Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo on lihonut jo niin paljon, että yhdyntä alkaa olla vaikeaa

Vierailija
06.06.2020 |

On sellaista äheltämistä ja jotkin asennot eivät oikein enää onnistu. Tämä on vähentänyt vaimon haluja. Miten tsempata vaimoa laihduttamaan ilman että kuulostaisin painostavalta?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa vaimolle vain kaksi makkaraa per ateria, ei kolmea.

Yritin mutta lähti naapuriin ja sai siellä kolme makkaraa!

Vierailija
22/26 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kai takaapäin aina onnistuu, vai oletko liian nysä?

Takaa ei yllä ,päällä ei pysy ja alle ei uskalla mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin viimeisillään raskaana niin seksi onnistui ihan hyvin koska miehellä ei ollut iso maha eli aloittaja on itsekin lihava. Laihduta maha pois niin ongelmaa ei ole ja pilikin tulee kokonaan ulos.

Mun mielestä tämä aloitus oli aivan järkevä ja jopa mukavan oloinen. Miksi silti pitää vittuilla ja olla ilkeä`? Vaikka eihän ilkeä luonne koskaan mihinkään katoa.

No mitä ilkeää tuossa edellä oli? Jos molemmat on iso mahaisia niin kai se järkikin sanoo että ei yllä jos ei ole hevosen kalua! Ja vatsaläski piilottaa miehen elintä. Ikävä että totuus sattuu.

Vierailija
24/26 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa just mietittiin, että mitenkäs hommat onnistuu lihavilla. Onnistuuko lähetyssaarnaaja esim? Onko takaapäin ainoa. Sairaalloisen lihavalla ratsastusakaan ei varmaan onnistu. Huh onneksi ollaan hoikkia.

Vierailija
25/26 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 120kg ja miehelläni keskimittainen elin. Hyvin onnistuu missä tahansa asennossa, tosin päällä en tykkää olla. 

Vierailija
26/26 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 120kg ja miehelläni keskimittainen elin. Hyvin onnistuu missä tahansa asennossa, tosin päällä en tykkää olla. 

Haluat pitää miehesi elossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi