Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on kuuminta hottia miehissä?

Vierailija
07.06.2020 |

Minäpä aloitan.

- kun mies kokkaa keittiössä jotain hyvää ruokaa

- rento hymy

- hyvin istuvat farkut takaa päin

- rintakarvat

- kevyt rusketus

- mies joka osaa vähän remontoida

- ei kauhean isot lihakset, atleettiset kyllä hottia

Kommentit (1312)

Vierailija
641/1312 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekkyys, päättäväisyys, älykkyys, kyvykkyys, itsevarmuus. On aikaansaava. Ei pikkumainen, naismainen kitisijä. 

Vierailija
642/1312 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso lihaksikas perse ja leveät hartiat

Tiettyä persoonallisuutta pukeutumisessa, ei mikään harmaa perusmasa.

Ystävällinen luonne, mutta osaa myös puolustautua ja ajaa omaakin asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1312 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua itseä viehättää vähän ilkikurinen ja poikamainen mies, siis sopivalla tavalla. Särmää saa olla, ei kiinnosta sellainen hiljainen hiirulainen.

Vierailija
644/1312 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen joka miettii että tasa-arvoisuudella ja olemalla moderni mies saa naisen, kannattaa lukea tämä ketju.

Todellisuudessa naiset ovat umpikonservatiiveja. Kiltit, naisia kunnioittavat feministivässykät ovat käytännöllisiä entisajan eunukkien seuraajia työpaikoilla. Mutta reisiä ei sellaiselle avata, ajatuskin moisesta kuvottaa.

Se vähän yllättää kuinka suuri osa haluaa miehen joka osaa rassata autoa ja korjata kodinkoneita. Palstanaisista valtaosahan on menestyviä uranaisia jotka ainakin saivat sen 195cm koulutetun statusmiehen. Sellaisissa talouksissa ei ajella vanhoilla romuilla joita korjataan itse, ja kodinkoneetkin uusitaan sisustusremontin yhteydessä ennen kuin takuu loppuu.

Miten autojen rassaaminen ja koneiden korjaaminen sulkee pois kiltteyden ja muiden ihmisten kunnioittamisen?

Vierailija
645/1312 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä kaikkien vastaajien miesmaku on pääpiirteiltään identtinen:

- pitkä

- harteikas ja raamikas

- isot kädet

- kulmikas leuka

- matala ääni

- itsevarma, määrätietoinen, rohkea

- kyvykäs, osaava

- seksuaalisesti dominoiva

Eli käytännössä kivikauden unelmamies 1920-luvun miehen taidoilla. Voimakas taistelija joka kykenee ottamaan naisen, nujertamaan viholliset ja rakentamaan torpan. Mies eikä mikkihiiri.

Jossain määrin haiskahtaa etä palstanaiset taitavat olla pääosin amisporukkaa. Mutta on selvää että naisten miesmaku on sama kuin se on ennenkin ollut ja lähes kaikilla naisilla sama keskenään.

Tämä ketju miesten kannattaa lukea. Etenkin jos he kuvittelevat että tasa-arvo ja tunteellisuus kiinnostaisi naisia. Ei kiinnosta, illallisella kaverien kanssa voidaan ladella pakolliset litaniat tasa-arvosta ja suvaitsevaisuudesta, mutta kotona nainen haluaa miehen joka ottaa miehen paikan. Valloittajan.

Vierailija
646/1312 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys ja hyvä huumorintaju. Tietty myös jos on ulkoisesti omaan makuun myös. 

Vierailija
647/1312 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta naiset, miksei ole pituutta mainittu? Eikö se olekaan tärkeää?

On niitä nähty kaiken pituisia. Loppupeleissä ei se pituus sinänsä ole hottiutta.

No kyl mulle itse asiassa merkitystä kun itse 176 cm. Vähän olis huono fiilis jos mies sellaiset 165 cm. Varmaankaan sellaiselle naiselle ei mitään väliä joka itse sen 160-165 cm.

Itse asiassa kyllä on.

Mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa halutaan.

Keskimäärin naiset haluaisivat 21,5cm pituuseron (tutkittua, ja samaan lopputulokseen tuli palstagallup johon tuli 300+ vastausta naisilta).

Eli 165cm naisen toiveissa olisi 186,5cm mies.

160cm nainen keskivertoa lyhyempänä toivoisi suurempaa pituuseroa kuin 21,5cm. Sinulle riittäisi vähempikin, mutta koska olet pitkä nainen, lopputulos on sama eli sinäkin haluaisit sen pitkän miehen.

Olen 153 cm ja noita 180+ saa katsoa niska kennossa niin, että särkee, ja saa pelätä, että saa epähuomiossa kyynärpäästä otsaan. 165-170 on vallan hyvä.

Vierailija
648/1312 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hybin istuvat vaatteet, romanttinen, kaappaa sut syliin, ehdottaa seksiä.

Vierailija
649/1312 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso egu

Vierailija
650/1312 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että on pilke silmäkulmassa ja miehen näköinen. Harteikas ja käsilihaksia jonkin verran. Voimakas.

Aivan ihanaa.

Vierailija
651/1312 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus.

Vierailija
652/1312 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pehmeä ääni, rauhallinen puherytmi, positiivinen elämän asenne. Osaa kuunnella sekä kertoa omista tunteistaan. Terveelliset elintavat, vuorokausirytmi kohdallaan.

Tämä.

Sen jälkeen kun on seurustellut miehen kanssa, joka valvoo yöt ja valittaa etten ymmärrä kun hän on masentunut (olen itsekin masentunut, mutta ilmeisesti se on ihan eri asia kuin hänen masennuksensa) ja tiuskii mulle, mutta hänelle pitäisi osata sanoa kaikki asiat mahdollisimmat ihanasti ja kiltisti.

Vierailija
653/1312 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Käytännössä kaikkien vastaajien miesmaku on pääpiirteiltään identtinen:

- pitkä

- harteikas ja raamikas

- isot kädet

- kulmikas leuka

- matala ääni

- itsevarma, määrätietoinen, rohkea

- kyvykäs, osaava

- seksuaalisesti dominoiva

Eli käytännössä kivikauden unelmamies 1920-luvun miehen taidoilla. Voimakas taistelija joka kykenee ottamaan naisen, nujertamaan viholliset ja rakentamaan torpan. Mies eikä mikkihiiri.

Jossain määrin haiskahtaa etä palstanaiset taitavat olla pääosin amisporukkaa. Mutta on selvää että naisten miesmaku on sama kuin se on ennenkin ollut ja lähes kaikilla naisilla sama keskenään.

Tämä ketju miesten kannattaa lukea. Etenkin jos he kuvittelevat että tasa-arvo ja tunteellisuus kiinnostaisi naisia. Ei kiinnosta, illallisella kaverien kanssa voidaan ladella pakolliset litaniat tasa-arvosta ja suvaitsevaisuudesta, mutta kotona nainen haluaa miehen joka ottaa miehen paikan. Valloittajan.

Tämä x 1000.

Vierailija
654/1312 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto!

Vierailija
655/1312 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta naiset, miksei ole pituutta mainittu? Eikö se olekaan tärkeää?

Kyllä mä sen myönnän etten kääpiöistä viehäty. Mikä siinä on ihmeellistä? Tuskin ne kääpiömiehetkään haaveilee selvästi itseään isommista naisista?

Suunnilleen saman pituinen kuin itse on aina paras.
En halua katsoa miestä alaspäin, mutta en liikaa ylöspäinkään. Mulla on ollut itseäni hieman lyhyempi mies ja itseäni pidempiä enemmän koska miehet ovat pääasiassa mua pidempiä. En ole mikään hujoppi itsekään.

Pitää olla itseä pidempi. Kun laittaa korkkarit jalkaan on se noloa  jos mies jää lyhyemmäksi Yhteisessä harrastuksessa  ( paritanssi ) helpompi toimia kun mies on pidempi, varsinkin lattaritansseissa

Se, että pidät tuollaista nolona kertoo ainoastaan siitä, että sulla on ongelmia itsetuntosi kanssa.

Vierailija
656/1312 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ja jykevä leuka.

Vierailija
657/1312 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehekkyys, päättäväisyys, älykkyys, kyvykkyys, itsevarmuus. On aikaansaava. Ei pikkumainen, naismainen kitisijä. 

Kitinä on naisille ominaisempaa? Oletpas seksistinen.

Vierailija
658/1312 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- kädet
- hyvin istuvat vaatteet (juurikin nuo perseestä istuvat farkut!!!)
- jonkinlainen seksikäs viba, rentoa itsevarmuutta kai?
- näkee, kun mulla on paha mieli ja kiepaisee halaukseen!

ja jos se halaaja on pahan hajuinen hikinen läski niin et halua sitä lähellesi, tyypillistä naisen logiikkaa

Vierailija
659/1312 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso mies, isot kädet,iso leuka,komea mies, testosteroni tuoksuu,iso sydän, turvallinen olo hänen kainalossaan.
Sen tuntee kun on kemiaa.

Vierailija
660/1312 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä käytös on amorin nuoli. Herrasmies on katoava, ellei jo lähes kadonnut luonnonvara.
Huomio kumppaninsa aina ykkösenä ( lapsien jälkeen).