Tinder on pilannut loputkin mahikset tavismiehille.
Nykyisin useimmat kauniit naiset eivät edes koskaan mene baareihin tai muutenkaan miesten ilmoille. Ne voivat pysytellä paikoissa joissa kukaan iljettävä tavismies ei edes vahingossa pysty tulemaan pokaamaan. Punttis on joku leidylaine tms. Ja jos taas joku työntekijä kaupassa tms erehtyy yrittämään jotain niin se on heti valitus pomolle jotta se sika saadaan ruotuun.
Sitten kun ne haluavat miehen niin vetävät vaan jonkun 0.001% top miehen tinderissä oikealle. Jos et kuulu heihin, mahiksesi ovat nollaa.
Yritä siinä nyt sitten päteä luonteellasi. Roolisi on tyytyminen johonkin 30v alkkis yhoo naiseen. Ja sekin odottaa että käyttäydyt niinkuin se olisi joku tosi haluttava kaunotar. Jos et, niin tinderistä löytyy joku toinen luuseri joka on halukas vetää tuollaisia rooleja.
Kommentit (2120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni on sanonut täällä että mätsäsi Tinderissä ihan tavallisten miesten kanssa. Minulla sama juttu. Vaikka valikoin aika tarkkaan kenestä tykkäsin, kyllä heittämällä suurin osa heistä oli ihan normaaleja miehiä. Yksi huippu-urheilija mätsilistaltani löytyi, mutta ihan tavallinen ihminen hänkin.
Huippu-urheilijakin on jo tavis. Eipä ihme kun oikeat tavikset ei sitte oikee saa sukkia pyörimään jalassa.
No, en mä nyt välttämättä pitäis urheilijoita kovin erikoisina. Riippuu lajista ja tasosta. Ja ihmisestä.
Näissä keskusteluissa on järkeä vain jos tavismies = autistinen ja/tai mielenterveysongelmainen elämäntapatyötön joka viettää ihan liikaa aikaa Vauvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo kolmas sanasi sen kertoi.
Sinä katselet vain kauniita naisia. Tavikset ei sulle kelpaa?
Jaa-a. Mitähän itselleni kävisi tinderissä. Naamalla en osumia keräisi, mutta vartaloni on melkoisen pantava.
Suomalaisessa Tinder-testissä oli tuollainen keissi.
Tavallinen kroppa, ikää n. 30. Tärähtänyt kuva jossa kasvoista ei saanut selvää.
Olisiko 180/300 matchia tullut.
Niin ja verrokkina:
Keskivertoa komeampi mies hyvillä kuvilla ja hyvillä profiileilla (naiset apuna konsultoimassa) sai n. kymmenesosan noista matcheista.
Esimerkiksi kanoottikuvalla tuli 13/300 matchia. Mies kirjoitti jokaiselle matchille, 0 vastasi. Eli komeahko mies ja harrastuskuva, suosio tasan nolla.
Nainen, normaali kroppa, täysin epäonnistunut kuva, tekstinä luokkaa pari hymiötä, 180/300 matchia ja 50+ viestiä.
Ja millasia nuo viestit oli? Oliko ne laitettu tosissaan, vai oliko vain kokeiltu kepillä jäätä?
Minä olen niin tavis kuin olla ja voi. En käy salilla, duuni ei ole mikään huippupalkkainen tai hienolta kuulostava mutta pärjään hyvin, pituudessakaan en saa 180 senttiä rikki ja ilmoitan sen profiilissani. Naama on katselijasta riippuen ehkä seiska puoli tai kasi, jollekin kasi puolikin ehkä. Lapsikin löytyy, joka käy luonani säännöllisesti.
Kaikista näistä huolimatta saan matchejä kivannäköisten ja oloisten naisten kanssa, ihan sellaisten joiden kanssa koen olevani vähintään "samaa tasoa". Ehkä syynä on kirjoittamani profiiliteksti, sitä ovat kehuneet. Siinä kuvailen mitä olen etsimässä ja mitä mielestäni kuuluu hyvään parisuhteeseen. Voi toki olla, että jos mies ei ole kuin pelkkää seksiä etsimässä niin on vaikeampi saada kiinnostusta ilman mallin ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu että mun kaikki matchit on tavismiesten kanssa.
Olen varmaan pelannut tätä ihan väärillä säännöillä, kun olen laittanut ne joista tykkään oikealle (= tavalliset, hyvät kasvokuvat joista näkyy selvästi miehen ulkonäkö, sekä jonkinlainen profiiliteksti, jotain persoonallista) ja ne joista en tykkää vasemmalle (= aurinkolasit tai muuten kasvot piilossa, paidattomat, hissi- ja peiliselfiet, tatuoidut, hyvin ylipainoiset).
Tällä viikolla menen toisille treffeille 172cm blondin kemiaa opiskelleen vaelluksesta tykkäävän miehen kanssa, jolla on lempeä katse ja jonka kanssa ekalla kerralla keskusteltiin sekä Yhdysvaltain politiikasta että siitä mikä on paras videopeli.
Akateemisesti koulutettu, liikunnallinen (ja oletettavasti normaalipainoinen) ja keskustelutaitoinen mies on tavis?
Kyllä, hän on mielestäni ihan tavallinen mies. Koulutuksella ei ole väliä, mutta ei kai kemian opiskelua pidetä yleisesti seksikkäänä? Täällähän aina valitetaan että naiset tykkäävät vain lentäjä-kirurgeista.
Hän ei ole ehkä varsinaisesti liikunnallinen, ainakaan t-paidan alta en mitään pullistelevia lihaksia nähnyt. Normaalipainoinen kyllä - itsekin olen muodokas hoikahko nainen, enkä viehäty ylipainoista. Sitä paitsi normaalipaino on se normaali - tavallinen mies on normaalipainonen, eikö?
Keskustelutaitoinen, kyllä aivan ehdottomasti! Tavallinen mies tietää maailmasta jotain muuta kuin oman kylän juorut. Pitää lukea, seurata, pohtia, olla kiinnostunut maailmasta. Jos tämä ei ole tavallista niin mikä sitten? Ja tuppisuunko pitäisi jotenkin erityisesti hurmata? En minä hiljaisia karta mutta luuletko oikeasti että ventovieraan ihmisen kanssa on hauskaa, jos hän ei pysty keskustelemaan tai hänellä ei ole mielipiteitä mistään asiasta?
Kemian opiskelu vaatii selvästi keskitasoa korkeampaa älykkyyttä. Normaalipainoisuus on määritelmä eikä se tarkoita tilastollista normaaliutta. Voisin melkein veikata, että lievä ylipaino on tässä se normaali, mutta ei ole lähdettä. Tavallinen suomalainen ei pysty keskustelemaan Yhdysvaltojen politiikasta kovin analyyttisesti. Yleensä se on Trump-fanitusta tai -mollausta.
No, itse pidän älykkyyttä tavallisena ominaisuutena, mutta ehkä sitten vain olen kasvanut piireissä jossa kaikki osaavat keskustella ja hankkia tietoa uusista asioista. Eikä me vedetty läpi mitään tunnin kestävää kattausta USA:n nykytilanteesta powerpoint-slidejen kera - normaalin ihmisen tulee kuitenkin minusta tietää, miten USA on perustettu, miksi siellä mellakoidaan juuri nyt, miten presidentti valitaan, mitä ovat republikaanit ja demokraatit ja miten USA:n politiikka vaikuttaa koko maailmaan. Vaikka politiikka ei kiinnostaisi pätkääkään - tämä on vain hyvin perustasoista yleistietoa.
Ihan oikeastiko taviksen pitäisi olla keskivertoa vähemmän älykäs, vähintään lievästi ylipainoinen ja kykenemätön analysoimaan maailman suurimpia tapahtumia viimeisen kahden viikon aikana?
Älykkyys jo ihan määritelmänsä mukaisesti ei ole tavallinen ominaisuus. Suurin osa ihmisistä on keskitasoa. Ei todellakaan tavallinen suomalainen osaa vastata noihin kysymyksiin. Ei niin lähellekään. Tavis on älykkyydeltään keskitasoa, koulutukseltaan amis-amk, lievästi ylipainoinen ja seuraa jossain määrin maailman tapahtumia, mutta ei osaa kauhean hyvin tulkita niitä tai liittää laajempaan kokonaisuuteen. Lue joskus iltapäivälehtien keskustelua niin saat hyvän kuvan taviksen ajatusmaailmasta.
Tiedoksi teille myös, että kyseessä ei ole top 20 mies TEIDÄN kriteereillä, vaan TOP 1 mies NAISTEN kriteereillä, ja ne ovat eri kriteerit kuin teidän ja eri kriteerit, mistä täällä vingutte ja vongutte.
Paitsi nykyään tiedämme, että tämä on valhe, vieläpä aika lapsellinen semmoinen, ja se näkyy aika selvästi mm erotilastoissa. Jos olisi hyvää tilastointia haluttomista parisuhteista, näkyisi niissä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo kolmas sanasi sen kertoi.
Sinä katselet vain kauniita naisia. Tavikset ei sulle kelpaa?
Jaa-a. Mitähän itselleni kävisi tinderissä. Naamalla en osumia keräisi, mutta vartaloni on melkoisen pantava.
Suomalaisessa Tinder-testissä oli tuollainen keissi.
Tavallinen kroppa, ikää n. 30. Tärähtänyt kuva jossa kasvoista ei saanut selvää.
Olisiko 180/300 matchia tullut.
Niin ja verrokkina:
Keskivertoa komeampi mies hyvillä kuvilla ja hyvillä profiileilla (naiset apuna konsultoimassa) sai n. kymmenesosan noista matcheista.
Esimerkiksi kanoottikuvalla tuli 13/300 matchia. Mies kirjoitti jokaiselle matchille, 0 vastasi. Eli komeahko mies ja harrastuskuva, suosio tasan nolla.
Nainen, normaali kroppa, täysin epäonnistunut kuva, tekstinä luokkaa pari hymiötä, 180/300 matchia ja 50+ viestiä.
Tämäkö mielestäsi todistaa jotakin epämiellyttävää naisista? Eikö tämä ennemminkin raadollisesti kerro, minkä perässä ne miehet siellä tinderissä ovat - vai luuletko, että ne sadat miehet olivat elämönsä rakkautta etsimässä ja tuohon takertuivat? (Niin ja verrokkina: Todistetusti moni mies panee mitä vain, vaikka simpanssia.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan pelannut tätä ihan väärillä säännöillä, kun olen laittanut ne joista tykkään oikealle (= tavalliset, hyvät kasvokuvat joista näkyy selvästi miehen ulkonäkö, sekä jonkinlainen profiiliteksti, jotain persoonallista) ja ne joista en tykkää vasemmalle (= aurinkolasit tai muuten kasvot piilossa, paidattomat, hissi- ja peiliselfiet, tatuoidut, hyvin ylipainoiset).
Tällä viikolla menen toisille treffeille 172cm blondin kemiaa opiskelleen vaelluksesta tykkäävän miehen kanssa, jolla on lempeä katse ja jonka kanssa ekalla kerralla keskusteltiin sekä Yhdysvaltain politiikasta että siitä mikä on paras videopeli.
Akateemisesti koulutettu, liikunnallinen (ja oletettavasti normaalipainoinen) ja keskustelutaitoinen mies on tavis?
Kyllä, hän on mielestäni ihan tavallinen mies. Koulutuksella ei ole väliä, mutta ei kai kemian opiskelua pidetä yleisesti seksikkäänä? Täällähän aina valitetaan että naiset tykkäävät vain lentäjä-kirurgeista.
Hän ei ole ehkä varsinaisesti liikunnallinen, ainakaan t-paidan alta en mitään pullistelevia lihaksia nähnyt. Normaalipainoinen kyllä - itsekin olen muodokas hoikahko nainen, enkä viehäty ylipainoista. Sitä paitsi normaalipaino on se normaali - tavallinen mies on normaalipainonen, eikö?
Keskustelutaitoinen, kyllä aivan ehdottomasti! Tavallinen mies tietää maailmasta jotain muuta kuin oman kylän juorut. Pitää lukea, seurata, pohtia, olla kiinnostunut maailmasta. Jos tämä ei ole tavallista niin mikä sitten? Ja tuppisuunko pitäisi jotenkin erityisesti hurmata? En minä hiljaisia karta mutta luuletko oikeasti että ventovieraan ihmisen kanssa on hauskaa, jos hän ei pysty keskustelemaan tai hänellä ei ole mielipiteitä mistään asiasta?
Kemian opiskelu vaatii selvästi keskitasoa korkeampaa älykkyyttä. Normaalipainoisuus on määritelmä eikä se tarkoita tilastollista normaaliutta. Voisin melkein veikata, että lievä ylipaino on tässä se normaali, mutta ei ole lähdettä. Tavallinen suomalainen ei pysty keskustelemaan Yhdysvaltojen politiikasta kovin analyyttisesti. Yleensä se on Trump-fanitusta tai -mollausta.
Ylipaino voi olla uusi normaali, mutta se vie viehättävyyttä roimasti ja siihen on kuitenkin ratkaisut pitkälti kaikkien omissa käsissä. Voi laihduttaa normaalipainoiseksi.
Vaikuttaa muuten seksihaluihin ja -kykyihin tuo ylipaino, etenkin miehillä. Jos on verisuonet kovilla ja alkavat tukkeutua, ei se kankikaan nouse niin helposti enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos se 30v alkkis on ainoa, mihin rahkeet riittää, niin sehän on silloin sun tasoa. Miksi tavoittelet tasoistasi parempaa ja valitat, kun et saa?
Tinder-taso on eri asia kuin livetaso.
Jos livenä kaunottaret pyörii ympärillä, niin miksi Tinderistä kitiset? Valkkaa se mieleisesi instabeibe vaikka terassilta tai kaupan pakastealtaan luota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, itse pidän älykkyyttä tavallisena ominaisuutena, mutta ehkä sitten vain olen kasvanut piireissä jossa kaikki osaavat keskustella ja hankkia tietoa uusista asioista. Eikä me vedetty läpi mitään tunnin kestävää kattausta USA:n nykytilanteesta powerpoint-slidejen kera - normaalin ihmisen tulee kuitenkin minusta tietää, miten USA on perustettu, miksi siellä mellakoidaan juuri nyt, miten presidentti valitaan, mitä ovat republikaanit ja demokraatit ja miten USA:n politiikka vaikuttaa koko maailmaan. Vaikka politiikka ei kiinnostaisi pätkääkään - tämä on vain hyvin perustasoista yleistietoa.
Ihan oikeastiko taviksen pitäisi olla keskivertoa vähemmän älykäs, vähintään lievästi ylipainoinen ja kykenemätön analysoimaan maailman suurimpia tapahtumia viimeisen kahden viikon aikana?
Älykkyys jo ihan määritelmänsä mukaisesti ei ole tavallinen ominaisuus. Suurin osa ihmisistä on keskitasoa. Ei todellakaan tavallinen suomalainen osaa vastata noihin kysymyksiin. Ei niin lähellekään. Tavis on älykkyydeltään keskitasoa, koulutukseltaan amis-amk, lievästi ylipainoinen ja seuraa jossain määrin maailman tapahtumia, mutta ei osaa kauhean hyvin tulkita niitä tai liittää laajempaan kokonaisuuteen. Lue joskus iltapäivälehtien keskustelua niin saat hyvän kuvan taviksen ajatusmaailmasta.
Nyt on sitten määritelty tuo miesten tavis. Kerro vielä, miksi tuon taviksen pitäisi saada kaunis, hoikka, nuori, älykäs nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni on sanonut täällä että mätsäsi Tinderissä ihan tavallisten miesten kanssa. Minulla sama juttu. Vaikka valikoin aika tarkkaan kenestä tykkäsin, kyllä heittämällä suurin osa heistä oli ihan normaaleja miehiä. Yksi huippu-urheilija mätsilistaltani löytyi, mutta ihan tavallinen ihminen hänkin.
Huippu-urheilijakin on jo tavis. Eipä ihme kun oikeat tavikset ei sitte oikee saa sukkia pyörimään jalassa.
Miksi jonkun "oikean taviksen" (mitä sillä sitten tarkoitetaankaan) pitäisi saada sukat pyörimään jalassa, jos muutakin on tarjolla? Ja joo, olen edelleen sitä mieltä että tuokin mies oli ihan tavallinen. Meillä selvästi on aika erilainen käsitys tavallisesta.
Tarjolla mihin?
Tinderin ongelmahan ei ole siinä että tavisnaiselle on tarjolla parisuhteeseen tavismies ja pitkä, komea, tumma vuorikiipeilyä harrastava toimitusjohtaja.
Ongelma on että molemmilta tulee match, viesti ja treffit. Nainen valkkaa ytmin, joka haluaakin vain seksisuhdetta, koska melko harvoin tasokas mies haluaa parisuhteeseen tavisnaisen. Nainen ehkä tietääkin tämän, mutta kun on se tavisnaisystävä joka sai ytmin joten jospa tällä kertaa tärppäisi...oih ihanaa kuinka jännittää, treffithän on huomenna...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos se 30v alkkis on ainoa, mihin rahkeet riittää, niin sehän on silloin sun tasoa. Miksi tavoittelet tasoistasi parempaa ja valitat, kun et saa?
Tinder-taso on eri asia kuin livetaso.
Jos livenä kaunottaret pyörii ympärillä, niin miksi Tinderistä kitiset? Valkkaa se mieleisesi instabeibe vaikka terassilta tai kaupan pakastealtaan luota.
Terassilla ollaan tyttöjen kanssa sidukalla ja kaupassa ostoksilla. Ei siellä olla miestä etsimässä, sitä varten on Tinder.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi herranjestas. Tulkaa pois sieltä tinderistä jos se näin teitä itkettää. Miksi olette siellä?
Enpä ole koskaan minkään maailman tinderiä mihinkään tarvinnut ja ihan tavallisten miesten kanssa olen pariutunut. Eikä tulisi mieleenkään olettaa, että treffisovellus edes kertoisi pariutumisesta noin ylipäänsä, sehän kertoo vain suosion sillä nimenomaisella alustalla. Eihän siellä monikaan edes etsi tai tavoittele kuin suurta määrää mätsejä?
Eräs hulluuden määritelmistä on muuten se, että toistaa samaa ja odottaa eri lopputulosta. Tuli vaan mieleen.
Ja milloin tämä oli?
v. 1995, kun olit nuori ja kävit opiskelijabileissä?
Nyt käytännössä, siis vuonna 2020, uusia ihmisiä ei oikein tapaa yhtään missään, kun kaikki paikat on kiinni ja teet töitä vain etänä.
Eihän tätä koronaa ole ollut kuin vasta 3-4 kuukautta. Sitä ennen ihan normaalisti ihmiset ovat liikkuneet ja nähneet toisiaan. Kohta asiat on taas samalla mallilla. UIinaa ei siis koronalla voi selittää, koska tätä on ollut jo jokusen vuoden. Siitä lähtien kun tas0teoria lähti liikkeelle, uI¡t saivat päähänsä, että maailma onkin epäreilu, p¡llu on ihmisoikeus ja naisia pitää vihata kun he eivät ymmärrä sitä antaa kenelle vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on että molemmilta tulee match, viesti ja treffit. Nainen valkkaa ytmin, joka haluaakin vain seksisuhdetta, koska melko harvoin tasokas mies haluaa parisuhteeseen tavisnaisen. Nainen ehkä tietääkin tämän, mutta kun on se tavisnaisystävä joka sai ytmin joten jospa tällä kertaa tärppäisi...oih ihanaa kuinka jännittää, treffithän on huomenna...
Tinderissä useimmilla kuitenkin useampi keskustelu menossa ja voidaan treffaillakin useampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö se ei olekaan ongelma, että mies on "vain" 172 cm pitkä ja vaalea? :-DDDDDDDDDDDDDDD
Omasta mielestäni mies kuulostaa mitä suurimmassa määrin tavikselta. Oikeastiko keskustelutaito ei mielestäsi ole tavallista?
eri
Naiset jaksavat aina muistuttaa miten akateemisia miehiä on liian vähän, joten pelkästään tuo koulutus nostaa miehen pois tavislokerosta. En jaksa etsiä pituudesta mitään keskihajontoja, mutta pituus vaikuttaa olevan ihan tavallinen.
No nytkö se keskimittainen kemisti sitten onkin huippumies? Miksi täällä sitten jatkuvasti joku sellainen mouruaa, että ei kelpaa naisille kun ei ole 195-senttinen, metsästäjäsilmäinen laatikkopää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jonkun "oikean taviksen" (mitä sillä sitten tarkoitetaankaan) pitäisi saada sukat pyörimään jalassa, jos muutakin on tarjolla? Ja joo, olen edelleen sitä mieltä että tuokin mies oli ihan tavallinen. Meillä selvästi on aika erilainen käsitys tavallisesta.
Tarjolla mihin?
Tinderin ongelmahan ei ole siinä että tavisnaiselle on tarjolla parisuhteeseen tavismies ja pitkä, komea, tumma vuorikiipeilyä harrastava toimitusjohtaja.
Mitä hittoa sä selität? :D Vähän menee yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Jos tavismiehet käyttäytyisivät kuten tavismiesten kuuluu, eli etsisivät tavisnaista tavisperhettä perustamaan, vienti olisi taattu.
Sen sijaan tavismiehet larppaavat nykyään panoalfoja ja "katselevat vain" tai "haluavat pitää vain hauskaa" tai "eivät etsi mitään vakavaa", ja kaikki naiset tajuavat, että tuossa on nyt alfan paska luonne omegan paskassa ruumiissa, ja swaippaavat vasuriin - niinkun kuuluukin.
Aamen!
Tuo johtuu siitä että edelliset 15 vuotta naiset ovat juosseet niiden panoalfojen matkassa, eikä miehiä kiinnosta ryhtyä naisen justhetinyt-aikataululla perheprojektiin.
Ihan syystäkin miehet katsovat kiinnostavatko he naista ihan vain hauskanpidon merkeissä, ennen kuin mietitään niitä (naisen) tavoitteita joihin tarvitaan luotettava mies.
Hmm, joko ne ”naiset” nykyään 5-10-vuotiaina alkavat juosta panoalfojen matkassa? Kuulostaa kyllä aikamoiselta fantasialta tuo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep.
Ja huomaa, "suuri osa oli ihan taviksia". Ei siis suurin osa, vaan suuri osa.
Ja tokihan muistamme että tutkitusti naisten mielestä nettitreffeillä vasta top 20% mies on keskiverto.
TUTKITUSTI! 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori sitten että käsityksesi on näin rajoittunut. Minä, sukulaiseni ja ystäväni olemme mielestäni ihan tavallisia ja kaikki osaamme nimetä nuo asiat ja muut päivän tapahtumat ihan vain pitämällä korvat ja silmät auki. Mielestäni tuo sinun kuvailemasi on jo sitä "alempaa" tasoa (kun kerta näin ihmisiä määritellään), enkä henkilökohtaisesti tunne ketään sellaista. Tosin - koulutuksella ei edelleenkään ole mitään väliä. Amk, kemisti, roskakuski, toimistorotta - ihan sama, jos tuo keskustelutaito löytyy. Se on edelleenkin omassa elämässäni tavallista ja siitä en tingi milliäkään kumppania ajatellen. Mitä hittoa tekisin seuraavat 50 vuotta miehen kanssa joka ei pysty puhumaan KAIKESTA?
Ihan voin näin itseni todella monen tavis-naiseen näkökulmasta sanoa, että meistä ei ole imartelevaa tai ihanaa saada näistä.pillunmankujista mätsejä Tinderissä oli se sitten tavis tai top ten mies. Itselleni on preferenssit vakavamman suhteen hakemuksessa. Mutta tälle ap:lle ja näille muille palstaväni plluhaukoille Tämä tuntuu olevan elämän ja kuoleman kysymys- heistä elämä olisi täydellistä jos he voisivat mennä Tinderiin ja saada sieltä 1000 mätsiä kuuminta misukoilta, joita sitten pääsisivät panemaan
Jos kerta teidän elämämme suurin tarkoitus ja merkitys ja avoitteena on saada pllua mahdollisimman monelta nuorelta ja kauniilta naiselta, niin sitten kannattaa toimia niin , että se onnistuu, hankkia iso omaisuus, menestystä , vaikutusvaltaa jne, jos muut omat resurssit kerta ovat sellaisia että niillä ei onnistu. Ja muille, jotka täällä vinkuu naisettomuuteen ja mätsien puutetta, tiedoksi, että ei ole meidän naisten vika, että miehiä on enemmän kuin naisia. Ja tiedoksi- myös, että "tasoa emme aio laskea", Tämä tarkoittaa sitä, että miehen, jonka kanssa Aion tavata pitää miellyttää sekä.fyysisesti, että psyykkisesti. Tiedoksi teille myös, että kyseessä ei ole top 20 mies TEIDÄN kriteereillä, vaan TOP 1 mies NAISTEN kriteereillä, ja ne ovat eri kriteerit kuin teidän ja eri kriteerit, mistä täällä vingutte ja vongutte.