JK Rowling twiittasi taas, joko kohta joutuu pyytämään anteeksi julkisesti?
JK Rowling jatkaa terf-asian ajamista ja vihaiset intersektionaaliset tiedostavat feministit ovat raivona. Viimeksi sai jo hurjan raivon niskaansa mutta nyt ei voi enää sanoa että olisi ollut yksittäinen aivopieru, jokohan kohta on ilman duunia? https://twitter.com/jk_rowling/status/1269389298664701952?s=19
Kommentit (563)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En IKINÄ tule määrittelemään naiseksi sellaista, joka ei koskaan ole joutunut kärsimään menkoista ja niiden aiheuttamasta tuskasta, joita ei olla haukuttu koulussa tissien tai leveän lantion takia, jotka ei koskaan ole joutuneet kärsimään siitä kun pitää näännyttää teininä itsensä lähes kuolleeksi, jotta pojat lopettaisi läskiksi haukkumisen. Sitä halveksuntaa, mitä nainen joutuu jo pienestä tytöstä asti kokemaan. En koskaan määrittele sellaista ihmistä naiseksi.
Minua ei ole koskaan haukuttu leveän lantion vuoksi, koska lantioni on kapea. Tissejä on haukuttu liian pieneksi. Menkat eivät ole koskaan aiheuttaneet kärsimystä, vaan olleet kivuttomat. Olen synnyttänyt kaksi lasta ja nyt odotan kolmatta, mutta kiva tietää, etten ole sinun kriteereilläsi nainen :D
Kyllä sä nainen olet, vaikkakin hieman yksinkertainen.
Kiitos vaan teille heteroille tuhansien vuosien naisvihasta. Te ette koskaan tuomitse seksismiä kun tilaisuus olisi, tässä sitä nyt kärsitään teidän aiheuttamaanne sontaa.
Vain tyttöjä saa kyykyttää ja syrjiä. Itse haluatte poistaa vain tytöt väestöstä sukupuolen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En IKINÄ tule määrittelemään naiseksi sellaista, joka ei koskaan ole joutunut kärsimään menkoista ja niiden aiheuttamasta tuskasta, joita ei olla haukuttu koulussa tissien tai leveän lantion takia, jotka ei koskaan ole joutuneet kärsimään siitä kun pitää näännyttää teininä itsensä lähes kuolleeksi, jotta pojat lopettaisi läskiksi haukkumisen. Sitä halveksuntaa, mitä nainen joutuu jo pienestä tytöstä asti kokemaan. En koskaan määrittele sellaista ihmistä naiseksi.
Aha. Minä en sitten ole nainen, vaikka olen niin 32 vuotta luullut. No ihan sama oikeastaan mikä olen.
Minä taas taidan olla "oikea nainen" näillä määreillä vaikka olen määritelty mieheksi syntyessäni. Olen joutunut kokemaan halveksuntaa pienestä "tytöstä" lähtien. Miehellistä kroppaa ei ole ollut. Tissit löytyy ja leveä naisellinen lantio ja figuuri. Kehon karvoitus vähäinen. Ja nekin mitä löytyy on "naisellista" luustokin tosiaan hyvin siro. Apua! Olen elänyt valheessa. Minähän olenkin nainen! Kuinka ihanaa!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole transfobiaa kieltää peniksellisiltä henkilöiltä pääsy naisten tiloihin.
Onneksi Rowling ei tarvitse wokesilakoiden rahoja ja hyväksyntää. Arvostan suuresti niitä, jotka taistelevat tätä hulluutta vastaan ilman Rowlingin suojarakenteita.
Suomessa ei taida löytyä montaa julkisesti genderkriittistä? Maria Nordinhan sai aikamoisen ryöpytyksen niskaansa ihan hyväntahtoisesta postauksestaan.
Vaikea olla, kun tietyt tahot harrastavat maalittamista. Itse ainakaan en ole sellaisessa asemassa, että kestäisin sen.
Rowlingin on miljoonineen helppo laukoa mielipiteitään.
Hyvä, että tekee sen. Moni ei hyvästä asemastaan huolimatta silti laukoisi näitä mielipiteitä, koska biologiasta ei tällä hetkellä saa puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha. Minä en sitten ole nainen, vaikka olen niin 32 vuotta luullut. No ihan sama oikeastaan mikä olen.
Ehkä olet trans kun vaikutat hämmentyneeltä sukupuolesi suhteen.
En oikeastaan ole hämmentynyt. Mutta ylhäällä olevan kirjoittajan luettelo kärsimyksistä, joita naisen on täynyt kokea ollakseen nainen, sulkee minut ulkopuolelle. Ja se on minulle oikeastaan sama, koska minulle ei ole niin tärkeää, miksi minut luokitellaan tai luokitellaanko mihinkään. Sukupuoli ei ole minulle kaikista tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas taidan olla "oikea nainen" näillä määreillä vaikka olen määritelty mieheksi syntyessäni. Olen joutunut kokemaan halveksuntaa pienestä "tytöstä" lähtien. Miehellistä kroppaa ei ole ollut. Tissit löytyy ja leveä naisellinen lantio ja figuuri. Kehon karvoitus vähäinen. Ja nekin mitä löytyy on "naisellista" luustokin tosiaan hyvin siro. Apua! Olen elänyt valheessa. Minähän olenkin nainen! Kuinka ihanaa!!!!
Ai, sulla on siis myös kohtu ja munasarjat ja koet myös menkat kun kohdun vanha limakalvo poistuu naisen vartalostasi?
Luulin että tämä keskustelu oli jo käyty mutta ilmeisesti ihmisillä on liikaa aikaa ja energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Harvinainen nainen. Arvostan
According to the 2018 Sunday Times Rich List, Rowling's net worth is estimated at around 700 million. She famously lost her billionaire status, due to the amount of money she's donated to charity.
mies52v
Arvostat tekopyhää trendien rattailla ratsastavaa keskinkertaista "kirjailijaa". Hyvin tyypillistä miessukupuolen käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminiinisiä miehiä on olemassa. Ei se sinun mieheyttäsi poista, vaikka kokisit olevasi epätyypillinen mies.
Joanne "J.K." Rowling joutui käyttämään uransa alussa, köyhänä ja ex-miehensä kaltoinkohtelemana yksinhuoltajaäitinä, vain etunimiensä kirjaimia kirjailijana koska kustantaja uskoi että naisten kirjoittamia kirjoja ei kukaan osta tai ota tosissaan. Hänellä on oikein hyvä ymmärrys siitä miten vahvasti naisten kokema sorto on sitoutunut heidän biologiseen sukupuoleensa. Surullista että tätäkään ei voi sanoa enää ääneen ilman somekohua.
Alba tuli taas pilaamaan hyvän ketjun
The Dangerous Denial of Sex
Transgender ideology harms women, gays—and especially feminine boys and masculine girls.
By Colin M. Wright and Emma N. Hilton
Mr. Wright is an evolutionary biologist at Penn State. Ms. Hilton is a developmental biologist at the University of Manchester.
https://www.wsj.com/articles/the-dangerous-denial-of-sex-11581638089
Luettavissa:
https://247sports.com/college/texas-tech/board/102960/Contents/the-dang…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Rowling ei tarvitse wokesilakoiden rahoja ja hyväksyntää. Arvostan suuresti niitä, jotka taistelevat tätä hulluutta vastaan ilman Rowlingin suojarakenteita.
Suomessa ei taida löytyä montaa julkisesti genderkriittistä? Maria Nordinhan sai aikamoisen ryöpytyksen niskaansa ihan hyväntahtoisesta postauksestaan.
Sattumalta samainen puoskari Maria Nordin sai verkkokurssistaan 100 000 € uhkasakon. Tämä kertonee jotain siitä, millaisiin ihmisiin "genderkriittisyys" vetoaa.
Vähän niin kuin Jessica Yaniv kertoo millaisiin ihmisiin transaktivismi vetoaa.
Ihan eri asia. Nordin on nostettu marttyyriksi "genderkriittisten" toimesta kun taas juuri kukaan transaktivisti ei ole puolustanut Yanivin toimintaa.
Toki Yaniv on tehnyt paljon enemmän vahinkoa, siitä emme varmaan ole eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas Rowlingilta turha ja persumainen ulostulo. Seksuaalinen kiinnostus ei ole sidottu sukupuoleen. https://science.sciencemag.org/content/365/6456/eaat7693
Totta kai seksuaalinen kiinnostus on sidottu sukupuoleen(kin) ja miten tuo linkkaamasi linkki muka kumoaa tämän?
Rowling ilkkui artikkelia, jossa puhuttiin ihmisistä, joilla on kuukautiset. Hänen mielestään ainoastaan naisilla voi olla kuukautiset. Se on transfobiaa ja myös misogynismiä, koska ei kaikilla cis-naisillakaan ole kuukautisia. Tuo linkitetty twiitti oli pelkkää olkiukkoilua, kun yritti pelastaa nahkansa tuon ilkkumisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattumalta samainen puoskari Maria Nordin sai verkkokurssistaan 100 000 € uhkasakon. Tämä kertonee jotain siitä, millaisiin ihmisiin "genderkriittisyys" vetoaa.
Vähän niin kuin Jessica Yaniv kertoo millaisiin ihmisiin transaktivismi vetoaa.
Ihan eri asia. Nordin on nostettu marttyyriksi "genderkriittisten" toimesta kun taas juuri kukaan transaktivisti ei ole puolustanut Yanivin toimintaa.
Toki Yaniv on tehnyt paljon enemmän vahinkoa, siitä emme varmaan ole eri mieltä.
Älä puhu paskaa. Lähes kaikki transaktivistit ja transihmiset puolustivat Yanivia. Niitä muutamaa, jotka eivät puolustaneet (mm. Blaire White), haukuttiin transfoobikoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminiinisiä miehiä on olemassa. Ei se sinun mieheyttäsi poista, vaikka kokisit olevasi epätyypillinen mies.
Miksi sinä oletat puolestani että olisin kokenut olevani jotain? Ettehän te cis-ihmisetkään kuulema koe olevanne. No, se on ymmärrettävää. Mutta joo.. en ole mies, enkä ole kokenut olevani epätyypillinen. Sinä oletat. Eli kuka jaottelee ja kuka ei?
Niin eli olet samaa mieltä, että mies pysyy miehenä ja nainen naisena. Biologista sukupuolta ei voi muuttaa. Transnainen pysyy aina miehenä.