Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erimielisyys lomailusta

Kotona viihtyvä
07.06.2020 |

Minä luulin, että tänä vuonna ollaan lomalla kotona. Käydään mökillä ja ehkä tuttavilla ja sukulaisilla. Mies kuitenkin ilmoitti, että haluaa ulkomaille kuten aina ennenkin. Minua ajatus kauhistuttaa näinä aikoina ja sanoin siitä miehelle.

Mies siihen, että voinhan minä jäädä kotiin ja hän lähtee reissuun. Sanoin, että minusta se on epäreilua. Mies siihen, että eihän hän kuitenkaan minua pakota lähtemään, jos en halua. Että kyseessä on kompromissi, missä molemmat tekevät, mitä haluavat. Minusta tämä ei vaikuta miltään kompromissilta vaan mies pitää itsekkäästi kiinni omasta suunnitelmastaan.

Miten te muut ratkaisisitte tilanteen ja onko minulla oikeus olla vihainen, jos mies kuitenkin lähtee ulkomaille?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passinsa uusinut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kettingillä patteriin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole onneksi tuollaista ongelmaa. En päästäisi miestä matkalle eikä hänkään päästäisi minua. Sen verran välitetään toisistamme, ettei anneta toisen ottaa täysin turhia riskejä. Vaikka pysyisi terveenä, niin on suuri riski, että jää jumiin jonnekin.

Miten estäisit, jos miehesi olisi kanssasi eri mieltä?

Piilottamalla passin?

Uuden pikapassin saa päivässä.

Jättää piilottamisen viime tippaan.

No tuo nyt alkaa olla lapsellisuudessaan ja kontrolloivuudessaan melkein sitä patteriinkytkentäluokkaa. Jos ei kumppania pysty näkemään täysivaltaisena aikuisena niin eiköhän kannattaisi passin piilotusten sijaan alkaa rustaamaan sitä avioeropaperia.

Vierailija
22/26 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastuutonta lähteä ulkomaille. Ja vastuutonta puhua "vain nimellisestä" karanteenista.

Jos on valinnut vastuuttoman puolison voi syyttää vain itseään, samoin jos ei halua siitä vastuuttomasta puolisosta erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi sinun mielestäsi kompromissi? Minun mielestäni tuo on juuri paras kompromissi tuossa tilanteessa.

Vierailija
24/26 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menköön ihan keskenään, en estelisi ollenkaan. Olisin vain iloinen, että molemmilla on mieleistä puuhaa.

Vierailija
25/26 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meillä ei ole koskaan miehen kanssa mitään tuollaisia riitoja? Olisi ihan kiva joskus riidellä, mutta ei, välitämme toisistamme niin paljon, että riitoja ei tule. Tänäkin kesänä mietin yhtä kesälomatekemistä ja kun siitä miehelleni sanoin, niin hän sanoi miettineensä täsmälleen samaa juttua.

Vierailija
26/26 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

se jolla lompakko,kaapin paikan näyttäkööt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän