Mistä pienestä asiasta tulit viimeksi iloiseksi? Saa olla kuinka pieni vain!
Huomasin itse tänään pyörälenkillä että vastaostamassani uudessa pyörässä on takanakin valo. Eli se punainen mikä onkin pakollinen jos pimeällä ajelee. Tuli kyllä muutenkin ihan nappiostos valittua, XXL:stä Vilman ostin siis. Eipä olekaan kuin viimeksi lapsena ollut mulla ihan upouusi pyörä :)
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin lepakoiden pesivän taas tänäkin vuonna pihallani. Niitä on mukavaa katsoa.
Meillä pesii yksi makuuhuoneessa.
Ole varovainen, se voi kantaa rabiesta. Älä koske paljain käsin. Kuuntelin just radiosta ohjelmaa, jossa joku virologi kertoi miksi lepakoissa kytee vaarallisia tauteja (lentävä nisäkäs).
Mies leikkasi nurmikkoa pihalla. Se tuoksu on niin ihana. Tulee aina lapsuus ja koulun kesälomat mieleen.
Sain Tokmannilla euron halpistaimet 50 centillä. Samaisen kaupan pihalla pariskunta talutti labbiksen pentukoiraa, jonka elämänasenne oli kunnossa; mitä kivaa tänään, elämä on ihanaa...
Mulla oli rahaa ostaa ruokaa kaupasta, tankata auto ja käydä pesettämässä se. Viimeisiä iloja ennen lopullista konkurssia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin lepakoiden pesivän taas tänäkin vuonna pihallani. Niitä on mukavaa katsoa.
Meillä pesii yksi makuuhuoneessa.
Ole varovainen, se voi kantaa rabiesta. Älä koske paljain käsin. Kuuntelin just radiosta ohjelmaa, jossa joku virologi kertoi miksi lepakoissa kytee vaarallisia tauteja (lentävä nisäkäs).
Ei tää lepakko kanna rabiesta, se kantaa kotiin Tupperwarea ja keskiolutta.
Vierailija kirjoitti:
Mies leikkasi nurmikkoa pihalla. Se tuoksu on niin ihana. Tulee aina lapsuus ja koulun kesälomat mieleen.
Miltä nurmikkoa leikkaava mies tuoksuu?
Kukka-amppelissani surisi kimalainen <3
Kylvämäni herneet ovat melkein kaikki itäneet. Kasvimaalta pukkaa pieniä herneenverson alkuja nätissä rivissä. Olen viljellyt herneitä viimeksi lapsena. Nyt pitkästä aikaa mulla on pihaa, missä viljellä. Muistakin pienistä kasvun ihmeistä iloitsen nyt päivittäin pienellä pihallani kuljeksiessani.