Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder on pilannut loputkin mahikset tavismiehille.

Vierailija
07.06.2020 |

Nykyisin useimmat kauniit naiset eivät edes koskaan mene baareihin tai muutenkaan miesten ilmoille. Ne voivat pysytellä paikoissa joissa kukaan iljettävä tavismies ei edes vahingossa pysty tulemaan pokaamaan. Punttis on joku leidylaine tms. Ja jos taas joku työntekijä kaupassa tms erehtyy yrittämään jotain niin se on heti valitus pomolle jotta se sika saadaan ruotuun.

Sitten kun ne haluavat miehen niin vetävät vaan jonkun 0.001% top miehen tinderissä oikealle. Jos et kuulu heihin, mahiksesi ovat nollaa.

Yritä siinä nyt sitten päteä luonteellasi. Roolisi on tyytyminen johonkin 30v alkkis yhoo naiseen. Ja sekin odottaa että käyttäydyt niinkuin se olisi joku tosi haluttava kaunotar. Jos et, niin tinderistä löytyy joku toinen luuseri joka on halukas vetää tuollaisia rooleja.

Kommentit (2120)

Vierailija
2101/2120 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset rakastavat riitelyä, he kun tarvitsevat sen tunnevuoristoradan etei meno käy liian tasaiseksi.

Vierailija
2102/2120 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset rakastavat riitelyä, he kun tarvitsevat sen tunnevuoristoradan etei meno käy liian tasaiseksi.

Tämä väite pohjaa varmaan johonkin luotettavaan tutkimukseen, kun sen noin faktana kerran esität. Saisiko linkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/2120 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden naisen tunnen, joka rakastaa väitellä tai kiistellä tai millä sitä sitten haluaa kutsua. Pari naista tiedän, jotka provosoivat miestä, että mies aloittaisi riidan ja ehkä toivottavasti haluaisi erota, koska nämä mäntit naiset eivät halunnet itse olla se eroa vaatinut. Mutta kaikki naiset, epäilen. Saa olla eri mieltä ja todistaa päinvastaistakin.

Vierailija
2104/2120 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jälleen 121212 puhuu aiheesta ja naisten "dialogi" koostuu henkilöön menevistä loukkauksista 121212:n persoonaa kohtaan. Ja ihmettelette vielä kun hän ei vastaa. En vastaisi minäkään. Ymmärtäkää että asioista voidaan keskustella myös yleisellä tasolla eikä kyseessä tarvitse olla hän, sinä tai minä. Aivan järkyttävän huonoa käytöstä.

Minä esitin hänelle kysymyksiä. 121212:lla on varsin vilkas seksielämä, hänellä ei ole parisuhdetta, mutta runsaasti panoja eri naisten kanssa. Sen sijaan, että hän antaisi palstamiehille hyviä vinkkejä, hän keskittyy kertomaan, miten seksi kasaantuu harvoille miehille. Se minua ihmetyttää, miksei hän kerro, että kuuluu itse tuohon top-miesten ryhmään.

Ei sillä ole ainakaan minulle mitään väliä mihin ryhmään hän kuuluu tai on kuulumatta. Edes sillä ei ole väliä onko hän mies vai nainen. Hän on kuitenkin lähes ainoa (ainakin näillä muutamalla viimeisellä sivulla), joka on tuonut faktoihin ja stastistiikkaan perustuvia mielipiteitä ja perustellut niitä ja saanut vastaukseksi henkilöön meneviä haukkuja ja tunnepitoisia vastauksia. Ei tunnepitoiset vastauksetkaan haittaisi, jos ne kohdistuisivat itse asiaan, eikä hänen persoonaansa. En minä (eikä varmaan kovin moni muukaan) ole kiinnostunut hänen persoonastaan, joten saan sen vuoksi selata sivukaupalla paskaa joka ei kosketa minua millään tasolla. 

Jossain puolenvälin kohdalla hänen lähteensä italialaisia koskien olivat mutu, wikipedia ja kuva redditistä. Faktoja kerrakseen, kuten tavallista. Ohis.

Äläkä unohda jo kumottua Okcupid tutkimusta!

Ei ollut tutkimuksia, eikä niitä silti ole kumottu, parjattu vaan.

Miehet ei vaan tykkää näistä tuloksista.

https://beta.techcrunch.com/wp-content/uploads/2009/11/male-messaging-c…

Men on the site tend to be more generous than women when it comes to rating attractiveness, leading to a nice bell curve with the bulk of ratings falling around ‘average’. But despite their fair ratings, they tend to ignore many of the women they find reasonably attractive and primarily target the most attractive females.

https://beta.techcrunch.com/wp-content/uploads/2009/11/female-messaging…

Women, on the other hand, are harsh with their ratings. According to the study, they rate a whopping 80% of men on the site as ‘below average’. but women don’t seem to be opposed to actually contacting these men that they’ve just deemed unattractive.

Eli miehet lähestyvät vain kauneimpana pitämiään naisia kun taas naisille ulkonäkö ei merkkaa ja lähestyvät myös rumia miehiä. Mutkun mutkun mutkun...

Ei, vaan naiset lähestyvät miehiä joita he eivät pidä komeina vaan tavallisena.

Ja kuten itse linkkasit, naisten mielestä tavallinen/keskiverto on top 20% mies.

Höpöhöpö. Naiset lähestyvät myös vähiten viehättävinä pitämiään miehiä. Viesteistä jopa 10% lähetetään näille. Miehet lähettävät vähiten viehättävinä pitämilleen naisille 0 viestiä. Miehet eivät viesti edes keskivertoina pitämilleen vaan tähtäävät vain kauniimpiin. Miehet ovat pinnallisempia kuin naiset.

Valheita. Miehet lähettävät kaikille nais-ryhmille enemmän viestejä, kuin naiset. Rumin desiili naisista, saa enemmän viestejä, kuin komein desiili miehistä.

Palvelun käyttäjien sukupuolijakaumallahan ei tietenkään ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, kun palstaöyhöttäjä alkaa öyhöttää. :)

Viestien määrään ei mielestäsi yhtään vaikuta se, että valtaosa deittipalveluiden käyttäjistä on miehiä? Tällä periaatteella saisi tosiaan aikaan mielenkiintoisia vouhotuksen aiheita: listaa, missä kaikkialla miehet ovat pääasiallinen asiakaskunta, ja ala sitten syyllistää naisia näiden alojen syrjinnästä! Mieti, miten paljon uutta aihetta vihata naisia!

Aika sujuvasti siirrät väitettä, kun aiempi todettiin valheeksi. Tämä tapahtuu kerta toisensa jälkeen tässä ketjussa. Nainen heittää älyttömän väitteen, se todetaan valheeksi, sama tai seuraavaa nainen jatkaa samaa viestinvaihtoa taas uudella väitteellä, aivan kuten aiempi, nyt kumottu väite ei olisi ollut olemassa.

Olette täysin kykenemättömiä keskusteluun asioista. 

Vierailija
2105/2120 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssiravintoloiden katoaminen on tosi huono juttu. Kaikkien rakkaus ei kestä ikuisesti ja tulee haluja lähteä baanalle pokaamaan. Ennen oli kapakoita joka ikä- ja yheiskuntaluokalle, parhaimmat oli tietysti sellaiset joissa oli porukkaa joka lähtöön. Tanssitaito ja kunto pysyi  yllä. En ymmärrä miksi seuraa pitää etsiä pitää löytyä jollain kännykkäsovelluksella, ei se tutusuminen pienen ruudun läpi niin  helppoa ole

Koska saa satakertaisen määrän ihmisiä swaipattua minuuteissa, kuin mitä voit tavata ravintoloissa yhden illan aikana. Lähes jokainen sinkku, lähes jokainen haku päällä, ja tarvitaan molemminpuolinen hyväksyntä, että voi viestitellä, tarkoittaen vähemmän häiriköintiä. Eli tehokkuus on se syy.

Vierailija
2106/2120 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten ajatellaan, että naiselle laihdutus ja seksikään takamuksen treenaaminen on ihan helppo pikkujuttu, mutta sitten muka hintelä mies ei voisi samalla vaivalla treenata omaa vartaloaan? Tai rasvaa kehoonsa kerännyt mies laihduttaa? Yhtä helppoa ja vaikeaa se on kummallekin sukupuolelle - tai no, ei se kaikille yhtä helppoa ole, vaan siihen vaikuttavat yksilölliset erot.

Suurin ero on siinä paljonko treenaaminen nostaa suosiota miehellä vs naisella.

Mulla on hyvä esimerkki.

Tän kuvan naisella on pienet rinnat, lattapeppu, pitkä selkä ja lyhyet sääret, tasapaksu vartalo, kapea lantio ja leveät hartiat. Siis periaatteessa ihan kauneusihanteiden vastainen. Mutta vähäsen treenattuna miesten silmissä helvetin kuuma, etenkin jos kysytään peppumiehiltä. Ihan valtava ero siis.

https://i.pinimg.com/originals/89/36/96/893696acc5affa2244fddaffa690bbb…

Tää mies on treenannut kovempaa, mutta onko sellainen jota naiset kuolaa? No ei ole. Hartiat on kapeat, yhä. Mittasuhteiden perusteella mahdolisesti keskipituinen, mutta ei pitkä. Häviää 100-0 vähän mahakkaalle 185cm harteikkaalle miehelle.

https://i.imgur.com/1xsa0sE.jpg

Naisilla on vaan tässä helpompaa. Voi muokata ulkonäköä.

Päähänpinttymä: naisilla on helpompaa. Tuossa linkissä on oikein kivan näköinen nuori mies. Eikä mulla mitään vähän mahakastakaan vastaan ole, mutta mieluummin lyhyempi kuin 185, eikä kiitos kauhean harteikasta, jos olisi noin pitkä.

Eikä toi nainenkaan pahalta näytä, kummassakaan kuvassa, paitsi kasvoja ei tietty näy.

Noi kuvaesimerkit eivät ole mitenkään loistokkaita. Siis: mitä nyt kuvista näkee, niin ihan kivan näköisiä nuoria ihmisiä.

Mutta: nainen on kuvattu sivusta. Miten ihmeessä voisi arvioida, että hänellä olisi kovin leveät hartiat? Lisäksi: nainen on kovin hoikka, ts. voi hyvinkin olla aika nuori. Kun ikää ja painoa tulee vähän lisää, rintamustakin voi tulla. Ei taattu juttu, mutta kuitenkin. Jos nk rinnattomuus haittaa naista (kaikkia ei muuten haittaa) niin toki voi käyttää topattuja rintaliivejä.

Nuori mies vaikuttaa hieman "pullohartiaiselta" jos näin saa sanoa. Onko treenannut jotenkin väärin? (ehkä tyhmä kysymys) Joka tapauksessa: yksinkertaisin ratkaisu tuossa tilanteessa on hankkia sopivan istuva pikkutakki niin vartalo näyttää heti mallikkaammalta. Jos kundi on muuten kiva ja treenattu, ei potentiaalinen suhde kaadu "kummallisen muotoisiin" hartioihin joita ei vaatteet päällä edes havaitse.

Vierailija
2107/2120 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten ajatellaan, että naiselle laihdutus ja seksikään takamuksen treenaaminen on ihan helppo pikkujuttu, mutta sitten muka hintelä mies ei voisi samalla vaivalla treenata omaa vartaloaan? Tai rasvaa kehoonsa kerännyt mies laihduttaa? Yhtä helppoa ja vaikeaa se on kummallekin sukupuolelle - tai no, ei se kaikille yhtä helppoa ole, vaan siihen vaikuttavat yksilölliset erot.

Mulla on hyvä esimerkki.

Tän kuvan naisella on pienet rinnat, lattapeppu, pitkä selkä ja lyhyet sääret, tasapaksu vartalo, kapea lantio ja leveät hartiat. Siis periaatteessa ihan kauneusihanteiden vastainen. Mutta vähäsen treenattuna miesten silmissä helvetin kuuma, etenkin jos kysytään peppumiehiltä. Ihan valtava ero siis.

Tää mies on treenannut kovempaa, mutta onko sellainen jota naiset kuolaa? No ei ole. Hartiat on kapeat, yhä. Mittasuhteiden perusteella mahdolisesti keskipituinen, mutta ei pitkä. Häviää 100-0 vähän mahakkaalle 185cm harteikkaalle miehelle.

Päähänpinttymä: naisilla on helpompaa. Tuossa linkissä on oikein kivan näköinen nuori mies. Eikä mulla mitään vähän mahakastakaan vastaan ole, mutta mieluummin lyhyempi kuin 185, eikä kiitos kauhean harteikasta, jos olisi noin pitkä.

Eikä toi nainenkaan pahalta näytä, kummassakaan kuvassa, paitsi kasvoja ei tietty näy.

Noi kuvaesimerkit eivät ole mitenkään loistokkaita. Siis: mitä nyt kuvista näkee, niin ihan kivan näköisiä nuoria ihmisiä.

Mutta: nainen on kuvattu sivusta. Miten ihmeessä voisi arvioida, että hänellä olisi kovin leveät hartiat? Lisäksi: nainen on kovin hoikka, ts. voi hyvinkin olla aika nuori. Kun ikää ja painoa tulee vähän lisää, rintamustakin voi tulla. Ei taattu juttu, mutta kuitenkin. Jos nk rinnattomuus haittaa naista (kaikkia ei muuten haittaa) niin toki voi käyttää topattuja rintaliivejä.

Nuori mies vaikuttaa hieman "pullohartiaiselta" jos näin saa sanoa. Onko treenannut jotenkin väärin? (ehkä tyhmä kysymys) Joka tapauksessa: yksinkertaisin ratkaisu tuossa tilanteessa on hankkia sopivan istuva pikkutakki niin vartalo näyttää heti mallikkaammalta. Jos kundi on muuten kiva ja treenattu, ei potentiaalinen suhde kaadu "kummallisen muotoisiin" hartioihin joita ei vaatteet päällä edes havaitse.

"Nuori mies vaikuttaa hieman "pullohartiaiselta" jos näin saa sanoa. Onko treenannut jotenkin väärin? (ehkä tyhmä kysymys)"

On tyhmä kysymys, mutta naisille tyypillinen.

Ihan vain uutisena sinulle: ne kuvat treenatuista mallimiehistä eivät ole vain treenin tuloksia, vaan niillä miehillä on tietyn mallinen hartioiden ja olkapäiden luusto.

Vierailija
2108/2120 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyvä esimerkki.

"Nuori mies vaikuttaa hieman "pullohartiaiselta" jos näin saa sanoa. Onko treenannut jotenkin väärin? (ehkä tyhmä kysymys)"

On tyhmä kysymys, mutta naisille tyypillinen.

Ihan vain uutisena sinulle: ne kuvat treenatuista mallimiehistä eivät ole vain treenin tuloksia, vaan niillä miehillä on tietyn mallinen hartioiden ja olkapäiden luusto.

Mitä sä naista etsit kun sun käsitys naisista on typeriä ja perusteettomia yleistyksiä.

Vierailija
2109/2120 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, kuunnelkaapa vaikka Vestan biisi "Turvallista sotaa"..

Poikkeuksena ne naiset, joilla on henkisellä puolella sellaisia ongelmia että menevät täysin lukkoon jos tulee pienikin erimielisyys. Kaiken pitäisi olla heti paketista täydellistä ja riidatonta, tai alkaa ahdistaa ja pistetään poikki.

Kaipa jossain on sellaisiakin naisia jotka ovat jossain siiän välissä. Ymmärtävät että riitoja joskus tulee kaikille, mutta eivät erityisesti kaipaa niitä.

Vierailija
2110/2120 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jälleen 121212 puhuu aiheesta ja naisten "dialogi" koostuu henkilöön menevistä loukkauksista 121212:n persoonaa kohtaan. Ja ihmettelette vielä kun hän ei vastaa. En vastaisi minäkään. Ymmärtäkää että asioista voidaan keskustella myös yleisellä tasolla eikä kyseessä tarvitse olla hän, sinä tai minä. Aivan järkyttävän huonoa käytöstä.

Minä esitin hänelle kysymyksiä. 121212:lla on varsin vilkas seksielämä, hänellä ei ole parisuhdetta, mutta runsaasti panoja eri naisten kanssa. Sen sijaan, että hän antaisi palstamiehille hyviä vinkkejä, hän keskittyy kertomaan, miten seksi kasaantuu harvoille miehille. Se minua ihmetyttää, miksei hän kerro, että kuuluu itse tuohon top-miesten ryhmään.

Ei sillä ole ainakaan minulle mitään väliä mihin ryhmään hän kuuluu tai on kuulumatta. Edes sillä ei ole väliä onko hän mies vai nainen. Hän on kuitenkin lähes ainoa (ainakin näillä muutamalla viimeisellä sivulla), joka on tuonut faktoihin ja stastistiikkaan perustuvia mielipiteitä ja perustellut niitä ja saanut vastaukseksi henkilöön meneviä haukkuja ja tunnepitoisia vastauksia. Ei tunnepitoiset vastauksetkaan haittaisi, jos ne kohdistuisivat itse asiaan, eikä hänen persoonaansa. En minä (eikä varmaan kovin moni muukaan) ole kiinnostunut hänen persoonastaan, joten saan sen vuoksi selata sivukaupalla paskaa joka ei kosketa minua millään tasolla. 

Jossain puolenvälin kohdalla hänen lähteensä italialaisia koskien olivat mutu, wikipedia ja kuva redditistä. Faktoja kerrakseen, kuten tavallista. Ohis.

Men on the site tend to be more generous than women when it comes to rating attractiveness, leading to a nice bell curve with the bulk of ratings falling around ‘average’. But despite their fair ratings, they tend to ignore many of the women they find reasonably attractive and primarily target the most attractive females.

Women, on the other hand, are harsh with their ratings. According to the study, they rate a whopping 80% of men on the site as ‘below average’. but women don’t seem to be opposed to actually contacting these men that they’ve just deemed unattractive.

Eli miehet lähestyvät vain kauneimpana pitämiään naisia kun taas naisille ulkonäkö ei merkkaa ja lähestyvät myös rumia miehiä. Mutkun mutkun mutkun...

Ja kuten itse linkkasit, naisten mielestä tavallinen/keskiverto on top 20% mies.

Höpöhöpö. Naiset lähestyvät myös vähiten viehättävinä pitämiään miehiä. Viesteistä jopa 10% lähetetään näille. Miehet lähettävät vähiten viehättävinä pitämilleen naisille 0 viestiä. Miehet eivät viesti edes keskivertoina pitämilleen vaan tähtäävät vain kauniimpiin. Miehet ovat pinnallisempia kuin naiset.

Valheita. Miehet lähettävät kaikille nais-ryhmille enemmän viestejä, kuin naiset. Rumin desiili naisista, saa enemmän viestejä, kuin komein desiili miehistä.

Palvelun käyttäjien sukupuolijakaumallahan ei tietenkään ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, kun palstaöyhöttäjä alkaa öyhöttää. :)

Viestien määrään ei mielestäsi yhtään vaikuta se, että valtaosa deittipalveluiden käyttäjistä on miehiä? Tällä periaatteella saisi tosiaan aikaan mielenkiintoisia vouhotuksen aiheita: listaa, missä kaikkialla miehet ovat pääasiallinen asiakaskunta, ja ala sitten syyllistää naisia näiden alojen syrjinnästä! Mieti, miten paljon uutta aihetta vihata naisia!

Aika sujuvasti siirrät väitettä, kun aiempi todettiin valheeksi. Tämä tapahtuu kerta toisensa jälkeen tässä ketjussa. Nainen heittää älyttömän väitteen, se todetaan valheeksi, sama tai seuraavaa nainen jatkaa samaa viestinvaihtoa taas uudella väitteellä, aivan kuten aiempi, nyt kumottu väite ei olisi ollut olemassa.

Mikä väite muka todettiin valheeksi?

Vierailija
2111/2120 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vie samalla perheen niin miehiltä kuin naisilta.. ellei molemmat elä täysin ja kokonaan tinderkuplan ulkopuolella. Ei saa olla edes tinderoiva kavereita.

Vierailija
2112/2120 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Tässä hyvä esimerkki kirjoittajalle 2023:

Luontaisesti tämä nainen ei omaa yleisten kauneusihanteiden mukaista vartaloa, mutta hyötyy kahdesta asiasta:
- miesten monipuolisempi naismaku

- miehet kiinnittävät enemmän huomiota hankittuihin piirteisiin

Treenaamalla vasemman kuvan nainen nousee vartalonsa osalta erittäin suosituksi. Selkeästi tavisluokan yläpuolelle, etenkin nyt kun enemmistö naisista ei vaivaudu panostamaan edes normaalipainoisena pysymiseen.

Jos kyseessä olisi miesvastine (lyhyt, hintelä, leveä lantio, kapeat hartiat) - ei vastaavasta treenistä olisi juuri mitään hyötyä naisen saamisen kannalta.

Tuota olet jo vuosia jankannut, mutta oletko vieläkään löytänyt mitään näyttöä väitteesi tueksi?

Vierailija
2113/2120 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se olisi tinderin oman edun mukaista jos heti löytäisi sieltä tasokkaan naisen jonka kanssa voisi ryhtyä parisuhteeseen. Tuon teorian mukaan sen kannattaisi tarjota miehille vähemmän tasokkaita hutsuja ja naisille komeita pelimiehiä. Ja niinhän se taitaa tehdäkin.

- ap

Tavisnaisena en ikinä edes tapailisi miestä, joka pitää naisia hutsuina. Ehkä nyt olis korkea aika tarkistella kriittisesti itseäsi ja miettiä, että tekisit jotain itsellesi että kelpaisit.

Ja pelimiehetkään ei kiinnosta, koska haluan vakavan suhteen, enkä ole mikään pelinappula.

Vierailija
2114/2120 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vie samalla perheen niin miehiltä kuin naisilta.. ellei molemmat elä täysin ja kokonaan tinderkuplan ulkopuolella. Ei saa olla edes tinderoiva kavereita.

Ai, etkö tosiaan osaa etsiä googlella treffisivustoja? Tinder on yksi monista joka ajaa vallan mainiosti asiansa, jos haluaa päästä katselemaan muiden maiden ehdokkaita. Harvalla sivustolla pystyy nanosekunneissa käymään läpi laajemman joukon ehdokkaita mitä Tinderissä.

Suotta syytät palveluntarjoajaa kavereidesi kanssa omasta kyvyttömyydestä.

Vierailija
2115/2120 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse naisena kyllä tiedostan, että sekä seksin että parisuhteen saaminen on minulle sukupuoleni takia helpompaa kuin miehille. Olen itse asiassa todella onnekas että olen syntynyt naiseksi, koska vastaavan ajatus- ja kykyprofiilin omaavana miehenä saattaisin olla vieläkin näin päälle kolmekymppisenä täysin kokematon. Ei tässä ole tarkoitus syyttää ketään ja totta kai jokainen saa valita sellaisen kumppanin kuin haluaa, mutta onhan se selvää, että pariutuminen/seksinsaanti on todella haastavaa tietynlaisille miehille. Heille, joilla ei ole erityisesti ulkonäköä ja/tai sosiaalista kyvykkyyttä. Jotkut onnekkaat tavallisen näköiset, ujot ja hiljaiset miehet löytävät kaltaisensa naisen parisuhteeseen, mutta ei kaikille löydy kaltaistaan naista koska sellaisista naisista on yksinkertaisesti alitarjontaa.

Täällä myös naiset ovat puhuneet, kuinka eivät valitse kumppaniaan mitään tasoja tai vaatimuslistaa tuijottaen vaan sen perusteella, kehen sattuvat rakastumaan. Miltä tuntuisi, jos kerta toisensa jälkeen ihastuisit ja tuntisit jotain selittämätöntä yhteyttä jotakuta miestä kohtaan, mutta tämä mies ei ikinä tuntisi samoin sinua kohtaan? Torjumisia torjumisten jälkeen, samalla kun moni muu ympärilläsi saa juuri sen, johon sattuu rakastumaan. Toki jos on takana useita parisuhteita ja onnistumisia niin on helppo kuitata asia että "no sitten olisin yksin, ei onnellisuuteni ole kenestäkään riippuvainen", mutta jos todella olisit kokenut elämässäsi pelkkiä torjuntoja ja pakkeja niin kyllä se väkisinkin vaikuttaa onnellisuuteesi, ei kukaan ole immuuni toistuvien vastoinkäymisten ja onnistumisten puutteen psykologiselle vaikutukselle.

Minä olen nainen, kokematon niin seksin kuin parisuhteiden parissa: en ole koskaan seurustellut ja olen neitsyt vielä 39 vuotiaana. Sen lisäksi, että tämä on minulle hirveä häpeä nykyisessä yliseksuaalisoituneessa yhteiskunnassa, minä tiedän tasan tarkkaan miltä tuntuu, kun lukuisista yrityksistä huolimatta tulee kerta toisensa jälkeen torjutuksi. Tiedän, miten se vaikuttaa itsetuntoon ja mielenterveyteenkin. Minä en ole koskaan saanut vastakaikua vastakkaiselta sukupuolelta, ja haluan parisuhteen niin kovasti että sen puute tekee minut todella surulliseksi. Ja tuntuu ihan hel.vetin pahalta, jos joku laukoo fraaseja että naisille se on helppoa, senkun vain ottaa mitä haluaa. Mikä minä olen, jos tämä ei toimi? Tiedän olevani ruma ja vastenmielinen, mutta silti nainen. Joten kuinka saastaiseksi se minut tekeekään, jos tämä ei päde minuun?

Minun yksinäisyyteeni ja kokemattomuuteeni ei ole kuitenkaan kukaan mies syyllinen. Heitä ei voi pakottaa pitämään minusta, he eivät ole minun palvelijoitani tai välineitä joita käytän omaan onneeni. Se tässä mättää, miten naisia kohdellaan jonain pelkkinä reikinä eikä heistä olla ollenkaan kohtelemassa ihmisinä. 

Ja olen nähnyt mitä erilaisempia ihmisiä parisuhteissa, niitäkin jotka ovat ulkoisesti, sisäisesti, tai kummallakin tavalla epäviehättäviä. Silti heillä on parisuhde, koska joku muu näkee heissä jotain joka vetää puoleensa. Tokihan se saa ajattelemaan, mitä niin pahaa minussa on, mutta ei koskaan - koskaan - ole tullut syyllistettyä ketään miestä omasta epäonnestani. Kukaan mies ei ole vastuussa onnestani, vaikka mies parisuhteessa kanssani tekisikin minut onnellisemmaksi. Kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta tähän. Siksi tuo naisvihamielisyys on niin vastenmielistä.

Vierailija
2116/2120 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelen ukrainalaisen, upean, naisen kanssa. Hänen myötään olen kyllä ymmärtnyt, miten mahtavia perinteiset, enemmän biologiaan pohjautuvat, sukupuoliroolit ovatkaan. Mikään ei ole vaikeampaa kuin olla pohjoismaisen kermapersefeminismin läpäisemän narsistin kanssa.

Vierailija
2117/2120 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse seurustelen ukrainalaisen, upean, naisen kanssa. Hänen myötään olen kyllä ymmärtnyt, miten mahtavia perinteiset, enemmän biologiaan pohjautuvat, sukupuoliroolit ovatkaan. Mikään ei ole vaikeampaa kuin olla pohjoismaisen kermapersefeminismin läpäisemän narsistin kanssa.

Ukrainalaiset naiset on oppineet valikoivammaksi. Ei sieltä enää haeta samalla tyylillä naisia kuin silloin ennen muinoin. Bulgaria, Liettua etc. irtoaa kyllä samaan tahtiin ja saat tismalleen vastaavaa.

Vierailija
2118/2120 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat parempiosaisia myös parisuhdetta etsittäessä.

Fakta on se, että esim. treffisivustoilla aidosti parisuhdetta etsiviä naisia on edelleen vähemmän kuin miehiä.

Moni mies etsii ihan oikeasti parisuhdetta - ei seksisuhdetta, yhdenillan juttua tms - mutta ei saa kumpaakaan, koska naisia on niin huikean paljon vähemmän treffisivustoilla tai missä tahansa muualla etsimässä kumppania.

Miehet valittavat asiasta. Valitus on turhaa.

Fakta kuitenkin on se, että kumppania etsiviä miehiä on niin paljon enemmän kuin kumppania etsiviä naisia, että kaikki miehet eivät mitenkään voi löytää naista. Merkittävä osa miehistä jää ilman seurustelukokemusta koko aikuisiäkseen.

Mistä tämä johtuu?

Ilmeisesti siitä, että merkittävää osaa naisista ei kiinnosta miesten seura lainkaan - parisuhdemielessä tai ylipäätään missään mielessä (jos esim. lähisukulaisia ei oteta lukuun).

Oletko ikinä seurannut lottoarvontaa. Tämä siis puhtaasti vertauskuvallisessa mielessä. Se on ihan yksi hailee, onko lottoajia 100 000 vai yksi, mutta jos et saa oikeaa riviä, sinä et saa pottia. Ihan hemmetin simppeli asia, eikä sitä pysty vääntämään millään mihinkään suuntaan. Eli vaikka treffipalvelussa olisi 100k miestä ja minä ainoana naisena, jos ne miehet eivät ole kiinnostuneita minusta, niin minulla ei ole mahdollista jakaa omaa pottiani (ihmisten ollessa kyseessä, rakkautta) kenellekään.

Vierailija
2119/2120 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti asiaa ja noinhan se on.

Minkä takia parisuhdetta etsivät naiset toljottaa nettideiteillä ja tinderissä vaan miehen ulkonäköä ja tavoittelevat kaikista komeimpia uroksia? Eikö tärkeintä ole löytää hyvä ja luotettava mies parisuhteeseen? Sitten valitetaan kun mies haluaa vain seksiä, vaikka itse ollaan pinnallisia ja mennään ulkonäkö edellä. Minkä takia missitason naisille kelpaa vain mallimies ja minkä takia tavallisen näköiset naiset tavoittelevat myös niitä samoja mallimiehiä? -Koska mallimies on joskus pannut tavallisen näköistä naista. Sitten ne tavallisen näköiset naiset ei katsokaan tavallisen näköisiä miehiä ja tavallisen näköiset miehet joutuvat tyytymään alle oman tason naisiin ja kyllä tavallisen näköiset miehet panevat myös alle oman tason naisia, jonka jälkeen rumat naiset tavoittelevat tavallisen näköisiä miehiä parisuhteeseen. Rumien miesten tilanne on toivoton, koska ruma nainen ei rumaa miestä ota. Miehethän kelpuuttavat seksiin alle oman tason naisia, jonka jälkeen naiset tavoittelevat näitä miehiä myös parisuhteeseen, mutta eivät saa, koska näillä miehillä on ollut mielessä vain seksi. Komea mies saattaa pyörittää useita naisia samaan aikaan ja se on naisille ihan ok tai ei ehkä ok, mutta kymmenet naiset kilpailee samasta miehestä. Tuntuu, että parisuhdetta etsivät naiset kilpailee kaverien kesken kuka saa komeimman miehen. Sillä ei oikeastaan ole väliä millainen mies on muuten.

En ymmärrä, että minkä takia miehen laittama viesti tai tinderissä sydämen painallus on naisille jonkunlainen hyväksyntä "kelpaan tuon näköiselle miehelle parisuhteeseen" kun komea mies on todennäköisesti laskenut rimaa ja hakee vain helppoa seksiä.

Tottakai nainen joka hakee seksiseuraa menee ulkonäkö edellä ja ottaa komeimman mut en ymmärrä minkä takia myös parisuhdetta etsivät naiset toimii näin? Sitten valitetaan kun miestä ei löydy. Ne kiltit, kunnolliset ja ei niin hyvännäköiset miehet ei saa edes mahdollisuutta. Silti kaikki miehet naisten mielestä haluaa vain seksiä. Oikeasti se on niin, että ne rimanlaskija miehet haluaa vain seksiä ja se on naisten omaa syytä, koska yrittävät kurkottaa kuuseen.

Vierailija
2120/2120 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille sopii paremmin aiheet kuten: BB, TIS, horoskoopit..