Mistä pienestä asiasta tulit viimeksi iloiseksi? Saa olla kuinka pieni vain!
Huomasin itse tänään pyörälenkillä että vastaostamassani uudessa pyörässä on takanakin valo. Eli se punainen mikä onkin pakollinen jos pimeällä ajelee. Tuli kyllä muutenkin ihan nappiostos valittua, XXL:stä Vilman ostin siis. Eipä olekaan kuin viimeksi lapsena ollut mulla ihan upouusi pyörä :)
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ihana pippeli
Eikö harmita, että se on pieni asia?
Se on juuri sopiva :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain just vaatekaappini siivottua. Ihanaa kun kaikki on nyt siististi laskosteltu ja henkarissa roikkuu myös uusi kiva paita.
Jaaha, joku pahoitti mielensä vaatekaapin siivoamisesta. :D
Vai oliko pahasti tehty ostaa yksi uusi kesäpaita?
Voi olla misclick
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ejakuloinut jo kolme kertaa tänään. Ilahduin, sillä libido on tuntunut olevan jotenkin alamaissa viime kuukausina.
M46
Et olis seuraa vailla? ;) Riittääkö puhti vielä?
Jos olet mies, niin voidaan keskustella :)
M46
Ano täällä.. puspus.
Anolta on anaboliset vieneet libidon jo kauan sitten.
Siitä että päätin leipoa täytekakun tänään, ja sain jo käytyä kaupassa ostamassa tarvikkeet. Teen tällaisen: https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/42114/Unelmakakku/
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Huomasin lepakoiden pesivän taas tänäkin vuonna pihallani. Niitä on mukavaa katsoa.
Teini sanoi et ai, teetsä sitä hyvää kanaruokaa
Joku oli keksinyt hauskan uuden sanan, tätikilot.
Vierailija kirjoitti:
Kirsikat maksioivat 5 e/rasia eikä 10 e/rasia. Ostin kaksi rasiaa.
Oliko pienempi rasia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ejakuloinut jo kolme kertaa tänään. Ilahduin, sillä libido on tuntunut olevan jotenkin alamaissa viime kuukausina.
M46
Et olis seuraa vailla? ;) Riittääkö puhti vielä?
Jos olet mies, niin voidaan keskustella :)
M46
Ano täällä.. puspus.
Anolta on anaboliset vieneet libidon jo kauan sitten.
Anoboliset
No tämä on iso asia minulle, mutta en ole saanut yhtäkään paniikkikohtausta vielä tänään!
Katsoin netistä livelähetystä toissapäivänä syntyneistä kissanpennuista.
Entinen esimieheni puolusti minua nykyiselle työkaverille perjantaina lounasruokalassa (vaihdoin osastoa puoli vuotta sitten). Satuttiin olemaan samassa pöydässä, ja työkaveri ihmetteli, että miten minä muka saan kesälomaa. Entinen esimies katsoi ihmeissään nykyistä työkaveria, mutta vastasi nopeasti, että jokaiselle kertyy joka työkuukaudesta lomapäiviä. Sen jälkeen minä vielä muistutin, että olen ollut jo puoli vuotta tällä nykyisellä osastolla töissä. Se sulki työkaverini suun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain just vaatekaappini siivottua. Ihanaa kun kaikki on nyt siististi laskosteltu ja henkarissa roikkuu myös uusi kiva paita.
Jaaha, joku pahoitti mielensä vaatekaapin siivoamisesta. :D
Vai oliko pahasti tehty ostaa yksi uusi kesäpaita?
No kun minä niin näistä molemmista mieleni pahoitin. Kun maailma on täynnä kärsimystä ja protestia, ja joku vaan kotona siivoaa kaappejaan ja ostelee uusia paitoja. Jotain insaittia pitäis kyllä olla ettei ala tämmöstä tekemaan just nyt.
Sain kolmannen valmistamani kombutsaerän maun täydellisesti kohdalleen ja sitä on nyt kuusi litraa kylmenemässä helteitä varten
Vierailija kirjoitti:
Huomasin lepakoiden pesivän taas tänäkin vuonna pihallani. Niitä on mukavaa katsoa.
Meillä pesii yksi makuuhuoneessa.
Kävin juuri miehen kanssa kaljalla lähiterassilla. Paikan työntekijä desinfioi pöytiä suihkepullon ja rätin kanssa. Ohi ajoi mies, jolla oli pyörän tarakalla kasettisoitin, josta soi Celine Dionin My heart will go on. Työntekijä heitti rätin ja suihkepullon ilmaan ja teki pari tanssimuuvia, jotka olisi paremmin sopineet johonkin hard rock -biisiin. Jatkoi sitten työtään.
Poikaystäväni lupasi, että menisimme juhannuksena mökille. <3
Vierailija kirjoitti:
Kävin juuri miehen kanssa kaljalla lähiterassilla. Paikan työntekijä desinfioi pöytiä suihkepullon ja rätin kanssa. Ohi ajoi mies, jolla oli pyörän tarakalla kasettisoitin, josta soi Celine Dionin My heart will go on. Työntekijä heitti rätin ja suihkepullon ilmaan ja teki pari tanssimuuvia, jotka olisi paremmin sopineet johonkin hard rock -biisiin. Jatkoi sitten työtään.
Ihan mielenkiinnosta kysyn että asutko ulkomailla?Jotenkin niin ei-suomalainen hetki.
Ano täällä.. puspus.