Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi narsisti vastaa kysymykseen vastakysymyksellä?

Vierailija
17.08.2025 |

Mikä juttu tää niille on. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta siitä on kokemusta kun sanot toiselle suoraan, että kärsit ilmiselvästi narsistisesta persoonallisuushäiriöstä niin luiskaan lähdet ja saat kuulla olevasi itse narsisti. Narsku ei kestä minkäänlaista arvostelua taikka hänen ylivertaisuutensa kyseenalaistamista

Vierailija
2/11 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on viaton ja täydellinen. 

Vierailija
4/11 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta siitä on kokemusta kun sanot toiselle suoraan, että kärsit ilmiselvästi narsistisesta persoonallisuushäiriöstä niin luiskaan lähdet ja saat kuulla olevasi itse narsisti. Narsku ei kestä minkäänlaista arvostelua taikka hänen ylivertaisuutensa kyseenalaistamista

Ei narskulle voi koskaan sanoa suoraan. Parempi etääntyä hitaasti ja antaa narskun katkaista välit itse.

Vierailija
5/11 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää kun et ala pompoteltavaksi, niin narskulla sekoaa päässä.

Vierailija
6/11 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen törmännyt myös tähän, että ilmeisesti se on merkki minun narsistisuudesta jos tunnistan jossain ihmisessä narsistisia piirteitä ja asetan rajat.

>En siedä enää käytetyksi tulemista ja epäkunnioitusta -> asetan rajani

< olet itsekäs, olet narsisti!

Vierailija
7/11 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole narsistinen piirre.

Vierailija
8/11 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun narsku alkaa vääntämään millään tavalla yhtään mistään, kannattaa vaan poistua sen vaikutuspiiristä. Mistään narskun ymmärtämisestä tai selitysten etsimisestä narskun toiminnan taustalla ei ole muuta hyötyä kuin se, että se on itselle viesti hankkiutua narskusta eroon asap. Kun oma olo on tällaisen lähellä jotenkin outo, epäkunnioitetusti kohdattu, lytätty what so ever ->ei ole muuta ohjetta, kuin että kiiruusti pois.

Vierailija
9/11 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun narsku alkaa vääntämään millään tavalla yhtään mistään, kannattaa vaan poistua sen vaikutuspiiristä. Mistään narskun ymmärtämisestä tai selitysten etsimisestä narskun toiminnan taustalla ei ole muuta hyötyä kuin se, että se on itselle viesti hankkiutua narskusta eroon asap. Kun oma olo on tällaisen lähellä jotenkin outo, epäkunnioitetusti kohdattu, lytätty what so ever ->ei ole muuta ohjetta, kuin että kiiruusti pois.

Tämähän se. Siihen on syynsä, miksi joku ihminen ylipäätään on vetänyt narsistin puoleensa. Kun tämä ihminen sitten alkaa kehittää omanarvontuntoa, self lovea ja asettamaan rajojaan, niin mitä tapahtuu? Narsisti yleensä katoaa kuin tuhka tuuleen, koska ei enää pysty imemään sinusta energiaa.

Vierailija
10/11 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voi vastata vastakysymyksellä. Tilannetajua.

Vierailija
11/11 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gaslighting, vie huomion muualle.

Jos taas ei ole narsisti niin voi olla että yrittää kiinnittää huomion. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän