ja yksi naamakuva.
ap
Provohan tämä on, mutta vastaan silti. Odota nyt hyvä ihminen muutama päivä tai viikkokin, kunnes korttiasi on näytetty riittävän monelle. Viikon jälkeen tavallisella sukankuluttajalla näyttökerrat alkavat harveta, kuuluu asiaan ja on normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksi kuva koko kropasta, yksi harrastuskuva ja yksi naamakuva.
ap
Jos nuo kaikki kuvat eivät ole aivan priimaa, niin valitse noista kuvista paras ja kokeile käyttää pelkästään sitä.
M31
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä on, mutta vastaan silti. Odota nyt hyvä ihminen muutama päivä tai viikkokin, kunnes korttiasi on näytetty riittävän monelle. Viikon jälkeen tavallisella sukankuluttajalla näyttökerrat alkavat harveta, kuuluu asiaan ja on normaalia.
Ei ole provo. Luulin, että samana päivänä pitäisi edes yksi matchi tulla.
ap
Tein joskus naisen profiilin ilman kuvaa. Tunnissa tuli kymmeniä tykkäyksiä 😀
Vierailija kirjoitti:
Mä sainki jopa kaks 🙈
Onnea.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sainki jopa kaks 🙈
Onnea.
ap
Heh. Tuossa oli sarkasmia mukana. Kolmessa päivässä 2. Toiselle laitoin viestin ja lopetti parin kirjottamisen jälkeen. Toinen ei laittanu viestiä. Ei hyvin mennyt. 😬
Poistin sovelluksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sainki jopa kaks 🙈
Onnea.
ap
Heh. Tuossa oli sarkasmia mukana. Kolmessa päivässä 2. Toiselle laitoin viestin ja lopetti parin kirjottamisen jälkeen. Toinen ei laittanu viestiä. Ei hyvin mennyt. 😬
Poistin sovelluksen.
Tulkitsin sarkasmin.
Katsotaan pääsenkö samaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo viikko joku ihan tutkittu aika, vai ainostaan sinun hiha-arvioisi?
Kuulostaa aika ikävältä minun kannaltani, kun itse olen viikon aikana saanut ainostaan kaksi mätsiä (joista toinen unmätsäsi minut mitään sanomatta parin tunnin viestittelyn jälkeen, ja toinen ei ole vastannut edes ensimmäiseen viestiini).
Tarkoittaako tämä nyt sitten sitä, että tämä oli tässä?
M40 (ei alkuperäinen)
Jos ei saa miehenä päivässä matchia niin luovuta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei saa miehenä päivässä matchia niin luovuta.
Näinkö? Odotetaan vielä noin 10 tuntia ja katsotaan sitten.
ap