Ihannoitko ruskettunutta ihoa? Miksi/miksi et?
Itse en ihannoi, se vanhentaa ja melanooman riski aina suurempi. Valitettavasti vain rusketun normaalilla pihalla ololla, joten monet luulevat, että varta vasten rusketan itseäni.
Kommentit (917)
Vierailija kirjoitti:
Itse rakastan aurinkoa ja mielelläni oleskelen auringossa. Tiedän, että se on tosi epäterveellistä, mutta ah siis niin rentouttavaa.
Tykkään, jos iho on kevyesti ruskettunut.
Olen itse tumma, enkä yleensä pala ja käytän suojakertoimia hyvin
Muista käyttää aurinkolaseja ja aurinkosuojainta niin se on vähemmän vaarallista
Ei auringonotto kannata missään tapauksessa, sellasen sopivan päivetyksenhän saa ihan porkkanoita syömällä
Rusketusvoiden levittäminen on vaan suht haastavaa
Vierailija kirjoitti:
Kevyt päivitys menee, mutta valitettavasti osalla auringonotto menee liiallisuuksiin.
Ei ole todellakaan kaunista, kun keski-ikäinen valkoihoinen nainen on yhtä ruskea kuin somali. Ja näitä näkee...Vierailija:
Mitä ruskettuneempi valkoihoinen, sitä kauniimpi.
Hehe,, rusketus kaunistaa
Ruskettuneena kasvoon piirteet korostuu ja poskipäätkin tulevat paremmin esiin
Rusketus hoiksitaa kasvoja jonkin verran, mutta en ihannoi
Kyllähän se saa näyttää hyvältä
Ihannoin sellaista luonnonmukaista kevysti ruskettunutta vartaloa ja kasvoja
Tämä sama rusketushullu nostelee ketjua viikko toisensa jälkeen. Montako kertaa aiot vielä kommentoida tähän ketjuun? Vielä toiset 50 kertaa?
Jos menee suihkurusketukseen, nii eikös sekin ole suhteellisen terveellinen keino hankkia sopiva päivetys?
Aito on jees, siis jos on niinku rodun puolesta sitä väriä. Väkisin väännetty rusketus on rumaa. Mulla on tuttu joka makaa joka viikko kotonaan omassa solariumissaan. Idiotismia.
No kivastihan se tietenkin piristää.
Sopii toisille enemmän kuin toisille.
Tavotteena olisi mahdollisimman raikkaan näkönen ja luonnollinen ja purkkirusketuksella se onnistui
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tosiaan et ihannoi ja oikeastaan häpeät, niin suosittelen vilpittömästi apteekista saatavia lasten voiteita (suojakerroin 50), joilla tosiaan et normaalilla pihallaololla rusketu ;). siitä vaan kokeilemaan, jos ruskettuminen on niin vastanmielistä tai sitten vaan pitkähihaista päälle ja sitä rataa. itse en pidä voimakkaista rusketuksista mutta kevyt päivetys, jonka saa lasten kanssa rannalla peuhatessa on ihan ok ja suojavoiteiden kanssa ei pala.
Suojakerroin estää ruskettumisen`?
Tottakai tarpeeksi vahva suojakerroin estää ruskettumisen kokonaan. Kuinka luulit aurinkosuojan oikein toimivan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tosiaan et ihannoi ja oikeastaan häpeät, niin suosittelen vilpittömästi apteekista saatavia lasten voiteita (suojakerroin 50), joilla tosiaan et normaalilla pihallaololla rusketu ;). siitä vaan kokeilemaan, jos ruskettuminen on niin vastanmielistä tai sitten vaan pitkähihaista päälle ja sitä rataa. itse en pidä voimakkaista rusketuksista mutta kevyt päivetys, jonka saa lasten kanssa rannalla peuhatessa on ihan ok ja suojavoiteiden kanssa ei pala.
Suojakerroin estää ruskettumisen`?
Tottakai tarpeeksi vahva suojakerroin estää ruskettumisen kokonaan. Kuinka luulit aurinkosuojan oikein toimivan?
Jos voiteessa on vain UVB-suojaa, niin iho ruskettuu
Lumenen bronzesta olen kuullut hyvää