Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teit tänään ja mitä aiot vielä tehdä?

Vierailija
07.06.2020 |

Kävin luontokuvailemassa myrskyistä järveä, tein kotijäätelöä ja istuin puutarhassa syömässä sitä. Olen seurannut mansikoiden ja hedelmäpuiden kukintaa ja soitin yksinäiselle sukulaiselle. Nyt on lohi paistumassa ja syön ennen päivälenkkiä. Ihana päivä <3

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkasin. Ja tänään aion vetää kännit.

Vierailija
2/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian teen jooga liikkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkasin. Ja tänään aion vetää kännit.

Tämä ei tuo jookaliikkeiden kanssa tasapainoa suomeen.

Kullakin lystinsä.

Vierailija
4/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein muuttoa ja aion vielä tehdä muuttoa.

Vierailija
5/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on erittäin mielekäs päivä mutta ei järkeen käyvä.

Vierailija
6/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein muuttoa ja aion vielä tehdä muuttoa.

Oletko töissä vai itse muuttamassa? Muutatko kivempaan asuntoon/taloon?

Vierailija
7/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on suosikkisi? Itse tykkään soturista ja alaspäin katsovasta loirasta.

Vierailija
8/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirasta :p

Vierailija
9/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 10 km fillarilenkillä, tein ruokaa, pesin koneellisen pyykkiä ja laitan kohtapuoliin saunan. Sitten telkkua (kutoselta tulee mielenkiintosia mysteeriohjelmia) ja ajoissa nukkumaan, huomenna töihin.

Vierailija
10/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskellut ja kohta teen vähän töitä. Aamulla kävin kävelylenkillä. Keli oli kyllä mukava tänään, mutta niin se on joka kevät.

Vierailija
11/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin koirien kanssa pitkällä metsälenkillä ja takaisin tullessa piipahdin äitini luona. Tämän jälkeen kävin kaupassa ja ajattelin vielä leipoa raparperipiirakan, koska pihan raparperipuska on tehnyt ennätyssadon. Nyt en kuitenkaan malta tehdä mitään, koska pienet kissanpennut nukahtivat syliini, enkä raaski herättää niitä.

Vierailija
12/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Jos käveleminen on meditoimista ja jooga on meditoimista niin vastaisin että käveleminen. Tosin kaikki jooga liikkeet tuo haasteita. Kiinalaiset sanovat että harjalla harjaaminen on en muista nyt mitä mutta jotain joogaa. Näistä tykkään.

Eilen tuli vankilassa ulkomailla ja siinä joku vanki teki mielenkiintoista joogaa.

Vierailija
13/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikäs? Eikö tuulisella säällä saa istua puutarhassa vai mikä mättää?

Vierailija
14/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin perheen kanssa retkellä. Meille uusi retkipaikka, mutta retki ei mennyt ihan putkeen, koska tuuli niin kauheasti. Nyt olisi just sopivaa käydä siellä, koska aiemmin keväällä siellä on liian märkää. Ja veikkaan, että kohta siellä on valtavasti hyttysiä. No, pitää yrittää kohta uudelleen, se on vain sen verran kaukana ja hankalan tien takana, että se on usemman tunnin reissu.

Pitäis laittaa puhdasta pyykkiä kaappiin. Nyt en jaksa mitään, kun on jäänyt kaksi viimeistä yötä vähän lyhyeksi.

Vierailija
15/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin nukkua, suunnittelin itsaria, nyt juon alkoholia ja katson youtubesta remix-videoita. Koitan juoda itseni siihen kuntoon että maistuu taas ruoka ja ehkä simahtaa. Viime yönä kun ei uni tullut niin aivot käy kierroksilla

Vierailija
16/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin koirien kanssa pitkällä metsälenkillä ja takaisin tullessa piipahdin äitini luona. Tämän jälkeen kävin kaupassa ja ajattelin vielä leipoa raparperipiirakan, koska pihan raparperipuska on tehnyt ennätyssadon. Nyt en kuitenkaan malta tehdä mitään, koska pienet kissanpennut nukahtivat syliini, enkä raaski herättää niitä.

Ihanaa, kissanpentuja <3 Minulla on aikuinen koira, mutta joskun en raaski herättää sitä kun se nukkuu niin, että liikahtamiseni herättäisi aen :D Leipomista minäkin mielisin, mutta pitää katsoa illalla kun alkaa viilenemään.

Vierailija
17/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaas..

Aamupesut

Aamiainen perheelle, päivän ruoat, tiskit useamman kerran päivässä( kaurapuuro,kahvi,leivät,kasvissosekeitto,uunibroileri,riisi,salaatti,nakkikeitto,plus retkieväät)

Ulkoilut lapsen kanssa

Ruokailu

Asunnon siivousta,sisustamista, pyykkien viikkausta, uudet koneeseen ja kuivumaan

Lapsen kanssa kynsien lakkaus, siementen istuttamista ruukkuihin

Ruokailu kohta ja vielä ohjelmassa ulkoilua lapsen kanssa,askartelua,maalaamista, iltapalat ja -pesut ja -sadut. Sitten vielä hetki omaa aikaa ennen seuraavaa päivää :)

Vierailija
18/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Jos käveleminen on meditoimista ja jooga on meditoimista niin vastaisin että käveleminen. Tosin kaikki jooga liikkeet tuo haasteita. Kiinalaiset sanovat että harjalla harjaaminen on en muista nyt mitä mutta jotain joogaa. Näistä tykkään.

Eilen tuli vankilassa ulkomailla ja siinä joku vanki teki mielenkiintoista joogaa.

Kävelymeditaatio on ihan hauskaa. Harvoin sitä tulee käveltyä niin, että keskittyy jalkapohjan osumiseen alustalle sentti sentiltä.

Vierailija
19/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin 10 km fillarilenkillä, tein ruokaa, pesin koneellisen pyykkiä ja laitan kohtapuoliin saunan. Sitten telkkua (kutoselta tulee mielenkiintosia mysteeriohjelmia) ja ajoissa nukkumaan, huomenna töihin.

Sinäkin vai leikitkö vain doppelgangeria.

Vierailija
20/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikäs? Eikö tuulisella säällä saa istua puutarhassa vai mikä mättää?

Minä puhuin vain omieni rutiinien puolesta että ei tekisi mieli mättäillä niin paljon ei kävisi järkeen.

...suomalaiset syövät kieltämättä nykyään liuan paljon. Jos sinulla on järki mukana tuollaisessa mätössä niin pidä hyvänäsi. Ja saa istua tuulisessa säässä puutarhassa jäätelöineen mutta ei minun "puutarhassa".