Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset jotka ei pysty hankkimaan omistusasuntoa ovat

Vierailija
07.07.2006 |

kyllä elämässään epäonnistuneet aika pahasti tai ainakin jossain on mennyt vikaan. Vuokralaiset on epäilyttäviä ihmisiä ja kamala mikä vanhuus edessä, asut vuokralla jonkun nurkissa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sosiaalirasisti tai niin kokematon, että viitsisin edes tehdä pilaa tuloeroista ihmisten kesken tai erilaisista perhemalleista kuten yksinhuoltajat. Oletan ja uskon, että suvaitsemattomimmat ja mustavalkoisimmat ihmiset ovat elämänkokemukseltaan melko untamoita ts. esim. menepäs asumaan vähäksi aikaa ulkomaille niin johan loppuu lausuntosi köyhyydestä. Kadulla eläminen ei ole kenellekään PAREMPI ratkaisu. Omistusasunnossani asuessa minulla ei ole edes tarvetta riistää muidenkin asumisoikeuksia. Kahjoa.

Vierailija
22/23 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnot rahoitetaan enimmäkseen lainoilla. Ei niitä omilla rahoilla ostella tavallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mutta vuokralla asuvilla ei 25 vuoden päästä ole mitään, kun taas

oman asunnon ostaneet omistavat asuntonsa, eikä velkaakaan enää ole. Toiset sitä vaan jatkavat vuokran maksua. Kyllä mielummin omaani maksan pois."

Jepjep, omistaminenhan se onnelliseksi tekee... Mielummin nyt nuorena asun vuokralla, jolloin voin vaihtaa asuinpaikkaa ja maata lyhyellä varoitusajalla, vuokraakaan ei tarvi kokonaan itse maksaa, olen nääs opiskelija ja KELA maksaa asumislisää.

Vanhana minulla on sekä vanhempieni omakotitalo että varmaan isovanhempienikin omaisuus (olen ainoa lapsi, vanhemmat aika iäkkäitä), joten tuskin tarvii vuokralla asua silloin.