Tinder on pilannut loputkin mahikset tavismiehille.
Nykyisin useimmat kauniit naiset eivät edes koskaan mene baareihin tai muutenkaan miesten ilmoille. Ne voivat pysytellä paikoissa joissa kukaan iljettävä tavismies ei edes vahingossa pysty tulemaan pokaamaan. Punttis on joku leidylaine tms. Ja jos taas joku työntekijä kaupassa tms erehtyy yrittämään jotain niin se on heti valitus pomolle jotta se sika saadaan ruotuun.
Sitten kun ne haluavat miehen niin vetävät vaan jonkun 0.001% top miehen tinderissä oikealle. Jos et kuulu heihin, mahiksesi ovat nollaa.
Yritä siinä nyt sitten päteä luonteellasi. Roolisi on tyytyminen johonkin 30v alkkis yhoo naiseen. Ja sekin odottaa että käyttäydyt niinkuin se olisi joku tosi haluttava kaunotar. Jos et, niin tinderistä löytyy joku toinen luuseri joka on halukas vetää tuollaisia rooleja.
Kommentit (2120)
Hei 121212, miten ne sinun naisjutut tällä hetkellä menee? Joko olet parisuhteessa? Vai vieläkö harrastat seksiä sen tutun naisen kanssa, josta et oikeasti tykkää? Kuinka monta yhden illan juttua sinulla on viime kuukausina ollut? Miksei niistä seurannut sen kummempaa? Jutut sinulla on samat vuodesta toiseen, joten onko sinulla sama tilanne muutenkin? Varsinainen asiantuntija.
Vierailija kirjoitti:
Kerroppa ap eli kakkonen, että miksi et ole käytännössä onnistunut, vaikka teoriassa hallitset tämän asian niin hyvin? Jos tasoteoria pitää paikkansa ja kumppani(pano -tai elämänkumppani) valitaan puhtaasti biologian perusteella ja niin hyvin tunnet naisten ajattelu-ja toimintamallit ja sinä itse omasta mielestäsi kuulut eliittimiehiin, niin miten olet itse voinut epäonnistua?
En muista väittäneeni että kuuluisin eliittimiehiin, olenhan kertonut olevani esimerkiksi lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katosiko viestini? Sensuuri iski?
Tuota juttua siitä kuinka parisuhteessa vaaditaan enemmän voidaan pyörittää ikuisesti mutta todeksi se ei muutu.
Kovin vaatimus on semmoinen mikä rajaa isomman osan porukasta pois. Siksi formulakuskiksi on kovemmat vaatimukset kuin taksikuskiksi. Ihan sama onko vaatimuksia pienempi vai suurempi määrä.
Jos kevytsuhteisiin tarvitaan komeaa ulkonäköä (ja ehkä supliikkia?), on ulkonäkö kovempi vaatimus kuin kaikki se mitä vaaditaan parisuhteeseen yhteensä. Kiistaton fakta.
80% miehistä omaa mitä tarvitaan parisuhteeseen, pienempi osa sen mitä vaaditaan kevytsuhteiluun.
Ainakin 1212 on tämän selittänyt monta kertaa.
Tälleen sinkkunaisena on pakko kommentoida. Tokikin olen siinä mielessä huono esimerkki, että en harrasta irtoseksiä, mutta oletetaan että harrastaisin. Kertakäyttöiselle yhdenillan suhteelle ei todellakaan ole niin suuret vaatimukset kuin elämänkumppanille, riittää että miehellä on vehje. Toki jos sinulla ei ole, niin onhan se traagista sinun kannaltasi, mutta noin muuten - nyt niitä valoja päälle i n c e l!
Niinpä. Otetaanpa esimerkki niinpäin, että putkiaivokin ymmärtää:
Komea ja ihan mukava mies kaipaa naista seksiin - sama mies etsii seurustelusuhdetta. Kumpaan hänellä mahtaa olla tiukemmat kriteerit? Kauniin hän saa molempiin tarkoituksiin, mutta kelpaako tyhmänläntä megasupermisu suhteeseen, jos tarjolla on myös erittäin kaunis nainen, jolla on muitakin avuja, mm. luonteen, sivistyksen ja taloudellisen toimeentulon saroilla? Tästä ei palstapojukaan varmaan saa vänkäystä aikaisiksi.
Ja sitten se tuhannen taalan kysymys: miksi tilanne olisi yhtään toisenlainen silloin, sukupuolet ovat toisinpäin?
Koska miesten seksin-halu on moninkertainen, ja mies tyydytetään helmpommin, jonka seurauksena miesten kynnys seksiin on paaaaaaaaaljon alhaisempi, kuin naisten. Sinulla on esimerkissäsi vastakkain kaksi samanlaista, erittäin kaunista, joista toinen on sitten tyhmä tms. Tämä on valheellista argumentointia, todennäköisesti valheellista ajatteluakin. Älylliseen rehellisyyten vaaditaan totuuden arvostusta, se puuttuu monelta.
Vierailija kirjoitti:
Hei 121212, miten ne sinun naisjutut tällä hetkellä menee? Joko olet parisuhteessa? Vai vieläkö harrastat seksiä sen tutun naisen kanssa, josta et oikeasti tykkää? Kuinka monta yhden illan juttua sinulla on viime kuukausina ollut? Miksei niistä seurannut sen kummempaa? Jutut sinulla on samat vuodesta toiseen, joten onko sinulla sama tilanne muutenkin? Varsinainen asiantuntija.
Viimeksi kun suostui kommentoimaan asiaa niin oli kaksi FWB-suhdetta (samanaikaisesti, koska onhan 1212 Kiltti&Kunnollinen mies) mutta irtoseksiluku yhä alle 10, voi voi.
Parisuhteita yhä tasan nolla, kumma juttu...
Vierailija kirjoitti:
Se on laajentanut kontaktipintaa, eli kärjistänyt mekanismia. Ennen riitti, että olet pienen yhteisön sisällä ok tasolla, nykyään kilpailet moninkertaisen määrän kanssa. Koska hedelmät aina keskitetään pienelle porukalle (Pareto/Price), tämä tarkoittaa, että suurempi joukko jää ilman, pienemmän eliitin korjatessa suuremman potin. Keskiluokka kutistuu ja sille jää vähemmän. Oli kyse seksistä (miehille), tai rahasta.
Mistä tulkitset pienemmän porukan vievän naiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on laajentanut kontaktipintaa, eli kärjistänyt mekanismia. Ennen riitti, että olet pienen yhteisön sisällä ok tasolla, nykyään kilpailet moninkertaisen määrän kanssa. Koska hedelmät aina keskitetään pienelle porukalle (Pareto/Price), tämä tarkoittaa, että suurempi joukko jää ilman, pienemmän eliitin korjatessa suuremman potin. Keskiluokka kutistuu ja sille jää vähemmän. Oli kyse seksistä (miehille), tai rahasta.
Mistä tulkitset pienemmän porukan vievän naiset?
Seuranhakupalveluiden tilastoista, tutkimuksista, seksigallupeista. Jälkimmäinen siitä hauska, että toiset väittää nuorten harrastavan vähemmän seksiä, mutta se on epätarkka väite, jopa väärä, valheellinen. Nuoret miehet harrastavat vähemän seksiä, tai tarkemmin sanottuna, kasvava osa nuorista miehistä ei harrasta ollenkaan, tai todella vähän. Nuoret naiset harrastaa lähes yhtä paljon kun ennenkin, mutta samojen panokoneiden kanssa.
121212 kirjoitti:
Naiselle tämän hahmottaminen on mahdotonta, koska nainen osaa tarkastella asiota vain juuri hänen omasta näkökulmastaan, juuri hänen halujensa kautta.
Ainakin tällä palstalla asia todellakin tuntuu olevan näin, olen asiaa suuresti hämmästellyt. Kuitenkin tosielämässä tunnen fiksuja naisia, jotka eivät tunnu olevan näin rajoittuneita.
Vierailija kirjoitti:
Seuranhakupalveluiden tilastoista, tutkimuksista, seksigallupeista.
Mikä seuranhakupalvelu on antanut käyttäjädataansa yleiseen jakeluun? Laitatko linkkiä ja mistä olet noita tilastoja lukenut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun suostui kommentoimaan asiaa niin oli kaksi FWB-suhdetta (samanaikaisesti, koska onhan 1212 Kiltti&Kunnollinen mies) mutta irtoseksiluku yhä alle 10, voi voi.
Parisuhteita yhä tasan nolla, kumma juttu...
Hänhän on mennyt pettämään bro clubilaiset! Monella heistä ei ole kerennyt olemaan edes sitä ensimmäistäkään kaatoa. Hyi olkoon ;)
Saunatontut ovat nyt hyvin, hyvin vihaisia
Ja jälleen 121212 puhuu aiheesta ja naisten "dialogi" koostuu henkilöön menevistä loukkauksista 121212:n persoonaa kohtaan. Ja ihmettelette vielä kun hän ei vastaa. En vastaisi minäkään. Ymmärtäkää että asioista voidaan keskustella myös yleisellä tasolla eikä kyseessä tarvitse olla hän, sinä tai minä. Aivan järkyttävän huonoa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ja jälleen 121212 puhuu aiheesta ja naisten "dialogi" koostuu henkilöön menevistä loukkauksista 121212:n persoonaa kohtaan. Ja ihmettelette vielä kun hän ei vastaa. En vastaisi minäkään. Ymmärtäkää että asioista voidaan keskustella myös yleisellä tasolla eikä kyseessä tarvitse olla hän, sinä tai minä. Aivan järkyttävän huonoa käytöstä.
Asioista keskustellaan yleisellä tasolla silloin, kun hän on linjoilla ilman nimimerkkiään.
Vierailija kirjoitti:
Jätkä jäi kiinni valheesta. Hänen piti olla osa K&K klaania missä neitsyt miehet tukee toisiaan. Samaan aikaan itse käy kaatamassa muidenkin edestä naisia siis niiden ketkä ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuranhakupalveluiden tilastoista, tutkimuksista, seksigallupeista.
Mikä seuranhakupalvelu on antanut käyttäjädataansa yleiseen jakeluun? Laitatko linkkiä ja mistä olet noita tilastoja lukenut?
En laita linkkejä, ei maksa vaivaa, mutta kysyn, oletko tynnyrissä viihtynyt? Vanha kultakaivos on tietenkin okc, jonka putsatut (ikävimmät poistettu) blogit ovat ehkä edelleen tarjolla. Se oli sitä kulta-aikaa, ennen kuin kravatti-mulkerot tulivat ja piilottivat totuuksia, ennen kuin Match osti heidät. Onneksi Rudderin kirja on vielä saatavilla, jos sinua oikeasti kiinnostaa. En kuitenkaan usko, että sinua kiinnostaa itse asia, tiedonhaku, ymmärryksen lisääminen. Vaan haluat jankuttaa netissä, haluat "voittaa" keskustelun, vaikka juuri paljastit, että et tiedä asiasta mitään, etkä ole ottanut selvää asiasta yhtään.
Tinderistä on hyvin selektiivistä dataa annettu tutkijoille, mutta suurin osa tinder-tutkimuksista perustuu palvelun ulkopuolisiin kokeisiin (yksi Brittiläinen oli kymmenien tuhansien swaippauksien automaattinen analysointi testi-profiileilla) tai kyselyihin. Kyselyissähän tunnetusti valehdelllaan, tai sitten ei oikeasti tiedetä, mitä valintoja tositilanteessa itse tekee. Esim 80% bi-seksuaaleista, hakeekin vain yhtä sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätkä jäi kiinni valheesta. Hänen piti olla osa K&K klaania missä neitsyt miehet tukee toisiaan. Samaan aikaan itse käy kaatamassa muidenkin edestä naisia siis niiden ketkä ei saa.
Jätkä heittää legendaa täysin läpällä. Vale muuttuu todeksi, kun sitä jankuttaa tarpeeksi kauan. Sama mekanismi, kuin tasoteoriassa.
Eli sinulla ei ole mitään todellista perustelua näkemyksellisi, että pieni joukko miehistä vie naiset. Oletan, että suurin osa naisista haluaa parisuhteen ja tuskin tyytyvät olemaan osa haaremia, joten sanoisin alkuoletuksesi kaatuvan siinä vaiheessä.
Tulkitset minun haluavan jankuttaa, kun kysyn perustelua, mitä et kykene antamaan. Levität samaa keksittyä tilastoa, mihin moni mies täällä vetoaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli sinulla ei ole mitään todellista perustelua näkemyksellisi, että pieni joukko miehistä vie naiset. Oletan, että suurin osa naisista haluaa parisuhteen ja tuskin tyytyvät olemaan osa haaremia, joten sanoisin alkuoletuksesi kaatuvan siinä vaiheessä.
Tulkitset minun haluavan jankuttaa, kun kysyn perustelua, mitä et kykene antamaan. Levität samaa keksittyä tilastoa, mihin moni mies täällä vetoaa.
Tadaa, heti todistit, että olin oikeassa. Vaikka juuri mainitsin sinulle lähteitä ilman linkkejä, sinua ei kiinnosta, koska sinua ei kiinnosta totuus, vaan jankutus. Oletko sinä tämä sekopää, joka puhuu K&K sekä bro clubilaiset? Taidat olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein osaa päättää miten suhteutua naisiin. Toisaalta tykkään niistä mutta en jaksa niitä vaikeita mitä aina tulee naisten kanssa. Tavis kelpaa mulle ihan hyvin. Jollakin ihmeellä olen ollut muutaman oikeasti kauniin kanssa. Sekin on aika raskasta kun suunnilleen kaikki jätkät kuolaa naisen perään.
Jos oikein saisin laatia omasta mielestä hyvän naisen niin pari juttua. Ensinnäkin seksi olisi helppoa. Toiseksi hänen kanssa voisi jutella milloin mistäkin asiasta. Sitten yksi tosi tärkeä, ei tyhjästä riitelyjä. Plussaa se jos kehtaa valoisaan aikaan näkyä naisen kanssa.
Mitä tarkoitat toiveellasi, että seksi olisi helppoa? Mikä siinä mielestäsi on naisten kanssa vaikeaa?
Ihan suhteissakin seksin saaminen on joskus vaikeaa. Lisäksi naisilla on ihme ongelmia orkun kanssa. Tietty helppo tapa on haukkua mies. Ei se osannut mitään. Minä annan suuta, sormia ja tietenkin munaa. Joku saa toistuvia peräkkäin ja joku toinen ei tule millään. Koita sitten miehenä tietää että oletko hyvä vai huono sängyssä?
Jos et ymmärrä mitä tarkoitan helpolla seksillä niin turhaan yritän sitä selittää. Helpoimillaan on ollut sellaista että kumpikin tykkää ja vaatteet ei tahdo pysyä päällä. Nainenkin voi halutessaan saada älyttömän nopeasti. Tiedän sen kokemuksista.
Helppo seksi voi tarkoittaa eri ihmisille eri asiaa, siksi on ihan paikallaan kysyä tarkennusta. Mutta sinähän näyt tajuavan kuvion oikein hyvin - joidenkin kanssa seksi sujuu ja toisten kanssa ei. Ihan sama juttuhan tässä on kuin muussakin kanssakäymisessä. Jos kerran osa kumppaneistasi saa orgasmin ja osa ei, se voi tietysti selittyä sillä, että joko joillain on oikeasti orgasmivaikeuksia, tai sitten heille ei toimi samat jutut kuin niille muille. Mutta tuollaistahan se aina on. Joku nainen voi myös yhden kanssa saada helposti ja nopeasti, toisen kanssa hankalasti. Mutta sulla on sinänsä toiveet kohdillaan, kun tulkitsen tuon sun tekstin niin, että toivot kumppania, jonka kanssa synkkaa myös seksuaalisesti - niinhän se pitäisi ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Minä esitin hänelle kysymyksiä. 121212:lla on varsin vilkas seksielämä, hänellä ei ole parisuhdetta, mutta runsaasti panoja eri naisten kanssa. Sen sijaan, että hän antaisi palstamiehille hyviä vinkkejä, hän keskittyy kertomaan, miten seksi kasaantuu harvoille miehille. Se minua ihmetyttää, miksei hän kerro, että kuuluu itse tuohon top-miesten ryhmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä esitin hänelle kysymyksiä. 121212:lla on varsin vilkas seksielämä, hänellä ei ole parisuhdetta, mutta runsaasti panoja eri naisten kanssa. Sen sijaan, että hän antaisi palstamiehille hyviä vinkkejä, hän keskittyy kertomaan, miten seksi kasaantuu harvoille miehille. Se minua ihmetyttää, miksei hän kerro, että kuuluu itse tuohon top-miesten ryhmään.
Ei sillä ole ainakaan minulle mitään väliä mihin ryhmään hän kuuluu tai on kuulumatta. Edes sillä ei ole väliä onko hän mies vai nainen. Hän on kuitenkin lähes ainoa (ainakin näillä muutamalla viimeisellä sivulla), joka on tuonut faktoihin ja stastistiikkaan perustuvia mielipiteitä ja perustellut niitä ja saanut vastaukseksi henkilöön meneviä haukkuja ja tunnepitoisia vastauksia. Ei tunnepitoiset vastauksetkaan haittaisi, jos ne kohdistuisivat itse asiaan, eikä hänen persoonaansa. En minä (eikä varmaan kovin moni muukaan) ole kiinnostunut hänen persoonastaan, joten saan sen vuoksi selata sivukaupalla paskaa joka ei kosketa minua millään tasolla.
Paitsi että se on. Se on laajentanut kontaktipintaa, eli kärjistänyt mekanismia. Ennen riitti, että olet pienen yhteisön sisällä ok tasolla, nykyään kilpailet moninkertaisen määrän kanssa. Koska hedelmät aina keskitetään pienelle porukalle (Pareto/Price), tämä tarkoittaa, että suurempi joukko jää ilman, pienemmän eliitin korjatessa suuremman potin. Keskiluokka kutistuu ja sille jää vähemmän. Oli kyse seksistä (miehille), tai rahasta.