Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on kuuminta hottia miehissä?

Vierailija
07.06.2020 |

Minäpä aloitan.

- kun mies kokkaa keittiössä jotain hyvää ruokaa

- rento hymy

- hyvin istuvat farkut takaa päin

- rintakarvat

- kevyt rusketus

- mies joka osaa vähän remontoida

- ei kauhean isot lihakset, atleettiset kyllä hottia

Kommentit (1312)

Vierailija
621/1312 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ älyää auton päälle, perushuollot täytyy osata ja paljon enemmän

+ parta ja viikset

+ jos ajaa rekkaa

+ työvaatteet

+ empaattisuus ja luotettavuus

+ ei tupakoi

Vierailija
622/1312 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tällainen hyvä farkkuperse?

https://i.pinimg.com/originals/2e/8b/cb/2e8bcbc4749760cad9e7ef6f55448ce…

Mun mielestä miesten perse näyttää jopa paremmalta suorissa housuissa, tyyliin tällaiset:

https://i.pinimg.com/236x/01/fa/09/01fa09bdd89914b7d08b2c3a5a962bfc--bi…

Meikäläise makuun ihan  liian paljon persettä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1312 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, ottaisitko tasokkaan miehen vai tavismiehen, joka saa sinut tuntemaan itsesi erityiseksi?

Totta kai tavismiehen. Mies, joka on minusta tällä hetkellä kuuminta hottia, on ehdottomasti tavismies, mutta erityisen hänestä tekee se, että hän saa minut tuntemaan itseni erityiseksi.

Vierailija
624/1312 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on Itsevarmuus.

Vierailija
625/1312 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miekkonen, joka:

- osaa kokata

- pitää kodin siistinä

- lihakset tulleet töistä

- isot kämmenet

- pukeutuu hyvin (huppari ja farkut kelpaa vallan mainiosti)

- hauska

- tuoksuu hyvältä

- fiksu

- ei paasaa mistään

Mulla on hyvin töistä kehittyneet sormilihakset (tietokoneella töitä).

Nehän on ne tärkeimmät. Sivusta.

Vierailija
626/1312 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä ei ole sinisiä silmiä niin mua ei sytytä. Ja jos pituutta olla alle 180 niin ehdoton ei.

Aika harvassa on oikeasti hyvännäköisiä miehiä.

100 vetoa, että olet sinkku. Ja et omasta tahdostasi. 

Vierailija
627/1312 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leveät hartiat, anteeksi stereotyyppisyyteni 🙈

Sama täällä, leveät hartiat! 😀

99% vastauksista on stereotyyppisiä.

En tosin muuta odottanutkaan.

Eikö kukaan sanonut, että yksinkertainen, itsekäs, huumorintajuton, aggressiivinen, korjaustaidoton, kalju, luiskahartiainen, möhömaha on kuuminta mies-hottia?

Voi että :(

Olisi kuitenkin mielenkiintoista, jos "makuja olisi monia". Ainakin naisissa kun toiset miehet tykkää laihoista ja toisten mielestä pitää sitten olla "mistä pitää kiinni". Vaikka toki se tiimalasivartalo kelpaa jotakuinkin kaikille (vrt. miesten leveät hartiat) niin ei se kaikille ole kuuminta hottia.

Puhumattakaan siitä etteivät naiset vieläkään osaa päättää suosivatko miehet pitkiä vai lyhyitä naisia, vai kenties keskipituisia. Makuasia sekin.

Vierailija
628/1312 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen joka miettii että tasa-arvoisuudella ja olemalla moderni mies saa naisen, kannattaa lukea tämä ketju.

Todellisuudessa naiset ovat umpikonservatiiveja. Kiltit, naisia kunnioittavat feministivässykät ovat käytännöllisiä entisajan eunukkien seuraajia työpaikoilla. Mutta reisiä ei sellaiselle avata, ajatuskin moisesta kuvottaa.

Se vähän yllättää kuinka suuri osa haluaa miehen joka osaa rassata autoa ja korjata kodinkoneita. Palstanaisista valtaosahan on menestyviä uranaisia jotka ainakin saivat sen 195cm koulutetun statusmiehen. Sellaisissa talouksissa ei ajella vanhoilla romuilla joita korjataan itse, ja kodinkoneetkin uusitaan sisustusremontin yhteydessä ennen kuin takuu loppuu.

Vierailija
629/1312 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valaistunut

Vierailija
630/1312 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarma, rauhallinen matala ääni, kohtelias, pitkä harteikas mies. Luotettava. Osaava. Oikeudenmukainen, positiivisella elämänasenteella varustettu lämminsydäminen hyvältä tuoksuva mies.

Ei liikaa vaadittu?😁

Vierailija
631/1312 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leveät hartiat, anteeksi stereotyyppisyyteni 🙈

Sama täällä, leveät hartiat! 😀

99% vastauksista on stereotyyppisiä.

En tosin muuta odottanutkaan.

Eikö kukaan sanonut, että yksinkertainen, itsekäs, huumorintajuton, aggressiivinen, korjaustaidoton, kalju, luiskahartiainen, möhömaha on kuuminta mies-hottia?

Voi että :(

Olisi kuitenkin mielenkiintoista, jos "makuja olisi monia". Ainakin naisissa kun toiset miehet tykkää laihoista ja toisten mielestä pitää sitten olla "mistä pitää kiinni". Vaikka toki se tiimalasivartalo kelpaa jotakuinkin kaikille (vrt. miesten leveät hartiat) niin ei se kaikille ole kuuminta hottia.

Puhumattakaan siitä etteivät naiset vieläkään osaa päättää suosivatko miehet pitkiä vai lyhyitä naisia, vai kenties keskipituisia. Makuasia sekin.

En tajua tätä pituudesta jankkaamista. Itse en koskaan ole miettinyt miehen pituutta, ainoastaan sitä, onko hyvännäköinen naama ja olemus muuten. Viimeinen silaus on luonteella.

Olen itse 172 cm pitkä nainen, mutta seurustellut itseni pituisen (tai lyhemmänkin) miekkosen kanssa. Ei ole miehen pituudesta tai sen puutteesta ollut asia koskaan kiinni.

Tämä aihe on vähän kuin naisen rintojen koko. Sitten, kun osuu kohilleen täydellisen näköinen ja luonteinen nainen, niin sillä ei loppupeleissä ole mitään väliä, millaiset rinnat siinä ihmisessä on kiinni...

Vierailija
632/1312 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta naiset, miksei ole pituutta mainittu? Eikö se olekaan tärkeää?

On niitä nähty kaiken pituisia. Loppupeleissä ei se pituus sinänsä ole hottiutta.

No kyl mulle itse asiassa merkitystä kun itse 176 cm. Vähän olis huono fiilis jos mies sellaiset 165 cm. Varmaankaan sellaiselle naiselle ei mitään väliä joka itse sen 160-165 cm.

Vierailija
633/1312 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksen mukaan naiset tykkäävät miehen käsistä ja pitää kyllä paikkansa.

Tuo on niin totta

Totta jos miehekkäät isot kädet.

Vierailija
634/1312 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En selannut koko ketjua, mutta murskaavan ylivoimainen enemmistö kommenteista ja peukutuksista todistaa, että miehen hottius syntyy ominaisuuksista, jotka ovat melko lailla mitattavissa. Eli jos pituus on hottiustekijä, niin mittanauha aika yksinkertaisesti kertoo hottiuskertoimen tämän ominaisuuden suhteen.

(Sinun, pitkä nainen, joka rakastuit pätkään, kommenttisi ei tätä totuutta kumoa.)

Näitä ominaisuuksia voidaan summata. Korkea lukema pituudessa + hyvännäköisyydessä on kiistatta hotimpi kuin lyhyt ja hyvännäköinen tai pitkä ja taviksen näköinen.

Luonteenpiirteet ja sosiaaliset taidot ovat myös näitä ominaisuuksia, niiden mittaaminen on tietysti haastavaa ja perustuu fiilikseen, mutta jokainen voinee myöntää, että on vilkkaita seuraihmisiä ja syrjäänvetäytyviä kengänkärkien tuijottelijoita. Joku tykkää toisesta, mutta tiedämme kumpi pariutuu tehokkaammin.

En sano t-sanaa, mutta olette sen tässä ketjussa vahvistaneet.

Ei kai se kenellekään mikään yllätys ole, että tietyt ominaisuudet ovat halutumpia kuin toiset. Sama pätee niin naisiin kuin miehiinkin. Vastaava ilmiö löytyy myös eläinmaailmasta. Geenit ja feromonit ohjaavat pariutumisviettejämme. Ihmisillä vaikuttaa myös ikä ja elämänkokemus. Kypsempi ihminen, joka on jo lapsensa tehnyt, arvostaa monesti aivan eri asioita kuin vasta murrosiästään päässyt kokematon ja seikkailunhaluinen nuori aikuinen.

Vierailija
635/1312 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsevarma, rauhallinen matala ääni, kohtelias, pitkä harteikas mies. Luotettava. Osaava. Oikeudenmukainen, positiivisella elämänasenteella varustettu lämminsydäminen hyvältä tuoksuva mies.

Ei liikaa vaadittu?😁

Ei muuten, kunhan on 100% sama lista kuin kaikilla muillakin naisilla.

Minäkin voisin toivoa naisellista, mukavaa, hauskaa, seksuaalisesti kokeilunhaluista tiimalasikroppaista ja hoikkaa mutta isorintaista nuorta naista.

Ei liikaa vaadittu? Ihan saman tason toivomuslista kuin tuo sinunkin. Tuollaisia naisiahan on pilvin pimein.

Vierailija
636/1312 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta naiset, miksei ole pituutta mainittu? Eikö se olekaan tärkeää?

On niitä nähty kaiken pituisia. Loppupeleissä ei se pituus sinänsä ole hottiutta.

No kyl mulle itse asiassa merkitystä kun itse 176 cm. Vähän olis huono fiilis jos mies sellaiset 165 cm. Varmaankaan sellaiselle naiselle ei mitään väliä joka itse sen 160-165 cm.

Itse asiassa kyllä on.

Mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa halutaan.

Keskimäärin naiset haluaisivat 21,5cm pituuseron (tutkittua, ja samaan lopputulokseen tuli palstagallup johon tuli 300+ vastausta naisilta).

Eli 165cm naisen toiveissa olisi 186,5cm mies.

160cm nainen keskivertoa lyhyempänä toivoisi suurempaa pituuseroa kuin 21,5cm. Sinulle riittäisi vähempikin, mutta koska olet pitkä nainen, lopputulos on sama eli sinäkin haluaisit sen pitkän miehen.

Vierailija
637/1312 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liikaa vaadittu?😁

Ei muuten, kunhan on 100% sama lista kuin kaikilla muillakin naisilla.

Minäkin voisin toivoa naisellista, mukavaa, hauskaa, seksuaalisesti kokeilunhaluista tiimalasikroppaista ja hoikkaa mutta isorintaista nuorta naista.

Ei liikaa vaadittu? Ihan saman tason toivomuslista kuin tuo sinunkin. Tuollaisia naisiahan on pilvin pimein.

...ja nyt sanot "mutta eivät kaikki naiset voi olla nuoria".

Ninpä. Eivätkä kaikki miehet voi olla pitkiä.

Vierailija
638/1312 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persę (pieni)ehdottomasti! Kuvittelen sen reisieni väliin.

Vierailija
639/1312 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

25cm muna.

Vierailija
640/1312 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

RSO:n kapellimestari Nicholas Collon on hot. Ei ole silmälaseja mutta on hottis ilmankin. Musikaalisuus, älykkyys, itsevarmuus on kyllä hyvä yhdistelmä.