Ihannoitko ruskettunutta ihoa? Miksi/miksi et?
Itse en ihannoi, se vanhentaa ja melanooman riski aina suurempi. Valitettavasti vain rusketun normaalilla pihalla ololla, joten monet luulevat, että varta vasten rusketan itseäni.
Kommentit (917)
Vierailija kirjoitti:
En ihannoi. Itse rusketun sen, minkä golf-kentällä rusketun. Eli ympäri vuoden käsivarret ja sääret ovat ruskeat, kasvot ei, koska käytän 50 suojakerrointa ja lippa suojaa myös.
Ikinä en makaa auringossa, vaikka voisin sitäkin ympäri vuoden uima-altaamme äärellä tehdä,
Niinpä minulla on vielä näin yli viiskymppisenäkin rypytön iho.
Luonnollinen päivetys on paras
Varsinaisesti ihannoin sellaista hyvin ruskettunutta sävyä koko vartalossa.
Vierailija kirjoitti:
Päivettynyt iho saa näyttämään raikkaammalta
Minusta se on just toisinpäin, rusketus (etenkin tekorusketus) näyttää usein tunkkaiselta etenkin vaaleahiuksisilla.
Vierailija kirjoitti:
tosiaan et ihannoi ja oikeastaan häpeät, niin suosittelen vilpittömästi apteekista saatavia lasten voiteita (suojakerroin 50), joilla tosiaan et normaalilla pihallaololla rusketu ;). siitä vaan kokeilemaan, jos ruskettuminen on niin vastanmielistä tai sitten vaan pitkähihaista päälle ja sitä rataa. itse en pidä voimakkaista rusketuksista mutta kevyt päivetys, jonka saa lasten kanssa rannalla peuhatessa on ihan ok ja suojavoiteiden kanssa ei pala.
Rusketus on eri asia kun palanut.. rusketus parantaa ulkonäköä.. jos on epäonnekas ja palaa helposti, niin se on sitten eri juttu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivettynyt iho saa näyttämään raikkaammalta
Minusta se on just toisinpäin, rusketus (etenkin tekorusketus) näyttää usein tunkkaiselta etenkin vaaleahiuksisilla.
Korostaa todella kivasti kasvonpiirteitä ja näyttää terveemmältäkin.. rusketuksen pitää tietenkin olla tasainen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ruskettuneempi valkoihoinen, sitä kauniimpi.
Osuva :D
Rusketus taitaa olla monelle jonkilainen buumi tällä hetkellä.
No sellasta sopivasti ruskettunutta juu
Mun mielestä kaikille sopii sellanen rusketus. siis myös blondeille oikee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pidän rusketusta tooooosi kauniina :) Sellainen kivat kevyt ja tasanen rusketus,, ai ettää...
Nimenomaan. Ja mitä ruskettuneempi, niin sen kauniimpaa
UP