Ihannoitko ruskettunutta ihoa? Miksi/miksi et?
Itse en ihannoi, se vanhentaa ja melanooman riski aina suurempi. Valitettavasti vain rusketun normaalilla pihalla ololla, joten monet luulevat, että varta vasten rusketan itseäni.
Kommentit (917)
Onko kukaan kokeillut niitä rusketuspillereita? Onko turvallisia? Haittoja?
Hei lopeta nyt tämä ketjun nosto. Ketään ei enää kiinnosta tämä aihe.
Vierailija kirjoitti:
Itse en varsinaisesti ottamalla ota koskaan aurinkoa, rusketun normaalisti ulkoillessa ja pihahommissa.
Näin kaupungilla eilen keski-ikäisen pariskunnan, joiden rusketus muistutti sävyltään fazerin sinistä. Mies oli lisäksi ihan anorektisen laiha. Näyttivät pelottavilta....
No tollaset tapaukset on nyt ihan oma asiansa
Vierailija kirjoitti:
Mitä ruskettuneempi valkoihoinen, sitä kauniimpi.
Sammoo mieltä
Oma ihoni kestää hyvin aurinkoa ja saan kauniin rusketuksen ulkoilemalla normaalisti. En ota erikseen aurinkoa.
Rusketuksenhan voi hankkia vaikka porkkanoilla.
Sisältävät karoteeneja.
Kohtuus kaikessa.
Myös tässäkin asiassa.
Purkkirusketus on hyvävaihtoehto, jos haluaa rusketusta turvallisesti.
Hyvää huolta myös ihosta.
Vierailija kirjoitti:
Tuleehan sitä ihannoitua
Kohtuudella
Vierailija kirjoitti:
Pidän todellakin ruskettuneesta ihosta. Ei siis sellaisesta pähkinänruskeasta vaan kauniin paahtuneesta hunajansävystä. Itse en edes rusketu enempää. Olen paljon kauniimman ja freesimmän näköinen päivettyneenä kuin talvenharmaana. Tuntuu kuin sävyn mukana karisisi monta vuotta kasvoilta!
Ikää on kohta 59v eikä vielä edes kunnolla ryppyjä. Iho on kimmoisa ja kuulakas. Olen aina viettänyt paljon aikaa ulkona mutta se ei ole vahingoittanut ihoa lainkaan, tuntuu että päinvastoin iho on vielä parempi kun saa annoksen D vitamiinia säännöllisesti.
Kokeile rusketusvoiteita tai rusketuspilsuja
Ruskettuminen kaunistaa poskipäitä ja alakasvojen aluetta. Silmätkin tulee kauniimmin esille ja kasvot korostuvat.
Mielenkiintonen aihe